Mode & Beauty alle pijlers

Broek Moderne dans

13-12-2013 11:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of dit de juiste plek is weet ik niet.... maar het gaat om het volgende:

Ik ben nu druk aan het zoeken voor de juiste broek voor Moderne dans. Ik dansnu een een gewone wat lossere sportbroek, maar ik ben nu opzoek naar meer iets als een sport (of yoga) legging, iets wat strakker zit in ieder geval.

Bij de H&M o.a. hebben ze wel het een en ander. Maar nu vraag ik me af, voor degene die het weten, zijn er nog meer opties dan leggings dat mooi aangesloten zit aan je benen. Kan een "gewone" legging ook of is dat weer niet geschikt hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
Ik koop meestal dingen in de uitverkoop van le pappilon en/of dingen van hun huismerk. Ik deed als kind aan ballet en modern (op academie gezeten en zij zijn leverancier van het nationaal ballet) en ik krachttrain vaak nog steeds in hun spullen dat is een beetje zo gegroeid.

http://www.lepapillon.net/home/nl

Zij hebben ook fysieke winkels door het land.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik draag vaak een dikke panty van de hema met een korte broek er overheen. Klinkt misschien raar maar meer dan de helft loopt hierin :-) korte broek is overigens wel een balletbroek (oa te koop bij le pappilon)
Ik heb een zwarte driekwart yogabroek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven