Mode & Beauty alle pijlers

Dagcreme op waterbasis

12-06-2015 17:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben opzoek naar een dagcreme op waterbasis. Ben ook langs de Etos geweest zonet, maar daar word ik niet echt wijzer van.

De reden dat ik opzoek ben naar een dagcreme op waterbasis, is omdat ik sinds kort een gel heb voor mijn acne. Die vermeld dat ik een dagcreme moet hebben op waterbasis. Het liefst ook een creme die mijn huid kalmeert en vochtig houd. Mijn gezicht is namelijk snel droog en geïrriteerd.

Heeft iemand tips? Prijs maakt niet zoveel uit... als het maar een goede creme is, waar ik evt lang mee kan doen.

Ben heel benieuwd naar jullie reacties!
Loop eens bij de rituals binnen? Die kunnen je wellicht helpen. Fijne crèmes hebben ze daar ook.
Internagelaktisch
Oh en de vit. E creme van the body shop is ook op waterbasis. En is wellicht wel goed voor je huid sowieso
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 12 juni 2015 @ 17:43:

Oh en de vit. E creme van the body shop is ook op waterbasis. En is wellicht wel goed voor je huid sowieso Erg lekkere crème inderdaad!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dermalogica, de MediBac lijn heeft fantastische crèmes die geschikt zijn voor jouw huid.
Dit kun je toch ook gewoon Googlen of ben ik nou gek?
quote:Maaique schreef op 12 juni 2015 @ 17:42:

Loop eens bij de rituals binnen? Die kunnen je wellicht helpen. Fijne crèmes hebben ze daar ook.Dankje! Zal morgen eens even binnenlopen daar.
quote:Penelope_ schreef op 12 juni 2015 @ 20:10:

Dit kun je toch ook gewoon Googlen of ben ik nou gek?

Heb ik gedaan, maar als ik zoek op 'dagcreme op waterbasis' vind ik niet wat ik zoek. Daarnaast heb ik geen idee naar wat ik moet kijken. Ook ben ik heel benieuwd naar wat andere een fijne dagcreme vinden.

Is het dan zo'n hele gekke vraag om het te stellen op een beauty forum?
Ik gebruik kokosolie dus aan mij heb je niks.

Maar ik zou zelf bij een apotheek binnen stappen. Die hebben in elk geval proefjes voor je, zodat je kunt testen. Of misschien staat hier nog wat tussen waar je wat aan hebt; oud topic
Nee, is geen gekke vraag

Ik ben soms ook benieuwd naar persoonlijke ervaringen. Voordat je (weer) een miskoop doet. Crèmes zijn over het algemeen ook niet heel goedkoop.. Dus is zonde
Internagelaktisch
quote:nisechan schreef op 12 juni 2015 @ 20:21:

[...]

Heb ik gedaan, maar als ik zoek op 'dagcreme op waterbasis' vind ik niet wat ik zoek. Daarnaast heb ik geen idee naar wat ik moet kijken. Ook ben ik heel benieuwd naar wat andere een fijne dagcreme vinden.

Is het dan zo'n hele gekke vraag om het te stellen op een beauty forum?Nou dat ook weer niet, maar als je Googelt krijg je heel veel resultaten. Ook al zeg ik dat ik merk X heel fijn vind, dan moet jij het toch proberen of jij dat ook wat vind.
Creme op aloë vera basis. Te koop bij de Tuinen. .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven