Mode & Beauty alle pijlers

Bronzingpoeder

29-01-2010 10:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik zo'n ontzettend bleek hoofd heb in de winter, wilde ik eens bronzingpoeder proberen.

Weet iemand welke tint ik het beste kan nemen, of wat een goed merk is?

En vooral; hoe en waar breng je het aan? Op je hele gezicht, of alleen je jukbeenderen voorhoofd?

Ben een beetje bang voor een worteleffect.
Ik heb er 1 van de Bodyshop (zijn een soort van parels). Zij hebben mij trouwens ook geholpen met de tint e.d. en nog wat tips gegeven!
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 29 januari 2010 @ 11:12:

Ik heb er 1 van de Bodyshop (zijn een soort van parels). Zij hebben mij trouwens ook geholpen met de tint e.d. en nog wat tips gegeven! Deze tip wilde ik ook geven! Werkt perfect. Die parels bestaan/bestonden in twee kleurvarianten. Wel kiezen voor goud/brons.
Die parels heb ik ook eens geprobeerd, maar daar zag ik helemaal niks van.

Waren geloof ik van de Essence.
Ik heb al jaaaaaaaren die van de Etos.
Ik heb een poeder van bobbi brown. Ik doe een beetje met een grote kwast over m'n hele gezicht. Wordt heel natuurlijk en je bent niet te bruin maar net 'bleek af".
Ik heb de Warmth van Bare Escentuals.

Je moet echt maar heeeeel weinig gebruiken en dan in een 3 en een omgekeerde 3 op je gezicht doen.

Dus: lang je haargrens, over je jukbeenderen naar je neus en langs je kaaklijn naar je kin. Dan lijkt het net of je even in de zon hebt gezeten.
Ik gebruik een zelf bruinende nachtcreme van de Etos. Smeer ongeveer 2 of 3 keer in de week. Voor mij werkt dit heel goed. Doordat ik af en toe smeer is het doorschijnend witte er wat voor af en zie ik er een stuk gezonder uit.
Ik gebruik de bronzing powder van MAC, lekker luchtig met een grote poederkwast even over je gezicht gaan. Ben je net iets bruin zonder dat het te is en het matteert, ook fijn!
Net die van de etos gekocht (is niet zo duur) maar heb ik net de verkeerde kleur. In de winkel leek hij toch minder oranje dan bij daglicht, haha.

Ik ga maar eens een keer richting bodyshop.
hema!!!

die heeft geen parels maar poeder.

echt super, gewoon licht op de kwast uitblazen en zachtjes over je gezicht halen, als je het alleen op je jukbeenderen wil doen dan moet je het wel goed uitvegen, anders heb je zo'n lelijke streep.
YSL heeft een hele mooie compacte bronzer.

En Alcina ook. Rituals heeft ook mooie parels.

Het hangt van je huidsteint af wat voor je geschikt is.
Hoi Dolce,

ik heb een bronzing powder van Chanel. Ja, duur idd maar ik doe er een eeuwigheid mee en ben super tevreden over de niet-oranje maar gezonde kleur op mijn gezicht! Voordeel van poeder kopen bij Bodyshop/ parfumerie: je krijgt advies bij de kleur en je kunt het eerst uitproberen op je gezicht. Tip: neem vriendin mee en bekijk in het daglicht nogmaals of het de juiste kleur voor je is.

succes!
ik heb bronzing parels van de hema ik denk al 2-3 jaar en ze werken nog steeds prima!
ik heb poeder van clinique, doe het meest op mijn jukbeenderen, en daarna veeg ik wat nog aan kwast hangt af over de rest van mijn gezicht.
Ik gebruik al jaren het "bronze" bronspoeder van MAC en ben er heel tevreden over. Deze bestaat ook met glittertjes en in een lichtere kleur "golden".

"Bronze goddess" van Estee Lauder schijnt ook heel goed te zijn, maar heb ik nog niet geprobeerd.
Die van Estee lauder gebruik ik ook,is inderdaad erg mooi,ook die van Guirlain is super,maar Estee Lauder is wat goedkoper en je doet er een eeuwigheid mee.
Ik gebruik al jaren Guerlain terracotta bronzer en deze werkt echt heel goed! Het is niet oranje en geeft een natuurlijke look. Ik breng het aan met een grote poederkwast.

It\'s meant to be just believe....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven