Gebruik van rozenwater
zaterdag 30 juni 2018 om 19:46
Ik gebruik nu ongeveer een maand rozenwater van de kruidvat voor mijn gezicht. Dit gebruik ik altijd savonds nadat ik mijn gezicht heb gereinigd heb met reigingsmelk. Maar ik merk dat ik laatste tijd wat meer pukkels en plekjes op mijn gezicht krijg.
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van rozenwater? Of zou ik dat nog een tijd moeten gebruiken? Is het normaal dat je daar pukkels van krijgt? Het is wel 1 van het kruidvat merk... of dat verschil.maakt...
Wat zijn jullie ervaringen?
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van rozenwater? Of zou ik dat nog een tijd moeten gebruiken? Is het normaal dat je daar pukkels van krijgt? Het is wel 1 van het kruidvat merk... of dat verschil.maakt...
Wat zijn jullie ervaringen?
zaterdag 30 juni 2018 om 19:50
zaterdag 30 juni 2018 om 19:50
Ja, ik giet het wel eens bij mijn was. Wist niet dat voor je gezicht zou zijn.
Maar wat maken onze ervaringen verder uit? Iedereen heeft een andere huid en reageert dus anders op al die spulletjes. Misschien gewoon eens stoppen en kijken of het minder word.
Maar wat maken onze ervaringen verder uit? Iedereen heeft een andere huid en reageert dus anders op al die spulletjes. Misschien gewoon eens stoppen en kijken of het minder word.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 30-06-2018 19:51
4.06% gewijzigd
dinsdag 3 juli 2018 om 19:12
Als je van jezelf een droge huid hebt zou ik er wel op letten dat datgene waar je je gezicht mee wast het niet uitdroogt, dus dat je gezicht na het wassen niet strak of droog voelt. Hydraterende maskers en cleansers zijn altijd goed en voor de pukkels, misschien eens aloë vera proberen? Dat kalmeert en hydrateert je huid!