Mode & Beauty alle pijlers

Dermablend Corrigerende Foundation Gebruikers

02-12-2010 20:53 8 berichten
Wie gebruikt deze foundation? Is ie goed voor een onzuivere huid? Dekt hij goed?

Ik gebruik nu Vichy Normateint Foundation voor een onzuivere huid, ben er best tevreden mee alleen wat ik jammer vind is dat hij niet goed dekt. Je ziet m'n littekens van puistjes nog.

Raden jullie me Dermablend Corrigerende Foundation aan of af?

Graag jullie mening.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens een proefje gehad, dekt idd geweldig, maar daardoor zie je heel erg dat je foundation ophebt.
.
Ik heb deze foundation ook gebruikt en ik raad het je af om het te gebruiken. Op zich dekt deze wel, maar je voelt en ziet het zitten wat mij een onprettig gevoel gaf.
Ik heb ook weleens een proefje gebruikt, maar nooit weer! Eens met bovenstaande reacties, het is heel dik, en vond het moeilijk smeerbaar. Je ziet echt een laag op je huid liggen. Niks voor mij!
Ook proefje gebruikt en idd moeilijk smeerbaar .Dekte erg goed ,voelde hem niet zitten en bleef heel de dag erg mooi ,vond het alleen een beetje mat
Ik heb die foundation en gebruik hem alleen voor bepaalde plekjes en die dekt hij geweldig af zondermaskereffect. Neem wel de juiste kleur (lichter dan je huid) en dep het op met een vinger. Net zo lang tot je het niet meer ziet. Afpoederen en klaar. Ik heb de tint Opal 15. Op het hele gezicht is het niet mooi. Daarvoor heb ik een foundation van Clinique.

Oja, je hebt ook dermablend die inderdaad stug uitsmeert, dat bedoelen degenen boven mij denk ik. Dat is echt voor donkere vlekken en andere sterkere oneffenheden. Die is ook heel goed maar moet je even tussen je vingers laten "smelten"en dan opbrengen met een vinger. Ik vind de foundation in de tube fijner, kun je ook mee camoufleren.
Ik heb hem ook en ik breng hem aan met een nat make-up sponsje (niet zo'n platte ronde, maar een zo'n klein rond driehoekje) , dan krijg je niet dat cake effect.

Ik breng een beetje aan op de te camoufleren plekken, en dep dat dan erin met het sponsje, daarna veeg ik met het sponsje over de rest van m'n gezicht, daar zit dus nog maar een heel klein beetje op.
hij dekt heel mooi, mits op de juiste manier aangebracht. uitsmeren kan wel, maar 'droogt' raar op, dan krijg je allemaal van die droge plekjes (ondanks het smeren van een hydraterende creme), wat ik zelf heel vervelend vind. Met je vinger kloppen werkte bij mij het beste. Ik zou 'm ook niet voor het hele gezicht gebruiken bij een normale/droge huid, bij een vette huid kan het wel denk ik, omdat het een erg mat effect geeft.

Ik heb 'm zelf trouwens een tijdje gebruikt voor m'n hele gezicht, in de middag ging het echt in m'n porien zitten zeg maar. Nu ben ik overgegaan op lancome miracle teint en die smeert lekker uit!!!! ik doe gewoon een pompje op m'n vinger en smeer dat uit over m'n gezicht, als een creme en dan richting beneden (met de haartjes mee) anders krijg je zo'n raar effect.

Maar bij deze foundation zie je niet dat je foundation op hebt, hij blend heel goed, wanneer je meerdere lagen over elkaar doet, dekt ie redelijk goed (roodheden, puistjes etc.).

Misschien een idee om eerst dermablend over puistjes/onzuiverheden te kloppen, vervolgens een meer hydraterende foundation eroverheen te smeren? Dit wil ik zelf nog uitproberen maar vergeet telkens een proefje te halen bij de apotheek (ben te gierig om puur voor het aanstippen een hele tube te kopen ;) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven