Borstvergroting II
zaterdag 21 november 2009 om 11:25
Het eerste topic is verwijderd, ik open dus een nieuw topic om ervaringen uit te wisselen.
Ik vond het leuk met Poppy en Dtje omdat we in dezelfde periode onder het mes gaan.
Anderen zijn natuurlijk ook van harte welkom
Let op: Namen van artsen en klinieken mogen dus absoluut niet meer worden genoemd!
Ik vond het leuk met Poppy en Dtje omdat we in dezelfde periode onder het mes gaan.
Anderen zijn natuurlijk ook van harte welkom
Let op: Namen van artsen en klinieken mogen dus absoluut niet meer worden genoemd!
vrijdag 15 januari 2010 om 14:33
Hee D-tje, ik had dat eerst ook, dat ik niet op mn armen durfde te steunen (of ze uberhaupt echt durfde te gebruiken ) maar nu doe ik dat alweer een paar dagen.
Ik heb nog geen reacties gehad van mensen die ik het niet heb verteld. Komt denk ik ook wel omdat ik altijd flinke gelbh's droeg, dus met kleren is het verschil niet al te groot. En nu met al die truien valt het indd al helemaal weg.
Heb jij al reacties gehad?
Ik vind op mn buik liggen ook nog niet zo lekker, ik mis het echt!!
Mijn littekens zijn trouwens niet heel hard en stug, beetje wel maar dat lijkt me normaal. Maar opgezet zijn ze al helemaal niet.
Wat zei de kliniek er over?
Ik heb nog geen reacties gehad van mensen die ik het niet heb verteld. Komt denk ik ook wel omdat ik altijd flinke gelbh's droeg, dus met kleren is het verschil niet al te groot. En nu met al die truien valt het indd al helemaal weg.
Heb jij al reacties gehad?
Ik vind op mn buik liggen ook nog niet zo lekker, ik mis het echt!!
Mijn littekens zijn trouwens niet heel hard en stug, beetje wel maar dat lijkt me normaal. Maar opgezet zijn ze al helemaal niet.
Wat zei de kliniek er over?
vrijdag 15 januari 2010 om 19:32
Ik heb vanmiddag de kliniek gebeld en gevraagd of de hechting zelf af kon knippen, maar zij zeiden dat ik beter even langs kon komen. Dus vanmiddag weer langs geweest en toen heeft een chirurg die hechting eruit getrokken. Verder heb ik het gevraagd over dat wat dikkere litteken maar hij zei dat dat nog wel beter kan worden. Ik moet het masseren en kan gaan smeren met callendulan (?) creme. Moet eerlijk zeggen dat dit een beetje een vreemde man was maar hij is wel een echte plastisch chirurg (heb hem even gegoogeld. Ik ga er dus maar van uit dat het over een tijdje minder dik en hard is en anders ga ik gewoon weer terug om een afspraak te maken met mijn eigen chirurg.
Ik heb trouwens gevraagd wanneer ik weer op mijn buik mag slapen en hij zei dat ik beter nog even 2 weken kan wachten. Beetje jammer, maar na 4 weken kunnen die laatste 2 er ook nog wel bij!
Verder trouwens nog weinig reacties gehad, komt ook omdat ik nog weinig 'sexy' kleding aan heb gehad, alleen maar saaie truien
Ik heb trouwens gevraagd wanneer ik weer op mijn buik mag slapen en hij zei dat ik beter nog even 2 weken kan wachten. Beetje jammer, maar na 4 weken kunnen die laatste 2 er ook nog wel bij!
Verder trouwens nog weinig reacties gehad, komt ook omdat ik nog weinig 'sexy' kleding aan heb gehad, alleen maar saaie truien
zaterdag 16 januari 2010 om 23:19
hebben jullie al eens van borstvergrotingen met vetcelinjecties gehoord. is een heel nieuwe methode waarbij je eigen vetweefsel van een andere plek van je lichaam wordt ingespoten in de borsten. er komt geen lichaamsvreemde prothese meer aan te pas.
[bewerkt door moderator]
[bewerkt door moderator]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 23:15
Reden: reclame
Reden: reclame
% gewijzigd
zondag 17 januari 2010 om 11:55
Ja Monique, daar heb ik van gehoord.
Maar de hoeveelheid vet die je kunt verplaatsten schijnt beperkt te zijn, je kan maar één cupmaat vergroten.
Bovendien kan het zijn dat een deel van of al het vet terug afgevoerd wordt. Dag grotere borsten!
Ook schijnt dat vet te gaan klonteren,en dat is dan niet echt handig bij onderzoek naar borstkanker omdat zo'n klontertje aangezien kan worden voor heel iets anders.
Dus..
Maar de hoeveelheid vet die je kunt verplaatsten schijnt beperkt te zijn, je kan maar één cupmaat vergroten.
Bovendien kan het zijn dat een deel van of al het vet terug afgevoerd wordt. Dag grotere borsten!
Ook schijnt dat vet te gaan klonteren,en dat is dan niet echt handig bij onderzoek naar borstkanker omdat zo'n klontertje aangezien kan worden voor heel iets anders.
Dus..
zondag 17 januari 2010 om 15:45
Dat heb ik inderdaad ook gelezen. Klinkt overigens wel super: op mijn kont heb ik teveel, bij mijn borsten te weinig, ff op de ene plek wegzuigen en de andere plek inspuiten en klaar! Zou ideaal zijn, maar ik zou er niet voor kiezen door de door Loreyi genoemde redenen. En tis nu trouwens toch te laat voor mij, de siliconen zitten er al in
dinsdag 19 januari 2010 om 20:03
Haha leuk die enthousiaste reacties!! Ik heb al 1 bh! Ik had van een vriendin al een hele mooie sexy body gekregen, vandaag voor het eerst aan gehad en wow wat voelde ik me sexy! Die dikke billen lijken opeens en stuk minder dik, gewoon omdat het nu in verhouding is
Ik ga ook een keer mijn oude bh's aantrekken, ben benieuwd hoe ver ik kom!
Vond het wel raar om een C cup te pakken, ben zo gewend aan die kleine maatjes! Nog steeds als ik in de spiegel kijk, denk ik wow is dat van mij?!
Ik ga ook een keer mijn oude bh's aantrekken, ben benieuwd hoe ver ik kom!
Vond het wel raar om een C cup te pakken, ben zo gewend aan die kleine maatjes! Nog steeds als ik in de spiegel kijk, denk ik wow is dat van mij?!
donderdag 21 januari 2010 om 21:54
Ja, ik heb ook even gedacht dat het niet meer goedkwam met de littekens, maar nu, na een half jaar, zie ik ze heel erg veranderen. Minder 'hard' en ze worden lichter van kleur.
Ik weet nog dat ik naar een dure zaak ging, 2 mnden terug.
(ik moest en zou een Marliesje kopen)
Ik had een C gepakt, maar die verkoopster kwam met een 75 D
Huh! En hij zat perfekt! Nou, dat ziet niemand er aan af hoor, dat ik 75 D heb, maar ik zal nooit het maten labeltje er af knippen, haha!
Vanavond zonder bh door de woonkamer in mn huispak. En dan in ene krijg je dat besef..Dat dat kan zonder je rot te voelen als je naar 'beneden'kijkt! Heerlijk!
Ik weet nog dat ik naar een dure zaak ging, 2 mnden terug.
(ik moest en zou een Marliesje kopen)
Ik had een C gepakt, maar die verkoopster kwam met een 75 D
Huh! En hij zat perfekt! Nou, dat ziet niemand er aan af hoor, dat ik 75 D heb, maar ik zal nooit het maten labeltje er af knippen, haha!
Vanavond zonder bh door de woonkamer in mn huispak. En dan in ene krijg je dat besef..Dat dat kan zonder je rot te voelen als je naar 'beneden'kijkt! Heerlijk!
zaterdag 23 januari 2010 om 08:56
Hallo, Mijn collega is twee weken geleden geopereerd (vergroting) maar ze heetf nog best wel pijn. Bij een bepaalde beweging is het een soort speldenprik. Herkennen jullie dat? Waar is bio oil te koop? Zij kan haar eigen harenniet doen en aankleden gaat ook heel moeilijk, hoe lang hadden jullie daar last van? Zo een heel vragen vuur
zaterdag 23 januari 2010 om 11:55
@Linda: speldenprik-gevoel herken ik niet. Wel deden bepaalde bewegingen gewoon pijn, pas na 4 weken kon ik alle bewegingen maken zonder dat ik het voelde.
Na 2 weken kon ik toch alles zelf weer, als ging het soms met moeite. Alleen kon ik mn armen niet heel hoog optillen, maar haren wassen ging toch wel.
Geen idee waar bio oil te koop is.. Ik kreeg sowieso creme van de kliniek waar ik ben geweest, dus ik smeer alleen die (als ik er aan denk.. )
@D-tje: Whooohoooooo!!!!!!!
Ik ben al heel blij met mijn best mooie bh van de h&m Het past nou gewoon mooi! Er zit daadwerkelijk iets in de bh!
En eerst was mijn ene borst ook kleiner, toen paste de ene wel in een cup, de ander net niet. Zo irritant! En als ik dan op mijn rug lag bleven die voorgevormde cups rechtopstaan, maar mn borsten vielen compleet weg. Echt compleet. Kon je zo leuk die cup in kijken. Maar nu niet meer
Die bh wat ik had gekocht, die is ook voorgevormd en er zat nog vulling in, die je er wel uit kon halen. En die extra vulling, die heb ik er gewoon UIT gehaald! Helemaal niet meer nodig
Na 2 weken kon ik toch alles zelf weer, als ging het soms met moeite. Alleen kon ik mn armen niet heel hoog optillen, maar haren wassen ging toch wel.
Geen idee waar bio oil te koop is.. Ik kreeg sowieso creme van de kliniek waar ik ben geweest, dus ik smeer alleen die (als ik er aan denk.. )
@D-tje: Whooohoooooo!!!!!!!
Ik ben al heel blij met mijn best mooie bh van de h&m Het past nou gewoon mooi! Er zit daadwerkelijk iets in de bh!
En eerst was mijn ene borst ook kleiner, toen paste de ene wel in een cup, de ander net niet. Zo irritant! En als ik dan op mijn rug lag bleven die voorgevormde cups rechtopstaan, maar mn borsten vielen compleet weg. Echt compleet. Kon je zo leuk die cup in kijken. Maar nu niet meer
Die bh wat ik had gekocht, die is ook voorgevormd en er zat nog vulling in, die je er wel uit kon halen. En die extra vulling, die heb ik er gewoon UIT gehaald! Helemaal niet meer nodig
zondag 24 januari 2010 om 13:06
@ Linda: Ik heb ook last gehad van steken in mijn tepel. Alsof er spelden in geprikt werden, heel erg. Volgens mij was dat na 2 en een halve week weg. Die angst om zelf weer dingen te doen is ook heel bekend. Ze moet het gewoon rustig proberen, steeds je armen een stukje verder boven je hoofd en steeds iets meer kracht zetten. Bij mij is nu 5 en een halve week geleden en ik doe echt alles weer zelf! Ik merk wel dat ik een tijdje niets met mijn armen heb gedaan, heb er heel weinig kracht in, zijn nu echt van die spaghetti-armen voor mijn idee!
@Loreyi: H&M heeft ook heel leuk lingerie! Daar ga ik ook zeker nog even kijken! En het voelt inderdaad zo goed dat je de cups er gewoon uit kan halen en dat het dan nog leuk staat ook!!!!!
@Loreyi: H&M heeft ook heel leuk lingerie! Daar ga ik ook zeker nog even kijken! En het voelt inderdaad zo goed dat je de cups er gewoon uit kan halen en dat het dan nog leuk staat ook!!!!!
dinsdag 26 januari 2010 om 17:55
Hihi ik ben echt de grootste schijterd hier op het westelijk halfrond (dat zegt me moeder zelfs en moeders hebben altijd gelijk) en ik vond het echt meevallen! Buiten die steken om heb ik haast geen pijn gehad!
Even voor de wat ervarener dames: Ik heb in de onderkant van mijn borsten en beide tepels nog geen gevoel. Is bij jullie dat gevoel terug gekomen? En zoja, hoe lang duurde dat dan?
Hier verder nog steeds alles goed, mag bijna leuke BH's aan
Even voor de wat ervarener dames: Ik heb in de onderkant van mijn borsten en beide tepels nog geen gevoel. Is bij jullie dat gevoel terug gekomen? En zoja, hoe lang duurde dat dan?
Hier verder nog steeds alles goed, mag bijna leuke BH's aan