Mode & Beauty alle pijlers

Botox voor je haar

07-12-2011 22:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar is erg droog, pluizig en breekbaar. Heb van alles geprobeerd en niks werkt.. Nu ben ik onlangs naar een nieuwe kapper geweest bij ons in de stad en die stelde voor om botox in me haar te doen als ik geen korte coupe wil.. Het is van L'oreal en je krijgt een behandeling bij de kapper en shampoo en haarmasker mee voor thuis. De 1ste keer kost het 50 euro, voor de 2de keer 25 omdat je dan de shampoo en masker al hebt.

Volgende week ga ik voor de tweede behandeling, iemand ervaring hiermee?
Veetel ons jouw ervaring?
..popcorn?
Botox voor in je haar... dat klinkt echt eng.

'T is dat het van L'oreal is.. maar ik zou het niet overwegen.

Ga dan voor een Keratinebehandeling, ook veel beter voor je haar.. en tis nog op basis van een natuurlijk eiwit ook.

http://www.keratinbehandeling.nl/
ben het eens met mortality, een keratinebehandeling lijkt me veel beter.
Botox is toch een spier verslapper? Wat heeft dat met haar te maken? Haar is dood materiaal. Ik snap het niet.
DIt is ook niet chemisch en dus niet schadelijk voor je haar. Scheelde voor mij ook erg dat het van L'oreal is. De kapster zei (vooraf) al dat je vanaf de 2de keer echt resultaat ziet. Dat is voor mij dus volgende week, tot nu toe merk ik wel dat me haar stuk minder pluist en ook meer glans heeft.

je moet de botx niet zien als spuiten in je hoofdhuid ofzo haha dat was mijn eerste gedachte. Het word eerst gewassen en dan krijg je de creme in je haar wat pluk voor pluk erin gedraaid word, handdoek over je hoofd en ruim een half uur laten zitten, dan uitspoelen en stylen.

http://www.hemenhaarstijl ... /Loreal%20fiberceutix.pdf
Het zal wel geen echte botox zijn, dat is honderden euro's per ampul.
Ben benieuwd, Cookie. Het is qua prijs goed te doen.
Ik heb verder geen verstand van botox ofzo, de kapper kwam ermee en wanhopig als ik was/ben heb ik de poging gewaagd. Ook omdat ik binnenkort ga trouwen en dan wel met een mooie bos haar wil verschijnen..En voor dat bedrag, als je kijkt hoeveel geld ik uitgegeven heb aan zogenoemde 'wondermiddeltjes' is dit het proberen waard dacht ik

Van keratine heb ik nog nooit gehoord..Iemand daar ervaring mee?
quote:cookie28 schreef op 07 december 2011 @ 23:04:

Ik heb verder geen verstand van botox ofzo, de kapper kwam ermee en wanhopig als ik was/ben heb ik de poging gewaagd. Ook omdat ik binnenkort ga trouwen en dan wel met een mooie bos haar wil verschijnen..

Van keratine heb ik nog nooit gehoord..Iemand daar ervaring mee?

Oke, het is dus helemaal niet zo schadelijk. Maar het lijkt me vooral weinig effect hebben. Want Botox is gewoon een soort gif, dat voedt je haar niet. Als je binnenkort gaat trouwen zou ik toch eerder een keratinebehandeling overwegen.. dan zie je namelijk na de 1e keer al gelijk effect en dat blijf je 3-5 maanden zien.

Ik heb er overigens zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van mij heeft het laten doen en haar haar was daarna wel echt heel mooi glanzend en gezond geworden (ze heeft afro-haar)
Botox voor je haar

Van l' Oreal... sure

Je laat je wat aansmeren, of opsmeren net wat je wilt...
Ik ga maar es vragen bij de kapper voor keratine, dat ziet er wel aantrekkelijk uit zo..
quote:xmortality schreef op 07 december 2011 @ 22:50:

Botox voor in je haar... dat klinkt echt eng.

'T is dat het van L'oreal is.. maar ik zou het niet overwegen.

Ga dan voor een Keratinebehandeling, ook veel beter voor je haar.. en tis nog op basis van een natuurlijk eiwit ook.

http://www.keratinbehandeling.nl/Ik vind alle voor-foto's veel mooier dan de foto's van na de keratinebehandeling, eerlijk gezegd. Zo slap en futloos, dat haar op die na-foto's, ik snap echt niet waarom mensen dat willen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik wilde ook een keer een keratine behandeling laten doen. Maar ik kan me niet voorstellen dat het goed voor je haar is als je met een stijltang van 220 graden over je haar moet gaan om het spul in je haar te laten trekken, kan toch nooit goed zijn? Om die reden durf ik het toch niet aan.

Je moet trouwens ook opletten dat ze de onschadelijke versie gebruiken, er schijnt namelijk ook een variant op de markt te zijn waar de kankerverwekkende stof genaamd "Formaldehyde" in zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven