Borstvergroting II
zaterdag 21 november 2009 om 11:25
Het eerste topic is verwijderd, ik open dus een nieuw topic om ervaringen uit te wisselen.
Ik vond het leuk met Poppy en Dtje omdat we in dezelfde periode onder het mes gaan.
Anderen zijn natuurlijk ook van harte welkom
Let op: Namen van artsen en klinieken mogen dus absoluut niet meer worden genoemd!
Ik vond het leuk met Poppy en Dtje omdat we in dezelfde periode onder het mes gaan.
Anderen zijn natuurlijk ook van harte welkom
Let op: Namen van artsen en klinieken mogen dus absoluut niet meer worden genoemd!
dinsdag 26 januari 2010 om 22:11
dinsdag 2 februari 2010 om 12:36
@ Linda77: Ik gewoon eens langs gaan bij een plastisch chirurg. Vooral als je 1000% onzeker erover bent! Wil je niets aanpraten, maar ik ben er zo blij mee!!!
Ik was vorige week even naar Hunckemoller geweest, even wat simpele bh's kopen. Ik stond wat te klungelen met maten, dus zo'n vrouwtje vraagt of ik me wil laten opmeten. Blijkt dat ik geen omvang van 75 heb, maar van 70. Ik heb nu dus geen bh-maat 75C maar 70D Ik schrok wel toen ik dat hoorde, zoooo groot! Maar ben er nog steeds blij mee, het ziet er helemaal niet groot uit!
En nu net terug van Victoria's Secret... wat een winkel zeg! Ze meten je op, je krijgt een hele doos BH's mee je paskamer in (die trouwens net zo groot is als de gemiddelde slaapkamer) en als je dan een style hebt die lekker zit, dan krijg je daar alle modellen van om te passen! Echt heerlijk! Ze hebben ook belletjes in de paskamer dus als je een andere maat wilt of iets wil vragen hoef je niet half ontkleed de winkel in! Wat een uitvinding! Was trouwens ook wel grappig, ik had de kleinste omvangmaat 32 maar de grootste cupmaat DD (!) van de winkel! Moet natuurlijk ook even laten zien wat ik onder andere heb gekocht!
Verder trouwens niemand die iets weet of het gevoel in de tepels en onderkant borst nog terug kan komen??
Ik was vorige week even naar Hunckemoller geweest, even wat simpele bh's kopen. Ik stond wat te klungelen met maten, dus zo'n vrouwtje vraagt of ik me wil laten opmeten. Blijkt dat ik geen omvang van 75 heb, maar van 70. Ik heb nu dus geen bh-maat 75C maar 70D Ik schrok wel toen ik dat hoorde, zoooo groot! Maar ben er nog steeds blij mee, het ziet er helemaal niet groot uit!
En nu net terug van Victoria's Secret... wat een winkel zeg! Ze meten je op, je krijgt een hele doos BH's mee je paskamer in (die trouwens net zo groot is als de gemiddelde slaapkamer) en als je dan een style hebt die lekker zit, dan krijg je daar alle modellen van om te passen! Echt heerlijk! Ze hebben ook belletjes in de paskamer dus als je een andere maat wilt of iets wil vragen hoef je niet half ontkleed de winkel in! Wat een uitvinding! Was trouwens ook wel grappig, ik had de kleinste omvangmaat 32 maar de grootste cupmaat DD (!) van de winkel! Moet natuurlijk ook even laten zien wat ik onder andere heb gekocht!
Verder trouwens niemand die iets weet of het gevoel in de tepels en onderkant borst nog terug kan komen??
dinsdag 2 februari 2010 om 13:17
D-tje,
misschien een aparte vraag, maar wat zijn dan jouw omvangsmaten (centimeters)? Ik heb ookk een 70D en zat te twijfelen of ik in de victoria's secret webshop wat zou kopen, want er zitten zúlke mooie dingen bij. Ik wist alleen niet welke maat ik moest nemen, dus heb gemaild. Volgens hen staat een Europese 70D gelijk aan een 32C bij hen. Maar als ik dan jouw verhaal hoor (DD), durf ik eigenlijk niet te bestellen omdat het wellicht helemaal niet past dan!
misschien een aparte vraag, maar wat zijn dan jouw omvangsmaten (centimeters)? Ik heb ookk een 70D en zat te twijfelen of ik in de victoria's secret webshop wat zou kopen, want er zitten zúlke mooie dingen bij. Ik wist alleen niet welke maat ik moest nemen, dus heb gemaild. Volgens hen staat een Europese 70D gelijk aan een 32C bij hen. Maar als ik dan jouw verhaal hoor (DD), durf ik eigenlijk niet te bestellen omdat het wellicht helemaal niet past dan!
dinsdag 2 februari 2010 om 13:48
Oh dat is ook raar dat ze jou dat adviseren! Ik heb zelf geen meetlint, maar als ik bij mams ben zal ik het eens opmeten en posten. Ik stond er ook van te kijken dat ik de grootste cupmaat in store had, zo groot zijn mijn borsten niet volgens mij. Van mijn vriendinnen weet ik er zo al een paar die grotere hebben en dus nooit kunnen slagen bij VS
Maar ik ga het even voor je meten (ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd haha) en dan laat ik het je weten. Kan je ook van die super mooie setjes bestellen...
Maar ik ga het even voor je meten (ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd haha) en dan laat ik het je weten. Kan je ook van die super mooie setjes bestellen...
woensdag 3 februari 2010 om 00:44
woensdag 3 februari 2010 om 11:34
Dan zou ik eerder voor een 32DD gaan. Die zit mij echt als gegoten! Maar ik moet wel zeggen, niet alle modellen zaten even mooi bij mij. De één sloot onder mijn borsten niet mooi aan en bij de ander waren de cups te groot/ klein. Denk dat je het toch echt moet passen.... Dat wordt een vakantie naar de US!
maandag 8 februari 2010 om 13:08
Hee D-tje! Nee, bij mij ligt dat ook nog niet echt lekker. Ik heb het idee dat ik op iets lig wat er niet hoort. Wat in feite natuurlijk ook wel zo is.. Maar ik probeer het gewoon af en toe, en hoop dat het snel beter gaat. Ik mis het ook heel erg
Verder gaat bij mij ook alles goed en ben ik er nog altijd heel erg blij mee
Had laatst foto's van mezelf in ondergoed gemaakt, en op de foto's ziet het er allemaal nog groter uit! (En zie ik er ook veel dikker uit ) Alleen geen idee welk beeld beter klopt, hoe je jezelf in de spiegel bekijkt of hoe je op foto's staat..
Maar hoe dan ook; het ziet er allemaal prachtig uit! Nu die buik nog weg, maar dat is een ander topic
Verder gaat bij mij ook alles goed en ben ik er nog altijd heel erg blij mee
Had laatst foto's van mezelf in ondergoed gemaakt, en op de foto's ziet het er allemaal nog groter uit! (En zie ik er ook veel dikker uit ) Alleen geen idee welk beeld beter klopt, hoe je jezelf in de spiegel bekijkt of hoe je op foto's staat..
Maar hoe dan ook; het ziet er allemaal prachtig uit! Nu die buik nog weg, maar dat is een ander topic
maandag 8 februari 2010 om 13:11
Oh en wat ik me nog afvroeg.. Mijn vriend durft nog niet echt in mn borsten te knijpen en mij lijkt het ook nog prettig, hoewel het geen pijn doet of vervelend voelt als ik het voorzichtig probeer.. Ik vind het nog een beetje eng, op de een of andere manier. Maar omdat het tijdens de seks toch wel fijn is, een vraag aan de ervaringsdeskundigen: vanaf wanneer werd er weer in borsten geknepen?
maandag 8 februari 2010 om 15:50
Ik denk dat het beeld wat je in de spiegel ziet beter klopt, op tv zien mensen er ook vaak dikker uit, dus dat kan op foto's ook zo zijn toch? En dat je er in de spiegel nou toevallig nóg beter uit ziet dan op een foto is dan mooi meegenomen toch?!
Vind het wel een leuk idee, foto's in lingerie, miss ga ik dat ook eens doen. Heb je die laten maken door je vriend of zelf voor de spiegel of met zelfontspanner?
Mijn vriend vind het inderdaad ook nog eng om er echt aan te zitten. Ook erg jammer dat ik nog steeds geen gevoel in mijn tepels heb, dat was toch altijd wel leuke toegevoegde waarde
Vind het wel een leuk idee, foto's in lingerie, miss ga ik dat ook eens doen. Heb je die laten maken door je vriend of zelf voor de spiegel of met zelfontspanner?
Mijn vriend vind het inderdaad ook nog eng om er echt aan te zitten. Ook erg jammer dat ik nog steeds geen gevoel in mijn tepels heb, dat was toch altijd wel leuke toegevoegde waarde
maandag 8 februari 2010 om 22:34
Ik ben zó blij dat mijn tepels nog wel gevoel hebben! Hoop dat het bij jou snel terug komt. De onderkant is wel nog gevoelloos, maar dat vind ik niet erg.
Die foto's had ik gemaakt met de zelfontspanner (mijn haar zat goed, mijn make-up zat goed, mijn bh zat geweldig, dan doe je dat soort dingen )
Maar ik wil ook nog eens zo'n foto's maken samen met mn vriend, altijd gezellig
Die foto's had ik gemaakt met de zelfontspanner (mijn haar zat goed, mijn make-up zat goed, mijn bh zat geweldig, dan doe je dat soort dingen )
Maar ik wil ook nog eens zo'n foto's maken samen met mn vriend, altijd gezellig
donderdag 18 februari 2010 om 21:23
Onderkant van mijn borsten is nog steeds gevoelloos. Maar niet hinderlijk. Tepels gewoon gevoel in.
Met vrijen gewoon eerst strelen en dan gaat het eigenlijk als vanzelf. Jullie moeten beiden even wennen aan het feit dat er wat zit zegmaar
In het begin vond ik het een naar gevoel, maar nu is het gevoel zoals het was
Met vrijen gewoon eerst strelen en dan gaat het eigenlijk als vanzelf. Jullie moeten beiden even wennen aan het feit dat er wat zit zegmaar
In het begin vond ik het een naar gevoel, maar nu is het gevoel zoals het was
donderdag 18 februari 2010 om 21:46
Bij mij was 1 borst aan de onderkant gevoelloos, vond het ook een heel naar gevoel als ik ze insmeerde (vooral omdat ik dus niks voelde). Na 3/4 jaar was dat ineens weg of eigenlijk het gevoel is weer terug. Meer nog als voor de operatie want toen had ik er niet veel mee als mijn vriend aan mijn borsten zat. Waarschijnlijk ook omdat ik er helemaal niet blij mee was en na de operatie een heel stuk meer zelfvertrouwen heb gekregen.
Tja, en dan kan je zeggen .....dat had ik eigenlijk veel eerder moeten doen......gelukkig maar!
PS niet dat ik mijn geluk van mijn borsten laat afhangen hoor maar s'morgens in de spiegel kijken en blij met jezelf zijn is een fijn begin van de dag.
Tja, en dan kan je zeggen .....dat had ik eigenlijk veel eerder moeten doen......gelukkig maar!
PS niet dat ik mijn geluk van mijn borsten laat afhangen hoor maar s'morgens in de spiegel kijken en blij met jezelf zijn is een fijn begin van de dag.
maandag 22 februari 2010 om 13:34
Verder nog geen succesverhalen van gevoel in de tepels dat 'opeens' weer terug komt
Toch ben ik er blij mee hoor, dan maar geen gevoel in me tepels! Ik vind ze soms toch wel groot hoor! Sommige truitjes,die ik voor de operatie heb gekocht, zitten nu toch minder mooi... Maar dat zijn mijn 'kleine borsten truitjes' en die gaan
Toch ben ik er blij mee hoor, dan maar geen gevoel in me tepels! Ik vind ze soms toch wel groot hoor! Sommige truitjes,die ik voor de operatie heb gekocht, zitten nu toch minder mooi... Maar dat zijn mijn 'kleine borsten truitjes' en die gaan
woensdag 24 februari 2010 om 12:38
donderdag 25 februari 2010 om 11:52
Ik ga het inderdaad even vragen bij de volgende controle! En je hebt gelijk het is nog maar 2 maanden geleden... Ben er al zo aan gewend hihi lijkt al veel langer! En als het gevoel niet terug komt is het ook geen ramp, alleen wel jammer.
Lig jij trouwens al lekker op je buik? Op een heel zacht bed wel, maar mijn eigen bed is wat steviger en dan lig ik (nog) niet echt lekker op mijn buik
*ziet al hele visioenen voor zich in de zomer, alleen een bruine buik en spierwitte rug omdat ze niet op buik kan liggen *
Lig jij trouwens al lekker op je buik? Op een heel zacht bed wel, maar mijn eigen bed is wat steviger en dan lig ik (nog) niet echt lekker op mijn buik
*ziet al hele visioenen voor zich in de zomer, alleen een bruine buik en spierwitte rug omdat ze niet op buik kan liggen *