Black African soap
zaterdag 6 november 2010 om 23:38
Gisteren een stuk besteld, `vandaag al in huis....
heb het vanavond gelijk gebruikt.
Ik heb het niet twee minuten in laten trekken, het is tot nu toe geen onaangenaam gevoel, heel licht tintelend.
Kan niet zeggen dat de zeep echt heerlijk ruikt, maar ook niet overdreven vies.
Na het afspoelen heb ik wel gelijk mijn nachtcrème gebruikt.
Het trekkende gevoel is volgens mij meer iets van echt schoon, net of je met "gewoon" wassen dit niet bereikt...maar absoluut niet vervelend.
Ik ben heel erg benieuwd wat het voor mijn huid kan doen, ik kan me mijn gezicht niet voorstellen zonder mee-eters.
zondag 7 november 2010 om 11:34
quote:FunkyJoy schreef op 05 november 2010 @ 10:53:
Ik heb ook het idee dat hoe vaker ik het zeepje heb gebruikt, hoe minder de werking is.
Nu heb ik sins een weekje een nieuwe, en het werkt weer uitstekend.
Huh? Is dat zo? Hoe zou dat komen dan? De zeep ligt namelijk waarschijnlijk ook al een tijdje in die winkel te liggen en wordt niet op bestelling gemaakt. Hoe weet je dan of je een 'verse' hebt?
Hoe gebruiken jullie hem dan? Ik laat hem in het zakje zitten waarin ik het ook gekregen heb en breek voor gebruik elke keer een klein stukje af. Met de rest van de zeep kom ik dus niet in aanraking. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Ik heb ook het idee dat hoe vaker ik het zeepje heb gebruikt, hoe minder de werking is.
Nu heb ik sins een weekje een nieuwe, en het werkt weer uitstekend.
Huh? Is dat zo? Hoe zou dat komen dan? De zeep ligt namelijk waarschijnlijk ook al een tijdje in die winkel te liggen en wordt niet op bestelling gemaakt. Hoe weet je dan of je een 'verse' hebt?
Hoe gebruiken jullie hem dan? Ik laat hem in het zakje zitten waarin ik het ook gekregen heb en breek voor gebruik elke keer een klein stukje af. Met de rest van de zeep kom ik dus niet in aanraking. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
zondag 7 november 2010 om 11:39
maandag 8 november 2010 om 08:32
Nou ik gebruik hem al 2 dagen en merk toch wel verschil, ik heb trouwens na het reinigen helemaal geen last van een droge huid of heel erg trekkerig gevoel.
Ik merk wel dat mijn huid rondom mijn kin veel rustiger is, dus pas 2 dagen!
Ik doe het dus nu iedere dag, totdat mijn huid mooi genoeg is daarna probeer ik het af te bouwen. Wil niet dat mijn huid gewend raakt en ik straks op zoek moet naar een ander wondermiddel.
Ik heb trouwens de zeep in stukjes gesneden en deze in kleine potjes "verpakt".Dan heb ik het gevoel alsof ik iedere keer een vers stukje pak.
Bedankt voor de tips!
Ik merk wel dat mijn huid rondom mijn kin veel rustiger is, dus pas 2 dagen!
Ik doe het dus nu iedere dag, totdat mijn huid mooi genoeg is daarna probeer ik het af te bouwen. Wil niet dat mijn huid gewend raakt en ik straks op zoek moet naar een ander wondermiddel.
Ik heb trouwens de zeep in stukjes gesneden en deze in kleine potjes "verpakt".Dan heb ik het gevoel alsof ik iedere keer een vers stukje pak.
Bedankt voor de tips!
vrijdag 12 november 2010 om 17:49
Ik gebruik de zeep nu ruim een week en ben heel erg tevreden...
Ik dank dan ook al de anderen die hun belevingen hier hebben geschreven.
Ik heb de zeep ook gegeven aan mijn schoondochter die een hele onrustige huid heeft.
Ik ben benieuwd naar hoe zij het vind.
Ik kan tot nu toe niks anders zeggen als dat ik heel erg tevreden ben, mijn huid is veel en vele malen mooier geworden, rustiger en stralender...
bedankt TO en alle anderen voor jullie ervaringen.
Ik dank dan ook al de anderen die hun belevingen hier hebben geschreven.
Ik heb de zeep ook gegeven aan mijn schoondochter die een hele onrustige huid heeft.
Ik ben benieuwd naar hoe zij het vind.
Ik kan tot nu toe niks anders zeggen als dat ik heel erg tevreden ben, mijn huid is veel en vele malen mooier geworden, rustiger en stralender...
bedankt TO en alle anderen voor jullie ervaringen.
zaterdag 13 november 2010 om 08:50
vrijdag 19 november 2010 om 13:24
zaterdag 20 november 2010 om 09:14
emu olie? zal ik eens verder op gaan snuffelen.
Ik heb hem gisteravond (nou ja... eigenlijk pas vanmorgen vroeg hihi) voor het eerst gebruikt. Het geeft echt zo'n sqeeky clean gevoel. Dat vond ik heel fijn. Hij prikte maar een klein beetje, maar het schuim was erg fijn en zacht. Ik waag het erop, en ga hem nu weer proberen.
Zie nog geen opzienbarende verschillen, maar dat mijn huid er niet zo mooi uitziet vanmorgen heeft misschien meer te maken met het korte nachtje.
Ik heb hem gisteravond (nou ja... eigenlijk pas vanmorgen vroeg hihi) voor het eerst gebruikt. Het geeft echt zo'n sqeeky clean gevoel. Dat vond ik heel fijn. Hij prikte maar een klein beetje, maar het schuim was erg fijn en zacht. Ik waag het erop, en ga hem nu weer proberen.
Zie nog geen opzienbarende verschillen, maar dat mijn huid er niet zo mooi uitziet vanmorgen heeft misschien meer te maken met het korte nachtje.