Mode & Beauty alle pijlers

Damesslips

01-04-2019 18:32 47 berichten
Ik heb zeker 10 jarenlang boxers als onderbroek gedragen gekocht bij de Wibra maat xxl.
Tegenwoordig is de grootste maat xl en dus te klein.
Ik ben uitgeweken naar de Zeeman voor hipsters maat xxl maar heb moeite met de voorkant. Die is namelijk dusdanig hoog opgesneden dat het wel een tangaslipje lijkt.
Ziehier mijn probleem want ik doe niks aan mijn haren van onderen. Gênant voel ik me nu. Weet iemand een oplossing?
himalaya schreef:
01-04-2019 19:26
En wanneer loop je in je onderbroek waar anderen bij zijn?
Als ik in de spiegel kijk dan wil ik tevreden zijn over wat ik zie. Gewoon voor mijn eigen ik.
Alle reacties Link kopieren
Afvallen en bewegen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pergamon schreef:
01-04-2019 19:44
Boxers in jouw maat elders kopen. Online bijvoorbeeld.
Googlen op boxers maat xxl? Ga ik doen.
Madeliefje92 schreef:
01-04-2019 21:15
Ik weet niet of ik iets heb gemist wat al deze nare reacties rechtvaardigt, maar ik heb hier moeite mee.

Er vraagt hier iemand om oprecht advies. Als het zo is dat ze maat 62 heeft, kan ik je garanderen dat ze echt wel eens heeft geprobeerd af te vallen en dat dit dus niet 1, 2, 3 een optie is. Tegen een alcoholist of drugsverslaafde zeg je ook niet dat hij slechts moet stoppen met gebruiken omdat dit de oplossing is.. ik vind dat jullie je moeten schamen. Het plaatje dat boven mij geplaatst is, is niet meer dan ordinair cyberpesten. Reageer dan gewoon niet.

On topic; ik heb zelf geen antwoord voor je. Maar volgens mij heeft H&M ook een h&m plus lijn. Heb je daar al eens gekeken? Ik vind zelf hun ondergoed altijd prima zitten.
Dankjewel dat je er wat van zegt van dat cyberpesten. Ik heb daar wel vaker last van op het viva forum. Haat en nijd bijna terwijl vrouwen toch solidair moeten zijn met elkaar. Net alsof het feminisme geen broederschap/vrouwensolidariteit predikt. Hier op het forum merk ik daar soms weinig van.
Bedankt voor je tip. Zal bij H&M plus lijn voor ondergoed gaan kijken.
cynthiao schreef:
05-04-2019 08:34
Met een ladyshaver?
Maar ik ben dik en kan niet goed zien hoe de zaken erbij staan want mijn buik puilt erboven uit. Dan is het lastig scheren en ik wil niet alle schaamharen weg halen.
laat het iemand anders doen
Ik doe mijn man een groot plezier, als hij mij mag scheren, onder de douche
cynthiao schreef:
05-04-2019 08:34
Met een ladyshaver?
Maar ik ben dik en kan niet goed zien hoe de zaken erbij staan want mijn buik puilt erboven uit. Dan is het lastig scheren en ik wil niet alle schaamharen weg halen.
Als je er met je handen bij kunt om te wassen, dan kun je er ook bij om te scheren. Gewoon op de tast of met een spiegel erbij.
Fring schreef:
05-04-2019 18:24
Als je er met je handen bij kunt om te wassen, dan kun je er ook bij om te scheren. Gewoon op de tast of met een spiegel erbij.
Duh?? Waar laat je die spiegel? Of moet je voor een staande spiegel gaan scheren? En net wat ik zeg: ik wil niet alle haar eraf.
cynthiao schreef:
06-04-2019 11:13
Duh?? Waar laat je die spiegel? Of moet je voor een staande spiegel gaan scheren? En net wat ik zeg: ik wil niet alle haar eraf.
1. Je gaat staan voor de spiegel.
2. Je pakt een scheermes/schuim of ladyshave.
3. Je drukt je buikplooi omhoog.
4. Scheren maar.

En ja, even goed opletten als je niet alles weg wil hebben.

Maar echt, TO....het verbaast mij echt dat een volwassen vrouw, zoveel vragen kan hebben bij alledaagse handelingen.
Fring schreef:
06-04-2019 11:26

Maar echt, TO....het verbaast mij echt dat een volwassen vrouw, zoveel vragen kan hebben bij alledaagse handelingen.

Dit kan ook niet echt zijn.
cynthiao schreef:
06-04-2019 11:13

Misschien moet je je wensen en eisen bijstellen als het allemaal niet of zo moeizaam gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Cynthiao, dat is een trol toch? Gezien de meest achterlijke topics die ze opent...

OT, pak een scheermes, houdt die huidflap omhoog en gaan. Zelfs hoogzwanger was mijn bikinilijn nog bijgewerkt. En ik.had een flinke buik.
Andere onderbroeken kopen bij bonprix.nl
Fring schreef:
4. Scheren maar.

Of je zet de spiegel op een stoel of kruk, de badrand, weetikveel.
Fring schreef:
4. Scheren maar.

Voor mij zijn het nooit dagelijkse handelingen geweest zelfs niet toen ik een partner had. Persoonlijk vind ik die kroezerige driehoek tussen mijn benen wel sexy.
miedo schreef:
06-04-2019 13:35
Andere onderbroeken kopen bij bonprix.nl
Dit vind ik een hele fijne oplossing. Ik zal op bonprix.nl op zoek gaan naar boxerslipjes maat xxl.
cynthiao schreef:
06-04-2019 16:31
Voor mij zijn het nooit dagelijkse handelingen geweest zelfs niet toen ik een partner had. Persoonlijk vind ik die kroezerige driehoek tussen mijn benen wel sexy.

Als het onder je slip uitkomt kan je van een driehoek toch nauwelijks spreken zou je zeggen.
Het was een 1 april grap.
Ze verkopen ook kussenslopen, bij Zeeman. Daar kun je ook een onderbroek van maken, dat weet je zelf ook wel.
Lady*Voldemort schreef:
06-04-2019 23:53
Ze verkopen ook kussenslopen, bij Zeeman. Daar kun je ook een onderbroek van maken, dat weet je zelf ook wel.
Doet/deed ze al voor haar bh's dus een slip moet ook kunnen.
Pergamon schreef:
06-04-2019 16:54
Als het onder je slip uitkomt kan je van een driehoek toch nauwelijks spreken zou je zeggen.
Wel als de voorkant van je slip heel hoog opgesneden is als bij een tangaslip.
Ik heb gisteren hipsters maat 52/54 besteld bij bonprix.nl. Nu maar afwachten hoe ze zitten.
Zien er mooi uit van Bonprix, ik hoop dat ze je bevallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven