Mode & Beauty alle pijlers

Dikke billen

21-10-2014 18:39 303 berichten
Hoe belangrijk zijn billen voor een blanke Nederlandse vrouw? Heb het idee dat het allemaal niet zo belangrijk is, als je plat bent vind men het vaak geen probleem, borsten zijn belangrijker.

Ben benieuwd
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:27:

[...]

net zoals de nederlandse vrouw... alsof elke donkere kroeshaar heeft... pffff dom!Nogmaals: ik schrijf nergens dat elke donkere vrouw kroeshaar heeft. Er zijn namelijk ook bijv. donkere Indiase vrouwen en zij hebben in het algemeen geen kroeshaar. Wat ik wél schrijf, is dat de meeste vrouwen van Surinaams-Afrikaanse afkomst kroeshaar hebben.
Ik heb als blanke Nederlandse een dikke kont. Zo'n kont die een grote Surinaamse big mama niet zou misstaan, en nu?
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 20:31:

[...]

Dat was je intentie misschien niet, maar het enige waar jij over kunt lullen is het verschil tussen blank en zwart, tussen Nederlanders en Surinamers. Zelfs als je het niet wil.

En de grap is, je creëert wederom zelf de verdeling.

Zie je dat nou zelf niet in?Ja natuurlijk, daar doet ze het om.
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 21 oktober 2014 @ 20:30:

[...]

Dat was dus niet de intentie van dit topic.

]Wat wel?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zo zie je maar naast veel verzuurde huisvrouwtjes... ( een 30jarige met de nickname minnimouse hahahah hoe verzin je het) ook veel oppervlakkige types met racistische visie...

zelfde soort mensen hier die VOL vóór zwarte piet protesteren hahahaha... wat het hoort bij ''ONZE'' cultuur...

En toch mag ik die bianca wel...
quote:netniet schreef op 21 oktober 2014 @ 20:32:

Ik heb als blanke Nederlandse een dikke kont. Zo'n kont die een grote Surinaamse big mama niet zou misstaan, en nu?Flink veel medelijden voelen voor de vrouwen die minder bedeeld zijn, geloof ik.
Mousson, ik vond je gisteren (was het gisteren, tsja, ik word al een dagje ouder he) een stuk normaler reageren. Ik snap wel waar het vermoeden van Miss I en Minnie vandaan komt op deze manier ja.

Zo, dan kan er nu iemand staffen wegens offtopic, dan hebben we dat ook meteen weer even gehad.
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 20:34:

En toch mag ik die bianca wel...Koop een taart en ga het vieren.
Het topic van de broer van Shaniqa is verdwenen, klopt dat?
quote:*Ginger* schreef op 21 oktober 2014 @ 20:34:

Mousson, ik vond je gisteren (was het gisteren, tsja, ik word al een dagje ouder he) een stuk normaler reageren. Ik snap wel waar het vermoeden van Miss I en Minnie vandaan komt op deze manier ja.

Zo, dan kan er nu iemand staffen wegens offtopic, dan hebben we dat ook meteen weer even gehad.Ginger, ik snap wat je bedoelt, maar sorry lees even het topic terug, daarnaast vind ik jou nog steeds een leuke forumster..
quote:minnimouse schreef op 21 oktober 2014 @ 20:35:

Het topic van de broer van Shaniqa is verdwenen, klopt dat? Ja heel snel ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2014 @ 20:35:

[...]

Koop een taart en ga het vieren.hahahah heerlijk ! en daarom mag ik je dus !!

zo zie je maar naast veel verzuurde huisvrouwtjes... ( een 30jarige met de nickname minnimouse hahahah hoe verzin je het) ook veel oppervlakkige types met racistische visie...

zelfde soort mensen hier die VOL vóór zwarte piet protesteren hahahaha... wat het hoort bij ''ONZE'' cultuur...

En toch mag ik die bianca wel...

Eeeeeeeen dat is de derde keer dat je zegt mijn naam belachelijk te vinden. Wat wil je nou precies? Dat ik in janken uitbarst omdat je zegt me niet serieus te nemen vanwege mijn nickname? Je punt is duidelijk grietje. Ik hoop de mijne ook: het interesseert me geen reet, oké?

En huisvrouwtje? Euh ... nee, totaal niet.

En toch mag ik die bianca wel...O natuurlijk... ZP was nog niet genoemd
Er is niets mis met blij zijn met hoe de natuur je bedeeld heeft. Er is ook niets mis met een beetje bijschaven naar hoe je het zelf mooier vindt.

Er is van alles mis met afzeiken van een ander, of neerkijken op ras eigen eigenschappen. Dat heeft namelijk niets te maken met persoonlijke voorkeuren maar alles met jezelf boven een ander plaatsen.
Huisvrouwtjes

Meid, je hebt werkelijk geen flauw idee.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Annapalona schreef op 21 oktober 2014 @ 20:39:

[...]

O natuurlijk... ZP was nog niet genoemd BINGO!!!!!!!!!!!!!

Ik heb bingo, volle kaart. Wat win ik nu?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

racistische visie...

Wat is hier racistisch dan?
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 20:40:

[...]

BINGO!!!!!!!!!!!!!

Ik heb bingo, volle kaart. Wat win ik nu?Een huispak uit de kast van Moussoneke.
quote:milna schreef op 21 oktober 2014 @ 20:41:

[...]

Wat is hier racistisch dan?jij niet andere, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen Milna
Was jij niet dat racistische mormel dat iets tegen blondines, Brabanders en Limburgers had?

En dat van mening was dat donkere mannen niet bij een blanke vrouw horen?

Heb jij nou serieus geen boeiend leven dat je dit soort topics opent?

Ik zal toch maar even antwoord op je vraag geven:

Ik heb billen daar zou jij denk ik jaloers op zijn. Vol en mooi van vorm. En i like it! Mannen trouwens ook. Ook donkere :0...

Met vriendelijke groet,

Een Limburgse met een mooie kont.
Carpe Diem!
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 oktober 2014 @ 20:40:

[...]

BINGO!!!!!!!!!!!!!

Ik heb bingo, volle kaart. Wat win ik nu?Kokosolie, krijg je mooie billen van
Ja hoor blaim me. Jullie hebben er een topic vol met vooroordelen van gemaakt niet ik. Ik wou gewoon weten hoe belangrijk billen zijn voor blanke nlse vrouwen omdat ik weet dat het een groot ding is in de donkere gemeenschap. Ik heb nergens gezegd dat donkere billen beter of mooier zijn. Maar anyways veel plezier met het topics en jullie vooroordelen!!
Ik dacht dat je weg zou gaan, Shaniqa.

Maar wat leuk, weer een topic over het verschil blank/andersgekleurden. Verrassend ook.
En nogmaals kroeshaar is niet lelijk dat vinden wij donkere vrouwen ook niet allemaal. Het is gewoon VEEL werk. Genoeg vrouwen die hun haar natural dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven