Black African soap
vrijdag 22 oktober 2010 om 12:42
quote:standalone schreef op 21 oktober 2010 @ 19:50:
@Daaromniet,
Je kunt ook een vochtig wattenschijfje over de zeep halen en
hiermee je gezicht afnemen. Dan kun je ver uit de buurt van je ogen blijven. Desnoods haal je het er. in plaats van naspoelen
met water, met een vochtig washandje af.
Dan heb je misschien geen last meer van je ogen.
En ook met een wattenschijfje gaat het goed schuimen.
Suc6
Ik had al gelezen dat het ook op deze manier kan. Ik ga het proberen..
Thanks
@Daaromniet,
Je kunt ook een vochtig wattenschijfje over de zeep halen en
hiermee je gezicht afnemen. Dan kun je ver uit de buurt van je ogen blijven. Desnoods haal je het er. in plaats van naspoelen
met water, met een vochtig washandje af.
Dan heb je misschien geen last meer van je ogen.
En ook met een wattenschijfje gaat het goed schuimen.
Suc6
Ik had al gelezen dat het ook op deze manier kan. Ik ga het proberen..
Thanks
maandag 25 oktober 2010 om 09:02
Heb hem ook gekocht, deze pijler is héél slecht voor mijn portemonnee...
Maar wel echt een goed produkt, gebruik het nu denk ik een week of 2 en mijn huid ziet er echt heel goed uit. Schoon met bijna geen zichtbare poriën. Van 2x dgs gebruik werd mijn huid wel wat te droog, doe het nu alleen 'savonds en ga dan zonder creme op mijn gezicht slapen. Het lijkt zelfs wel of mijn huid beter doorbloed is, het oogt allemaal wat rozer, maar dat kan ook komen doordat ik gestopt ben met roken.
Maar wel echt een goed produkt, gebruik het nu denk ik een week of 2 en mijn huid ziet er echt heel goed uit. Schoon met bijna geen zichtbare poriën. Van 2x dgs gebruik werd mijn huid wel wat te droog, doe het nu alleen 'savonds en ga dan zonder creme op mijn gezicht slapen. Het lijkt zelfs wel of mijn huid beter doorbloed is, het oogt allemaal wat rozer, maar dat kan ook komen doordat ik gestopt ben met roken.
dinsdag 26 oktober 2010 om 15:44
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:01
Domme vraag! Binnenkort ga ik vliegen, en aangezien de black african soap nogal een "natuurproduct" is, en ik niet heel zeker weet wat er nu allemaal inzit, en omdat het er nogal vreemd uitziet: kom ik met die zeep wel door de douane?
zou het zo vervelend vinden als het stiekem gewoon een verboden im-/exportproduct bevat en ik in een kleine stinkende cel wordt gegooid...
zou het zo vervelend vinden als het stiekem gewoon een verboden im-/exportproduct bevat en ik in een kleine stinkende cel wordt gegooid...
zaterdag 30 oktober 2010 om 10:45
Hmmm... Ik ga deze zeep ook eens uitproberen. Ik heb ook last van een redelijk onrustige huid, die ik nooit echt onder controle lijk te krijgen (hormonale acne).
Via het forum was ik al Carley's Clear and Smooth Skin scrub gaan gebruiken, wat al redelijk goed effect heeft, maar ik wil, na alle goede ervaringen op dit topic te hebben gelezen, toch ook de Black African Soap eens uitproberen. Ik ben benieuwd!
Via het forum was ik al Carley's Clear and Smooth Skin scrub gaan gebruiken, wat al redelijk goed effect heeft, maar ik wil, na alle goede ervaringen op dit topic te hebben gelezen, toch ook de Black African Soap eens uitproberen. Ik ben benieuwd!
zaterdag 30 oktober 2010 om 18:54
Hier nog een slachtoffer van dit topic...
Ik heb net 2 stukken besteld. 1 voor mezelf (wie wil nu niet een mooie, schone, stralende huid en 1 voor mijn broertje, die al jaren kampt met een onrustige huis maar die niks wil gebruiken dat niet natuurlijk is... dinsdag is hij jarig dus een mooi extra kleinigheidje en misschien wil hij dit wèl proberen.
Ik hoor hier wel dat er in veel gevallen iets gesmeerd moet worden na het wassen met de zeep... Ik heb daar zelf helemaal niks mee (gebruik nooit iets van een crème) en ik gok dat mijn broertje daar ook niet zo op zit te wachten... Dus hopelijk is het ook te doen zonder die extra crème's e.d. (dan maar even een strakke huid).
Ik ben benieuwd!
Ik heb net 2 stukken besteld. 1 voor mezelf (wie wil nu niet een mooie, schone, stralende huid en 1 voor mijn broertje, die al jaren kampt met een onrustige huis maar die niks wil gebruiken dat niet natuurlijk is... dinsdag is hij jarig dus een mooi extra kleinigheidje en misschien wil hij dit wèl proberen.
Ik hoor hier wel dat er in veel gevallen iets gesmeerd moet worden na het wassen met de zeep... Ik heb daar zelf helemaal niks mee (gebruik nooit iets van een crème) en ik gok dat mijn broertje daar ook niet zo op zit te wachten... Dus hopelijk is het ook te doen zonder die extra crème's e.d. (dan maar even een strakke huid).
Ik ben benieuwd!
zondag 31 oktober 2010 om 02:24
zondag 31 oktober 2010 om 11:47
Het ziet eruit als op het plaatje. Ik noem het altijd: "mijn poepzeep". Ik vind het op een platgeslagen drol lijken. Echt lekker ruiken vind ik het niet, maar stinken doet het ook niet.
Ik moet na gebruik wel een creme of gezichtsolie gebruiken, anders wordt mijn huid te droog en trekkerig. Nu wel al wat minder dan in het begin.
Ik moet na gebruik wel een creme of gezichtsolie gebruiken, anders wordt mijn huid te droog en trekkerig. Nu wel al wat minder dan in het begin.
zondag 31 oktober 2010 om 12:08
Zo, wat een mooie reacties hier allemaal!
Zelf heb ik ook last van een onrustige huid, vooral op mijn kin, en een vette huid.
Ik heb hem meteen besteld via de site, hehe.. Niet geschoten is altijd mis! Ik ben echt een tuttelkont en ga iedere ochtend en avond het braaf gebruiken zodra ik het binnen heb .
Kan ik hierna gewoon mijn tonic blijven gebruiken, wat je na het reinigen altijd op de huid aanbrengt?
Pffff, ben echt zo nieuwsgierig...
Zelf heb ik ook last van een onrustige huid, vooral op mijn kin, en een vette huid.
Ik heb hem meteen besteld via de site, hehe.. Niet geschoten is altijd mis! Ik ben echt een tuttelkont en ga iedere ochtend en avond het braaf gebruiken zodra ik het binnen heb .
Kan ik hierna gewoon mijn tonic blijven gebruiken, wat je na het reinigen altijd op de huid aanbrengt?
Pffff, ben echt zo nieuwsgierig...
woensdag 3 november 2010 om 19:09
Ik gebruik deze zeep nu ook al een tijdje, zo' n maand of 2 denk ik, de eerste keer smeerde ik mijn hele gezicht in met schuim en liet ik het 2 minuten intrekken, met als gevolg een knalrood uitgedroogd hoofd! Daarna dus maar wat voorzichtiger te werk gegaan en de zeep alleen gebruikt op mijn kin, waar de meeste pukkeltjes zitten, en ik moet zeggen; het werkte in het begin erg goed! De eerste maand had ik duidelijk minder pukkels, en de pukkeltjes die er nog wel zaten waren kleiner en rustiger (daarvoor had ik vaak van die grote onderhuidse.) Maar de laatste paar weken heb ik het idee dat het niet zo goed meer werkt en dat de pukkeltjes weer terug beginnen te komen. Hebben meer mensen die ervaring?
vrijdag 5 november 2010 om 10:22
vrijdag 5 november 2010 om 12:49
*zucht*
Ik moet maar niet meer lezen hier op het via forum
errug slecht voor mijn portomonai.....
Ik heb zojuist ook een stuk zeep besteld, en ben net als jullie heel nieuwsgierig.
Mijn schoondochter heeft ook ontzettend last van puistjes, en ook haar wil ik een stuk geven.
Ik heb het hele topic gelezen en denk de zeep gewoon 1x per dag te gaan gebruiken onder de douche.
Ik moet maar niet meer lezen hier op het via forum
errug slecht voor mijn portomonai.....
Ik heb zojuist ook een stuk zeep besteld, en ben net als jullie heel nieuwsgierig.
Mijn schoondochter heeft ook ontzettend last van puistjes, en ook haar wil ik een stuk geven.
Ik heb het hele topic gelezen en denk de zeep gewoon 1x per dag te gaan gebruiken onder de douche.
vrijdag 5 november 2010 om 14:35
Nu een paar dagen de zeep aan het gebruiken en ik ben er erg tevreden over. Superzacht huidje en het lijkt wel of mijn huid stralender is. Ben benieuwd wat het effect is na een goede maand...
Ik moet alleen wel goed oppassen dat ik de zeep niet te dicht bij mijn ogen gebruik, dat prikt enorm. Voor de rest prikt de zeep niet op mijn huid, waar sommigen hier wel last van hadden. Ik gebruik de zeep 's ochtends en 's avonds.
Ik moet alleen wel goed oppassen dat ik de zeep niet te dicht bij mijn ogen gebruik, dat prikt enorm. Voor de rest prikt de zeep niet op mijn huid, waar sommigen hier wel last van hadden. Ik gebruik de zeep 's ochtends en 's avonds.
zaterdag 6 november 2010 om 00:04
Door alle waarschuwingen voor een droge huid e.d. ben ik begonnen met de zeep 1x per dag te gebruiken... ik had niet echt een onrustige huid dus merk geen drastische verschillen maar het voelt wel fijn als ik na zo'n wasbeurt in bed kruip. Het prikt of trekt niet, maar ik voel wel duidelijk dat het schoon is ofzo...
Ik had hier op het forum gelezen dat iemand de zeep in stukken had gesneden, dat heb ik ook gedaan! Een stukje in een bakje van de ikea (dan koop je zo'n pakket bakjes en zitten er 10 inimini bakjes bij die ik eigenlijk nergens voor kan gebruiken... maar hiervoor zijn de ideaal!) de rest in de envelop weggelegd.
Mijn broertje krijgt de zijne dinsdag (of woensdag) en hij heeft wel een erg onrustige huid dus ik ben benieuwd of het bij hem iets doet (en of hij het uberhaupt wel wil gaan gebruiken natuurlijk...).
Ik had hier op het forum gelezen dat iemand de zeep in stukken had gesneden, dat heb ik ook gedaan! Een stukje in een bakje van de ikea (dan koop je zo'n pakket bakjes en zitten er 10 inimini bakjes bij die ik eigenlijk nergens voor kan gebruiken... maar hiervoor zijn de ideaal!) de rest in de envelop weggelegd.
Mijn broertje krijgt de zijne dinsdag (of woensdag) en hij heeft wel een erg onrustige huid dus ik ben benieuwd of het bij hem iets doet (en of hij het uberhaupt wel wil gaan gebruiken natuurlijk...).
zaterdag 6 november 2010 om 10:39