Bodylotion
zondag 28 oktober 2018 om 22:31
Nu het weer buiten iets guurder wordt merk ik dit direct aan de huid van mijn benen. Deze zijn zo droog als perkament.
Dus nu opzoek naar een lekkere bodylotion.
Eentje die; goed intrekt, die je toch een beetje voelt zitten, lekker uitsmeert, niet te sterk ruikt en die mijn huid voedt.
Dove, nivea en Palmers vind ik niks vanwege de geur.
Wie heeft de ultieme tip?
Dus nu opzoek naar een lekkere bodylotion.
Eentje die; goed intrekt, die je toch een beetje voelt zitten, lekker uitsmeert, niet te sterk ruikt en die mijn huid voedt.
Dove, nivea en Palmers vind ik niks vanwege de geur.
Wie heeft de ultieme tip?
maandag 29 oktober 2018 om 10:21
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:26
Sommige producten waar paraffine in zit kun je het beste niet elke dag smeren. Je lichaam raakt dan gewend aan dat vette laagje van het spul en vind dat een teken om er zelf minder van te gaan produceren, dat heet paraffine verslaving... (gaat ook op voor vaseline en veel soorten lippenbalsem)
Lorem Ipsum
dinsdag 30 oktober 2018 om 17:22
Dit werkt voor mij ook het beste.hamerhaai schreef: ↑29-10-2018 08:22Mijn tip is altijd, gebruik geen body lotion.
Douche niet te lang en niet te warm en gebruik geen douche gels / mouse / schuim / zeep. En laat je huid het zelf oplossen. Dat is het enige wat bij mijn hele droge huid goed werkt. Gecombineerd met goede voeding en voldoende drinken.
Ik heb laatst een pot bodylotion gekregen. Ruikt lekker dus tegen beter weten in wel gebruikt. Directe effect: zachte huid. Maar in de dagen erna is mijn huid juist droger.
De nog vochtige huid na het douchen masseren met olie werkt beter.
Volgens mij ligt het ook niet zozeer aan het gure weer buiten, maar aan de droge lucht binnen door de centrale verwarming. Luchtvochtigheid op peil houden kan ook helpen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.