Mode & Beauty alle pijlers

Borstvergroting 19 jaar

08-11-2013 17:30 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 19 jaar en denk al een tijdje na over een borstvergroting.

Is er iemand die dit ook op jonge leeftijd heeft laten doen? (Voor het krijgen van kinderen) en zouden deze mensen hun ervaringen met mij kunnen delen? Zou mij erg helpen een beslissing te maken!

P.s. Ik zoek niet naar opmerkingen als 'onzekerheid gaat wel over' etc, wil graag ervaringen van mensen weten (geen meningen over wat ik wel of niet moet doen)

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 29 april 2014 @ 19:46:

Natuurlijk, gewoon doen, zonder medische aanleiding gewoon laten snijden in een gezond lichaam . . . . je bent nog niet eens uitgegroeid, en je hersenen ook niet . . . . Neem die beslissing maar na je 25ste . . . . . .

Wat een flauwe en kinderachtige reactie zeg.

Een kennisje van mij is jonger dan mij en heeft ook een borstvergroting gehad omdat zij vreselijk gepest is omdat ze plat was en daar heel onzeker door is geworden, ze vond zichzelf niet meer mooi bij enz.

Bij mij bijna hetzelfde, ben ook jaren gepest omdat ik plat was en de andere meiden in mijn klas allemaal flinke borsten hadden.

Nu jaren later ben ik 30 kilo afgevallen waardoor wat ik had opnieuw minder is geworden.

Ik loop in maximizers omdat ik me anders dood schaam en op het moment dat ik mn bh uit moet doen voel ik me vreselijk.

Dan nog als het onder 25 niet goed zou zijn zouden chirurgen etc dat ook wel zeggen denk ik.

Beetje nadenken misschien voor je zo'n rare reactie plaatst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven