Gek van slechte kwaliteit kleding
zondag 25 augustus 2013 om 15:39
Zoals titel al aangeeft: ik word gek van de slechte kwaliteit van kleding.
Shirts die na 1 keer wassen zijn gekrompen, heel veel pluisjes op kleding, broeken die lubberen en heel irritant: stiksels die heel snel loslaten. Aaaargh!! Zelfs bij kleding van bijv Esprit is kwaliteit niet meer vanzelfsprekend.
Ik koop graag H&M, ik vind het allemaal super leuke spullen. Maar man man man, wat is het soms troep!!
Dus ik ga toch maar weer verder kijken naar betere kwaliteit.
Met welke merken hebben jullie goede ervaringen?
Shirts die na 1 keer wassen zijn gekrompen, heel veel pluisjes op kleding, broeken die lubberen en heel irritant: stiksels die heel snel loslaten. Aaaargh!! Zelfs bij kleding van bijv Esprit is kwaliteit niet meer vanzelfsprekend.
Ik koop graag H&M, ik vind het allemaal super leuke spullen. Maar man man man, wat is het soms troep!!
Dus ik ga toch maar weer verder kijken naar betere kwaliteit.
Met welke merken hebben jullie goede ervaringen?
zaterdag 11 oktober 2014 om 23:23
zaterdag 11 oktober 2014 om 23:26
Ik heb geen problemen met specifieke merken, maar gewoon in het algemeen, Nu al een paar keer gehad dat kleding die ik online had gekocht al kapot bleek bij ontvangst: gat in vest, lusje stuk, gat in de zak. Wat is dat, is het al gedragen, wordt het retour gestuurd en niet gecheckt? Het zijn kleine dingen, maar ik baal ervan om 'nieuwe' kleding te moeten gaan zitten repareren.
Aanvulling: het gaat niet eens om goedkope kleding van H&M ofzo, duurdere merken heb ik het in dit geval over.
Aanvulling: het gaat niet eens om goedkope kleding van H&M ofzo, duurdere merken heb ik het in dit geval over.