Mode & Beauty alle pijlers

Black African soap

13-08-2010 10:45 375 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn er dames die ervaringen hebben met deze zeep?

en is het nou echt zo goed voor je huid?

Gisteren een stuk besteld, `vandaag al in huis....

heb het vanavond gelijk gebruikt.

Ik heb het niet twee minuten in laten trekken, het is tot nu toe geen onaangenaam gevoel, heel licht tintelend.

Kan niet zeggen dat de zeep echt heerlijk ruikt, maar ook niet overdreven vies.

Na het afspoelen heb ik wel gelijk mijn nachtcrème gebruikt.

Het trekkende gevoel is volgens mij meer iets van echt schoon, net of je met "gewoon" wassen dit niet bereikt...maar absoluut niet vervelend.

Ik ben heel erg benieuwd wat het voor mijn huid kan doen, ik kan me mijn gezicht niet voorstellen zonder mee-eters.

quote:FunkyJoy schreef op 05 november 2010 @ 10:53:

Ik heb ook het idee dat hoe vaker ik het zeepje heb gebruikt, hoe minder de werking is.

Nu heb ik sins een weekje een nieuwe, en het werkt weer uitstekend.

Huh? Is dat zo? Hoe zou dat komen dan? De zeep ligt namelijk waarschijnlijk ook al een tijdje in die winkel te liggen en wordt niet op bestelling gemaakt. Hoe weet je dan of je een 'verse' hebt?

Hoe gebruiken jullie hem dan? Ik laat hem in het zakje zitten waarin ik het ook gekregen heb en breek voor gebruik elke keer een klein stukje af. Met de rest van de zeep kom ik dus niet in aanraking. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Ik heb gisteren ook de zeep in stukjes gesneden.

Ik gebruik inderdaad een klein stukje en de rest is in een potje weggezet.

hoe gebruiken jullie de zeep, alleen voor je gezicht, of ook de rest van je lijf?

en gebruiken jullie na het wassen ook gelijk je dag of nachtcreme?
Ik gebruik het op dit moment alleen voor m'n gezicht en gebruik geen dag/nacht crème...
Thanx Maartje...

dat zou voor mij nu niet werken, dan heb ik het gevoel dat mijn huid vreselijk gaat trekken....
Nou ik gebruik hem al 2 dagen en merk toch wel verschil, ik heb trouwens na het reinigen helemaal geen last van een droge huid of heel erg trekkerig gevoel.

Ik merk wel dat mijn huid rondom mijn kin veel rustiger is, dus pas 2 dagen!

Ik doe het dus nu iedere dag, totdat mijn huid mooi genoeg is daarna probeer ik het af te bouwen. Wil niet dat mijn huid gewend raakt en ik straks op zoek moet naar een ander wondermiddel.

Ik heb trouwens de zeep in stukjes gesneden en deze in kleine potjes "verpakt".Dan heb ik het gevoel alsof ik iedere keer een vers stukje pak.

Bedankt voor de tips!
Heb 'm ook besteld, en ook ik ben benieuwd wat het voor mn huid gaat doen. Ik gebruik nu al een tijdje Tea Tree, en dat werkt aardig voor mij, maar echt super is het ook niet. Hopelijk is dit dat wel...
ik heb 'm gisteren besteld, na al die positieve reacties kon ik (ook) niet achterblijven haha!

ben benieuwd!!!
Beste Vivaatjes,

Verwacht geen wonderen!
Jawel joh, geloof je niet ook heilig in pro-retinolzuur, hydralonzuur, parelextracten,amino-peptiden en Q10??
Ik geloof in nachtegaalpoep...
ik gebruik de zeep nu ongeveer 2 maanden, werkt goed. Sinds 3 weken in combinatie met slakkencreme, werkt nóg beter.
quote:La vie schreef op 12 november 2010 @ 12:46:

Ik geloof in nachtegaalpoep... Hahahaha, en waar kan ik dat kopen!!? Heb ik daar paypall voor nodig?
Bij mij te koop!! Ben distributeur!
Ik gebruik de zeep nu ruim een week en ben heel erg tevreden...

Ik dank dan ook al de anderen die hun belevingen hier hebben geschreven.

Ik heb de zeep ook gegeven aan mijn schoondochter die een hele onrustige huid heeft.

Ik ben benieuwd naar hoe zij het vind.

Ik kan tot nu toe niks anders zeggen als dat ik heel erg tevreden ben, mijn huid is veel en vele malen mooier geworden, rustiger en stralender...

bedankt TO en alle anderen voor jullie ervaringen.

Ik heb de zeep een week geleden besteld maar nog steeds niet ontvangen. De snelle levertijd klopt dus al niet.
Dat is vreemd! Heb je wel een bevestiging van betaling ontvangen?

Ik zou gewoon even bellen.

Ik ben ook nog steeds heel tevreden over de zeep. Mijn huid is lekker glad en ik heb geen last van een trekkerig of droog gevoel in mijn gezicht. Terwijl ik toch twee keer per dag mijn gezicht er mee was.
Ja, ik heb een bevestiging ontvangen. Ik heb met iDeal betaald en de levertijd zou 2 dagen zijn.
@jalisa ik zou even opbellen naar hun.
Bij TNT loop het ook niet helemaal lekker , dus daar zou het ook nog aan kunnen liggen (?) Maar voor de zekerheid zou ik ook even bellen.
heb hem uiteindelijk ook maar besteld.

Ik ben benieuwd. Ik ga hem vanavond voor het eerst gebruiken. ik hou jullie op de hoogte.

O ja... ik hoor veel verhalen over droge huid.

Wat zijn de aanraders qua creme? Is shea butter niet te vet voor mijn huid?
Ik gebruik emu/emoe-olie na de zeep. Dat is wel vet, maar verstopt de huid niet.
quote:Jalisa schreef op 13 november 2010 @ 07:55:

Ik heb de zeep een week geleden besteld maar nog steeds niet ontvangen. De snelle levertijd klopt dus al niet.En heb je hem al?
emu olie? zal ik eens verder op gaan snuffelen.

Ik heb hem gisteravond (nou ja... eigenlijk pas vanmorgen vroeg hihi) voor het eerst gebruikt. Het geeft echt zo'n sqeeky clean gevoel. Dat vond ik heel fijn. Hij prikte maar een klein beetje, maar het schuim was erg fijn en zacht. Ik waag het erop, en ga hem nu weer proberen.

Zie nog geen opzienbarende verschillen, maar dat mijn huid er niet zo mooi uitziet vanmorgen heeft misschien meer te maken met het korte nachtje.
Hier gaat het nog steeds erg goed met de zeep en daardoor met mijn huid. Ik heb zelfs weer 2 stukken zeep besteld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven