Borstvergroting 19 jaar
vrijdag 8 november 2013 om 17:30
Hallo allemaal,
Ik ben 19 jaar en denk al een tijdje na over een borstvergroting.
Is er iemand die dit ook op jonge leeftijd heeft laten doen? (Voor het krijgen van kinderen) en zouden deze mensen hun ervaringen met mij kunnen delen? Zou mij erg helpen een beslissing te maken!
P.s. Ik zoek niet naar opmerkingen als 'onzekerheid gaat wel over' etc, wil graag ervaringen van mensen weten (geen meningen over wat ik wel of niet moet doen)
Alvast bedankt!
Ik ben 19 jaar en denk al een tijdje na over een borstvergroting.
Is er iemand die dit ook op jonge leeftijd heeft laten doen? (Voor het krijgen van kinderen) en zouden deze mensen hun ervaringen met mij kunnen delen? Zou mij erg helpen een beslissing te maken!
P.s. Ik zoek niet naar opmerkingen als 'onzekerheid gaat wel over' etc, wil graag ervaringen van mensen weten (geen meningen over wat ik wel of niet moet doen)
Alvast bedankt!
vrijdag 8 november 2013 om 19:00
vrijdag 8 november 2013 om 19:02
quote:isa__88 schreef op vrijdag 08 november 2013 18:56 Internet, arts zelf. Vraag me af hoe jij aan je info komt en ken bijna niemand die meer dan 4 heeft betaald. En t is geen onbekende by THE way"quote: marissi3 schreef op vrijdag 08 november 2013 18:48 Ik vraag me af welke arts jou dit hebt verteld? Want ik betaal liever meer bij een heel bekende arts (shoemacher..) dan 3000,- bij een onbekende.
Internet, arts zelf. Vraag me af hoe jij aan je info komt en ken bijna niemand die meer dan 4 heeft betaald. En t is geen onbekende by THE way"
Bij plastisch chirurg Robert Schumacher ben ik geweest mevrouw
Internet, arts zelf. Vraag me af hoe jij aan je info komt en ken bijna niemand die meer dan 4 heeft betaald. En t is geen onbekende by THE way"
vrijdag 8 november 2013 om 19:02
quote:Maar goed zoals ik al eerder zei wil ik ERVARINGEN van mensen horen. Alvast bedank
Een forum is openbaar. Je kunt heel veel willen maar dat wil niet zeggen dat je ook krijgt wat je wil natuurlijk.
Maar goed, alle borsten zijn anders. Ik was op jouw leeftijd ook onzeker over dingen waar ik nu niet meer naar omkijk. Daarom: wacht nog.
Een forum is openbaar. Je kunt heel veel willen maar dat wil niet zeggen dat je ook krijgt wat je wil natuurlijk.
Maar goed, alle borsten zijn anders. Ik was op jouw leeftijd ook onzeker over dingen waar ik nu niet meer naar omkijk. Daarom: wacht nog.
vrijdag 8 november 2013 om 19:03
quote:Nemesis. schreef op vrijdag 08 november 2013 18:54 Volgens mij zijn er weinig natuurlijke borsten die compleet rond en parmantig zijn.Ook dat indetdaad. Ik deed het omdat ik bijna niets had en voelde me dus prettiger met grotere borsten maar als ik een goeie b cup had dan had ik er niets aan laten doen.
.
vrijdag 8 november 2013 om 19:04
quote:isa__88 schreef op 08 november 2013 @ 19:00:
En natuurlijk zijn echte borsten natuurlijker. Siliconen hoe je het ook went of keert,is toch anders. Van mij lijken ook natuurlijk maar als je echt goed voelt dan voelt het wel anders .Ja dat begrijp ik. Helaas zullen mijn borsten op natuurlijke wijze niet veranderen (misschien na zwangerschap). Als het zonder operatie kon, zou dat geweldig zijn (helaas heeft nog niemand een wondermiddel bedacht xD) bedankt voor je reactie!
En natuurlijk zijn echte borsten natuurlijker. Siliconen hoe je het ook went of keert,is toch anders. Van mij lijken ook natuurlijk maar als je echt goed voelt dan voelt het wel anders .Ja dat begrijp ik. Helaas zullen mijn borsten op natuurlijke wijze niet veranderen (misschien na zwangerschap). Als het zonder operatie kon, zou dat geweldig zijn (helaas heeft nog niemand een wondermiddel bedacht xD) bedankt voor je reactie!
vrijdag 8 november 2013 om 19:07
quote:marissi3 schreef op vrijdag 08 november 2013 19:02 "quote: marissi3 schreef op vrijdag 08 november 2013 18:48 Ik vraag me af welke arts jou dit hebt verteld? Want ik betaal liever meer bij een heel bekende arts (shoemacher..) dan 3000,- bij een onbekende.
Dat wil niet zeggen dat andere minder goed zij , mevrouw. Maar ga jij over 10 jaar maar 7000 betalen.
.
vrijdag 8 november 2013 om 19:15
quote:zozozebra schreef op 08 november 2013 @ 18:59:
Ik heb in vijf jaar tijd drie kinderen èn twee cupmaten erbij gekregen!
Zeker als je kinderen wil, zou ik even wachten.
Succes met het maken van een keuze!Geweldig voor je; ik heb twee kinderen en ben drie cupmaten kwijt! En dat komt vaker voor dan dat er iets bij komt.
Ik heb in vijf jaar tijd drie kinderen èn twee cupmaten erbij gekregen!
Zeker als je kinderen wil, zou ik even wachten.
Succes met het maken van een keuze!Geweldig voor je; ik heb twee kinderen en ben drie cupmaten kwijt! En dat komt vaker voor dan dat er iets bij komt.
vrijdag 8 november 2013 om 19:20
To, het is heel moeilijk je advies te geven. Ik heb zelf een borstvergroting gehad. Ik ben er ontzettend blij mee, maar mijn situatie is anders, omdat ik al veel ouder ben en kinderen heb.
Niemand weet hoe jouw borsten eruit zien en dan nog; alleen jij kunt de beslissing nemen of jij met deze borsten door het leven wilt of dat je de nadelen te zwaar vindt wegen. Je bent nog heel jong, dus neem in elk geval de tijd en oriënteer je goed. Ga naar verschillende klinieken toe en laat je goed informeren.
Niemand weet hoe jouw borsten eruit zien en dan nog; alleen jij kunt de beslissing nemen of jij met deze borsten door het leven wilt of dat je de nadelen te zwaar vindt wegen. Je bent nog heel jong, dus neem in elk geval de tijd en oriënteer je goed. Ga naar verschillende klinieken toe en laat je goed informeren.
vrijdag 8 november 2013 om 19:21
Borsten veranderen constant. van Niks naar cup C van Cup D naar A, het kan allemaal met het verstrijken der jaren. Wil je steeds je implantaten eruit halen/ bijvullen?
Je moet sowieso die dingen vervangen om de 15/20 jaar. Bij een operatie op je 20e zou je dus in je hele leven 4 borstoperaties moeten ondergaan. Bij elke operatie is het risico op mislukking/ littekenvorming/ harde plekken groter
Je moet sowieso die dingen vervangen om de 15/20 jaar. Bij een operatie op je 20e zou je dus in je hele leven 4 borstoperaties moeten ondergaan. Bij elke operatie is het risico op mislukking/ littekenvorming/ harde plekken groter
vrijdag 8 november 2013 om 19:34
Mijn borsten waren op mijn 18de af, dacht ik. Op mijn 24ste is er nog een cupmaat bijgekomen zonder zwangerschap of aankomen of wat dan ook. Ik ben toen nog naar de dokter geweest, bang dat er iets mis was. Gelukkig kon hij me vertellen dat borsten heel je leven lang blijven veranderen. Ik zou zo jong als jij bent dus zeker niet opereren
vrijdag 8 november 2013 om 19:37
vrijdag 8 november 2013 om 19:40
Meis, ik denk dat jij naast ervaringsverhalen juist ook iemand nodig hebt die jou even op de feiten drukt.
Een operatie is nog geen garantie voor een mooie boezem. Je hoort het niet zo snel, maar zelfs bij de grote namen gaat het wel eens mis.
Je schrijft overtuigend wat die operatie betreft, maar volgens mij ben je dat eigenlijk nog niet. Ondanks dat je niet om advies vraagt, wil ik je, gewoon als vrouw zijnde, toch zeggen dat ik je echt adviseer nog even te wachten..
Mocht je het tóch per se en wel nu willen; lees je dan alsjeblieft goed in over de risico's..
Een operatie is nog geen garantie voor een mooie boezem. Je hoort het niet zo snel, maar zelfs bij de grote namen gaat het wel eens mis.
Je schrijft overtuigend wat die operatie betreft, maar volgens mij ben je dat eigenlijk nog niet. Ondanks dat je niet om advies vraagt, wil ik je, gewoon als vrouw zijnde, toch zeggen dat ik je echt adviseer nog even te wachten..
Mocht je het tóch per se en wel nu willen; lees je dan alsjeblieft goed in over de risico's..
vrijdag 8 november 2013 om 19:47
Ik had op mijn 19e cup A en peervormige borsten met een groot tepelhof. Ik was er niet blij mee kan ik je vertellen. Door de jaren heen zijn ze blijven veranderen, vorm, grootte. Ik ben nu in de 30 en heb een ronde C cup met naar verhouding hele normale, gezellige tepels. Ik ben er heel blij mee.
Ik heb geen kinderen en ben slank en sinds mijn 19e niet meer dan 5 kilo aangekomen. Misschien dat het in die 5 kilo zit maar ik denk het niet, op je 19e is je lichaam nog volop in beweging, ook hormonen hebben invloed op je borsten. Daarnaast veranderd je psyche nog enorm, nu vindt je het verschrikkelijk,, ik garandeer je dat je er over 5 jaar heel anders over denkt. Dat neem je natuurlijk niet van me aan maar je wil ervaringsverhalen, ik denk dat heel veel vrouwen ervaring hebben met het vreselijk vinden van een lichaamsdeel rond hun 20e waar ze na een paar jaar niet eens meer aan dachten en als volledig bij hunzelf horend, zelfs mooi zagen.
Je moet natuurlijk zelf de beslissing nemen, ik zou je als advies geven om het nog even aan te zien en bijvoorbeeld veel krachttraining gaan doen waarmee je de borstspieren traint. Een operatie is ingrijpend en duur.
Ik heb geen kinderen en ben slank en sinds mijn 19e niet meer dan 5 kilo aangekomen. Misschien dat het in die 5 kilo zit maar ik denk het niet, op je 19e is je lichaam nog volop in beweging, ook hormonen hebben invloed op je borsten. Daarnaast veranderd je psyche nog enorm, nu vindt je het verschrikkelijk,, ik garandeer je dat je er over 5 jaar heel anders over denkt. Dat neem je natuurlijk niet van me aan maar je wil ervaringsverhalen, ik denk dat heel veel vrouwen ervaring hebben met het vreselijk vinden van een lichaamsdeel rond hun 20e waar ze na een paar jaar niet eens meer aan dachten en als volledig bij hunzelf horend, zelfs mooi zagen.
Je moet natuurlijk zelf de beslissing nemen, ik zou je als advies geven om het nog even aan te zien en bijvoorbeeld veel krachttraining gaan doen waarmee je de borstspieren traint. Een operatie is ingrijpend en duur.
vrijdag 8 november 2013 om 19:49
vrijdag 8 november 2013 om 19:58
quote:diana_banana schreef op 08 november 2013 @ 19:40:
Meis, ik denk dat jij naast ervaringsverhalen juist ook iemand nodig hebt die jou even op de feiten drukt.
Mocht je het tóch per se en wel nu willen; lees je dan alsjeblieft goed in over de risico's..Hier heb ik gelukkig mijn vader voor
die drukt mij flink op de feiten en risico's en ik bezoek artsen dan ook samen met hem. Ik wil dit heeeeel erg graag maar twijfel inderdaad of ik dit nu al wil. Het zal dan ook nog een tijd duren voordat ik hierover een beslissing ga maken.
Mocht je het tóch per se en wel nu willen; lees je dan alsjeblieft goed in over de risico's..Hier heb ik gelukkig mijn vader voor
vrijdag 8 november 2013 om 19:58
Het is niet een kwestie van even laten opereren en klaar. Het blijkt dat veel vrouwen die zich laten opereren serieuze problemen hebben met hun zelfbeeld en dat los je niet op met een operatie.
http://www.gezondheidsnet ... fmoord-na-borstvergroting
http://www.gezondheidsnet ... fmoord-na-borstvergroting