Mode & Beauty alle pijlers

Geen egale gezichtskleur

29-01-2015 15:16 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb van mezelf een aparte kleur gezicht, het is niet echt 1 bepaalde kleur, ik heb witte, licht bruine en rode tinten in me gezicht. Het is gewoon geen egale mooie huidskleur. Nou heb ik een halfjaar een diepe schaafwond opgelopen midden op mijn voorhoofd. Wat nu een rode gloed heeft. Dus mijn vraag, iemand enige tips die voor een egale kleur huid zouden kunnen zorgen? Foundation wil ik niet en zonnebank helpt minimaal. Snap dat niemand een egale kleur heeft maar bij mij is het wel erg extreem. Alvast bedankt!
Vraag advies bij een Winkel als de Douglas. Zij kunnen je misschien helpen aan een camouflerende creme of misschien bestaat er iets een hypoallergene foundation.

Herl veel succes!
Bare Minerals. Werkt goed en je hebt geen dikke laag op je gezicht.

Of CC Cream van L'Oreal.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Je hebt van die cc cremes van l'oreal. Die groene is tegen rode vlekken, is een heel dun spulletje en bij mij zie ik wel verschil. Ik zou het even testen bij de etos ofzo
Probeer eens een getinte dagcreme. Ik gebruik de moisture surge tinted moisturizer van Clinique. Ik meng een drupje in mijn gewone creme en dat dekt al prima. Op mijn wangen, die erg rood zijn door couperose, klop ik nog een minibeetje onverdunde Clinique.

Het spul is extreem zuinig in het gebruik. Te koop bij oa Douglas en Ici Paris.
Je zou bb cream kunnen proberen? Helpt bij mij goed om een egale kleur te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven