Mode & Beauty alle pijlers

dermalogica

07-05-2011 20:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gezichts ultra calming v dermalogica besteld. Allemaal verschillende producten voor je gezicht. Ik heb al besteld maar ben toch nog nieuwsgierig of iemand deze producten kent groetjes carla
Die ultra calming heb ik geprobeerd, is de reiniger toch?

Droogde mijn gezicht te veel uit.

Creme's ook geprobeerd, maar er zitten wat stofjes in die ik liever vermijd en de lekkerste creme vond ik wel erg dik... Maar op zich wel fijn, hoor! Geen slechte reactie gehad.
Ja maar ook de zalf en zo dus een heel setje heb ik. Ik dus op zich een goede ervaring
Jeetje valt ook niet mee via mobiel reageren. Maar ik bedoelde ok dus op zich beviel het wel. Ben nog wel benieuwd welke stofjes je niet bevielen. Bedankt groetjes
Ik vind de producten van Dermalogica helemaal top.

De ultracalming lijn ken ik wel, maar ik haat de geur van lavendel dus ik gebruik ze niet.

Heb je de producten trouwens in Nederland besteld? Daar zijn ze eel duurder dan in andere landen namelijk.
Ja ik heb zo'n kit zeg maar besteld waar van alles in zit. Kan ik van alles proberen. Via een webshop in nl, echt een winkel kon ik niet vinden. Wel schoonheidssalons waar ze het verkopen.
Ik denk dat ik hier geen reclame mag maken, dus zal geen website noemen, maar ik bestel mijn dermalogicaproducten altijd via een website op Jersey.

Scheelt echt enorm veel geld.

In NL kun je het inderdaad alleen via schoonheidssalons deze producten kopen. Daar krijg je dan uiteraard ook een goed advies, via voordelige websites niet.
Dat van die stofjes weet ik niet precies meer (dit was alleen met de creme's) Sowieso citrusvruchten en dat kan irriteren. In een enkele zat ook Propylene Glycol en dat wil ik niet gebruiken.
Ok nou ik ben erg benieuwd of ik het wat vindt. Eventueel kan ik altijd nog voor advies naar zo'n salon.
Geloof ook dat er een filter inzit en dat wilde ik ook niet.

Op zich denk ik dat je er zelf wel uitkomt, als je de website erbij neemt.

Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven