Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen Tony & Guy Groningen

11-04-2010 17:58 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie heeft er ervaring met Tony & Guy in Groningen (of elders)?

En dan met name als het gaat om kleuradvies (past de kleur bij mijn huid en gezicht) en het daadwerkelijk kleuren (wordt het ook de kleur die is afgesproken). Ik twijfel nogal tussen Tony & Guy en Rob Peetoom; voor die laatste moet ik wel een stuk reizen, dus Tony & Guy zou ook uit praktisch oogpunt handiger zijn. :-)

Alvast bedankt!
Alleen ervaring in Amsterdam, en daar moet je niet in het weekend heen gaan. Weet niet of het nu nog zo is, maar sommige kappers gingen zo'n beetje van de kroeg door naar hun werk en stonden daar dan half lam .

Anyway, Rob Peetoom hoor ik wel altijd heel goede dingen over. Vriendin van mij ging daar altijd heen, was een uur rijden ofzo voor haar. Zij kreeg daar vond ze heel goed advies en ze namen echt de tijd voor haar. Rob Peetoom werkt ook vaak mee aan reportages in tijdschriften, dus ik heb het idee dat het wel goede salons zijn. Tony & Guy staan volgens mij vooral in Engeland heel goed bekend. In Nederland weet ik het niet.
Dankjewel voor je reactie. Hmmm...twijfel nu nog steeds wel. Ben iig wel van plan om ook betalen voor een ''hogere'' in de rang zeg maar. Ga verder ook nooit naar de kapper maar ben nu wel eens heel erg benieuwd welke kleur ed nou echt bij mijn gezicht past en wil daar best voor een keer wat meer voor betalen. Op dit moment neig ik iets meer naar Rob Peetoom...
*bericht verwijderd*
Hier hele goede ervaringen met Rob Peetom in Haarlem. Ik heb best een hoop pech gehad met kappers, maar hier kom ik altijd tevreden vandaan. En, belangrijk, mijn haar zit gewoon goed. Geen moeilijk gedoe met fohnen, en weetikveel wat voor troep in m'n haar voor het zit. Het zit gewoon goed zoder al te veel moeite
Klinkt zoals een goede kapper zou moeten zijn, HelpBrand!
In Groningen kan ik Tenzin aanraden!
Volgens mij is niet de naam van de zaak belangrijk, maar de naam van de kapper zelf.

Ik heb me al voorgenomen om Fabrizio over de hele wereld te volgen, mocht hij ooit weggaan bij Hairpoint in Selwerd (Groningen).
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven