Dress-code Moeilijk hip
donderdag 20 september 2012 om 21:15
quote:krabpaal schreef op 20 september 2012 @ 20:29:
In 2010 was dit de uitleg bij de dresscode, dus doe dit niet aan, dan loop je nl. 2 jaar achter!
Dresscode: moeilijk hip, dat wil zeggen; extra lage v-hals, hippe sjaaltjes, ultra skinny jeans, brillen zonder glazen en beginnende snorretjes en natuurlijk fluor, fluor en nog eens fluor.Haha! Ik vind het een superthema en zou er wel iets mee kunnen. Wat ook nog in bovenstaande lijstje moet: shuttershades! Kun je vast nog wel ergens opduikelen.
Ook compleet niet meer hip nu.
Verder zou je een lange wielrenachtige legging aan kunnen doen, liefst met neonprint.
Met daarop een wijd t-shirt met v-hals. Geen rokje erop hoor! Alleen legging. Met lage sneakers, liefst van die stoffen H&Mdingetjes met een veter.
Oh, i <3 themafeestjes!
In 2010 was dit de uitleg bij de dresscode, dus doe dit niet aan, dan loop je nl. 2 jaar achter!
Dresscode: moeilijk hip, dat wil zeggen; extra lage v-hals, hippe sjaaltjes, ultra skinny jeans, brillen zonder glazen en beginnende snorretjes en natuurlijk fluor, fluor en nog eens fluor.Haha! Ik vind het een superthema en zou er wel iets mee kunnen. Wat ook nog in bovenstaande lijstje moet: shuttershades! Kun je vast nog wel ergens opduikelen.
Ook compleet niet meer hip nu.
Verder zou je een lange wielrenachtige legging aan kunnen doen, liefst met neonprint.
Met daarop een wijd t-shirt met v-hals. Geen rokje erop hoor! Alleen legging. Met lage sneakers, liefst van die stoffen H&Mdingetjes met een veter.
Oh, i <3 themafeestjes!
donderdag 20 september 2012 om 21:33
donderdag 20 september 2012 om 21:36
quote:wynette schreef op 20 september 2012 @ 19:47:
http://talknerdy2me.org/how-to-dress-like-a-hipster
Voor inspiratie!Ja, hipster dacht ik ook gelijk aan. En dan heel overdreven.
http://talknerdy2me.org/how-to-dress-like-a-hipster
Voor inspiratie!Ja, hipster dacht ik ook gelijk aan. En dan heel overdreven.
donderdag 20 september 2012 om 21:36
quote:-nora- schreef op 20 september 2012 @ 21:11:
'moeilijk hip' hahaha wie verzint dat?
Oh en zo'n broek die ik eruit vind zien als pyamabroeken, dunne stof, druk printje en redelijk wijd (vooral aan de bovenkant)
Duh... die had mijn man om te sporten aan toen ik hem leerde kennen.
Bij deze is het dus officieel. Ik ben een oude taart geworden
'moeilijk hip' hahaha wie verzint dat?
Oh en zo'n broek die ik eruit vind zien als pyamabroeken, dunne stof, druk printje en redelijk wijd (vooral aan de bovenkant)
donderdag 20 september 2012 om 21:41
quote:jaane005 schreef op 20 september 2012 @ 21:07:
Eigenlijk wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn lange haar in een assymetrische undercut te laten knippen. (een kant superrrkort) en dan asblond te verven...
Doe het niet.
Echt niet. Je haar is nu lang, en als je het kort laat knippen is de kans groot dat je er achter komt dat de structuur/slag heel anders is dan je dacht. Als je persé je haar wilt laten knippen zou ik dat toch in stappen doen, of in een model dat je makkelijk kunt veranderen.
Ik had ooit heel lang haar. Nu is het kort. Dat bevalt me prima, maar ik bleek krullen te hebben. De combi krullen en het kapsel dat ik had laten knippen was ... nouja.. ik hield er een coupe schaap aan over en zat na 2 weken weer bij de kapper.
Eigenlijk wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn lange haar in een assymetrische undercut te laten knippen. (een kant superrrkort) en dan asblond te verven...
Doe het niet.
Echt niet. Je haar is nu lang, en als je het kort laat knippen is de kans groot dat je er achter komt dat de structuur/slag heel anders is dan je dacht. Als je persé je haar wilt laten knippen zou ik dat toch in stappen doen, of in een model dat je makkelijk kunt veranderen.
Ik had ooit heel lang haar. Nu is het kort. Dat bevalt me prima, maar ik bleek krullen te hebben. De combi krullen en het kapsel dat ik had laten knippen was ... nouja.. ik hield er een coupe schaap aan over en zat na 2 weken weer bij de kapper.
donderdag 20 september 2012 om 21:48
quote:exces schreef op 20 september 2012 @ 21:36:
[...]
Eh, ik bedoel geen joggingbroeken hè
Als je man destijds in zoiets ging sporten was ie wel heel...eh...vernieuwend
http://www.fashionchick.n ... ek-vallego-rood/18330020/
[...]
http://www.fashionchick.n ... ek-vallego-rood/18330020/
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
vrijdag 21 september 2012 om 08:21
quote:-nora- schreef op 20 september 2012 @ 21:48:
[...]
http://www.fashionchick.n ... ek-vallego-rood/18330020/Nou, niet in het roze. En ook niet van zijde. En zeker niet voor zoveel geld. Maar verder lijkt het er verdacht veel op.
[...]
http://www.fashionchick.n ... ek-vallego-rood/18330020/Nou, niet in het roze. En ook niet van zijde. En zeker niet voor zoveel geld. Maar verder lijkt het er verdacht veel op.
vrijdag 21 september 2012 om 08:31
quote:exces schreef op 21 september 2012 @ 08:21:
[...]
Nou, niet in het roze. En ook niet van zijde. En zeker niet voor zoveel geld. Maar verder lijkt het er verdacht veel op.
Housebroeken heetten ze toen toch? Of bedoel je die niet?
Verder vind ik het een achterlijke thema/modestijl maar goed ieder zijn ding.
[...]
Nou, niet in het roze. En ook niet van zijde. En zeker niet voor zoveel geld. Maar verder lijkt het er verdacht veel op.
Housebroeken heetten ze toen toch? Of bedoel je die niet?
Verder vind ik het een achterlijke thema/modestijl maar goed ieder zijn ding.