Mode & Beauty alle pijlers

Gel nagellak

22-06-2015 18:27 138 berichten
Ivm ons trouwen had ik acrylnagels laten zetten, dit heb ik nu 2 jaar.

Ik laat ze er morgen afhalen ivm een lange vakantie.

Mijn nagels zullen wel dun en slap zijn.

Daarom wil ik gel nagellak gaan gebruiken, zodat mijn nagels toch wat sterker zijn middels dat extra laagje.

Iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ja en t bevalt super. Inmiddels hebben ik en n vriendin samen n ledlamp gekocht, dan ben je echt in n half uur a 3 kwartier klaar!
Ik gebruik sinds ongeveer een half jaar niets anders meer. Heb zelf een lamp gekocht en mijn moeder en ik kopen af en toe een nieuw kleurtje. Het zit er zo op, is door de lamp gelijk droog, blijft minimaal 2 weken zitten en je nagels zijn ijzersterk met die lak. Het is wel iets lastiger te verwijderen dan gewone nagellak.
Wat voor een lamp is fat ook alweer en waar kunne die lakjes kopen?
Ik heb zelf de 'zonder lamp' versie en daar ben ik ook heel erg over te spreken! Verschillende merken verkopen dit
Internagelaktisch
Zonder lamp is dus geen gellak maar gewoon nagellak dat een gel look heeft. Heel wat anders

Ik gebruik gellak heel veel in mijn salon. Heeft jouw nagelstyliste dit niet? Aangezien je er toch heen gaat om je acrylnagels eraf te laten halen.

Kun je het een keertje proberen.

Lampen en verschillende merken gellak zijn overal te koop, werking van opbrengen ( wel/niet opruwen, wel/niet prep/primer) verschilt per merk.

Maar in principe als je nagels kunt lakken kun je dit ook.

Blijft alleen veel langer mooi ( wel goed insealen langs de rand).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik heb een uv-lamp en koop alles bij Pink Gellac. Is een webwinkel waar je alles de volgende dag al in huis hebt als je voor 22.00 uur besteld hebt. Het is niet goedkoop, maar ik vind 't het waard!
¤14,95 valt toch best mee?

Bij niet goedkoop denk ik aan CND ofzo die zijn bijna ¤22 per potje.

Ik gebruik het merk Quida in mijn salon. Die zijn ¤6,95 excl btw per kleur.
Nou ik ben er ook over na aan het denken om te stoppen met mijn gelnagels en over te gaan naar Gellac. Weet iemand of ik dit gelijk kan doen als mijn gelnagels er helemaal af zijn gevijld?
Pluk de dag!;-)
quote:zomerliefhebber schreef op 22 juni 2015 @ 19:06:

Nou ik ben er ook over na aan het denken om te stoppen met mijn gelnagels en over te gaan naar Gellac. Weet iemand of ik dit gelijk kan doen als mijn gelnagels er helemaal af zijn gevijld?

Ja geen probleem.

Ik zou zelf een dun laagje gel laten zitten en dit uit laten groeien, zeker als je er toch gellak over heen zet.

Beter voor je natuurlijke nagels. Vijlen is nl best een aanslag op je natuurlijke nagels, ook als het proffesioneel gebeurd.
quote:MadameQetesh schreef op 22 juni 2015 @ 19:05:

¤14,95 valt toch best mee?

Bij niet goedkoop denk ik aan CND ofzo die zijn bijna ¤22 per potje.

Ik gebruik het merk Quida in mijn salon. Die zijn ¤6,95 excl btw per kleur.Ik vind ¤6,95 best goedkoop. ¤14,95 vind ik niet goedkoop. Je hebt ook de base/shine en eventueel primer nodig, die kosten ¤19,95. Het bedrag loopt altijd snel op bij mij, want ik houd van afwisseling ¤22,- vind ik persoonlijk ronduit duur.
quote:Meesje33 schreef op 22 juni 2015 @ 19:12:

[...]

Ik vind ¤6,95 best goedkoop. ¤14,95 vind ik niet goedkoop. Je hebt ook de base/shine en eventueel primer nodig, die kosten ¤19,95. Het bedrag loopt altijd snel op bij mij, want ik houd van afwisseling ¤22,- vind ik persoonlijk ronduit duur.

¤6,95 ex is ook goedkoop.

Ik vind ¤14,95 niet super duur. Midden mootje als ik bij verschillende merken kijk.

Bij mijn oude merk zijn de potjes ¤19,95 ex.

Primer was geloof ik rond de ¤8. Base en top ook ¤6,95.

Alle bedragen ex btw.

Quida is een goed maar zeer betaalbaar merk. Daarom ben ik daar ook op over gegaan, zo kan ik de prijzen voor mijn klanten ook betaalbaar houden en er zelf nog iets aan over houden. Niet veel maar toch.

En voor dit bedrag kan ik lekker veel kleurtjes kopen. .

Nog een voordeel: Quida heeft elke herfst/winter en lente/zomer een set met 10 limited edition kleurtjes. 10 potjes van 5ml voor ¤37,95 excl.
quote:MadameQetesh schreef op 22 juni 2015 @ 19:08:

[...]

Ja geen probleem.

Ik zou zelf een dun laagje gel laten zitten en dit uit laten groeien, zeker als je er toch gellak over heen zet.

Beter voor je natuurlijke nagels. Vijlen is nl best een aanslag op je natuurlijke nagels, ook als het proffesioneel gebeurd.Dank je wel voor je reactie! Ik denk dat ik het een keer probeer. En als het bevalt schaf ik de spullen ook zelf ervoor aan.
Pluk de dag!;-)
quote:zomerliefhebber schreef op 22 juni 2015 @ 19:24:

[...]

Dank je wel voor je reactie! Ik denk dat ik het een keer probeer. En als het bevalt schaf ik de spullen ook zelf ervoor aan.Graag gedaan. Veel sites/winkels hebben vaak ook wel startpakketen. Met lamp en paar kleurtjes.
Ik gebruik het ook. Heb een sensationail startersset aangeschaft. De eerste keer bleef het netjes 1,5 week zitten. Sinds dien gaan telkens 'nagels' er in zijn geheel er af. Ik snap er niets van. Wat doe ik fout? Te dik de basis laag opbrengen?
quote:MadameQetesh schreef op 22 juni 2015 @ 19:31:

[...]

Graag gedaan. Veel sites/winkels hebben vaak ook wel startpakketen. Met lamp en paar kleurtjes.Daar ga ik me nu maar eens in verdiepen. Heb jij misschien nog tips waar ik op moet letten en wat voor soort lamp raadt je aan?
Pluk de dag!;-)
quote:Jenn11 schreef op 22 juni 2015 @ 19:45:

Ik gebruik het ook. Heb een sensationail startersset aangeschaft. De eerste keer bleef het netjes 1,5 week zitten. Sinds dien gaan telkens 'nagels' er in zijn geheel er af. Ik snap er niets van. Wat doe ik fout? Te dik de basis laag opbrengen?

Ja kan dat je te dik werkt.

Lamp nog goed?

Ik ken sensationail zelf niet, wwet dus niet of je hier ook een prep en primer bij moet gebruiken.
quote:zomerliefhebber schreef op 22 juni 2015 @ 20:52:

[...]

Daar ga ik me nu maar eens in verdiepen. Heb jij misschien nog tips waar ik op moet letten en wat voor soort lamp raadt je aan?

Merk maakt niet veel uit, ik heb ook een goedkope merkloze.

Als het maar een 36 watt uv lamp is.

Led kan bij sommige merken ook maar die lampen zijn een heel stuk duurder. ( wil ik bog heel graag want gaat veel sneller).
quote:MadameQetesh schreef op 22 juni 2015 @ 20:56:

[...]

Merk maakt niet veel uit, ik heb ook een goedkope merkloze.

Als het maar een 36 watt uv lamp is.

Led kan bij sommige merken ook maar die lampen zijn een heel stuk duurder. ( wil ik bog heel graag want gaat veel sneller).Nogmaals bedankt voor je uitleg!
Pluk de dag!;-)
Dit lijkt me ook wel wat. Met google kom ik uit op Shellac en Pink gellac. Weet iemand wat het verschil tussen deze twee is?
quote:mademoiselle83 schreef op 22 juni 2015 @ 21:21:

Dit lijkt me ook wel wat. Met google kom ik uit op Shellac en Pink gellac. Weet iemand wat het verschil tussen deze twee is?

Namen. Zijn twee merken.

Niet de meest goedkope merken zeker niet voor thuis zelf gebruik.

Shellac, gellak, gelpolish allemaal hetzelfde er zijn alleen veel merken van.
quote:MadameQetesh schreef op 22 juni 2015 @ 21:25:

[...]

Namen. Zijn twee merken.

Niet de meest goedkope merken zeker niet voor thuis zelf gebruik.

Shellac, gellak, gelpolish allemaal hetzelfde er zijn alleen veel merken van.Vind het ook een beetje duur, vooral als je van afwisseling houdt. Dat merk dat jij gebruikt is kwalitatief wel goed?
Ookee, dames, dank voor jullie reacties.

Het lijkt mij nog wel een gepriegel om het mooi te krijgen.

Begrijp ik nou dat een primer, etc wel een must is?

Dus primer, basis gel polish en top gel polish?
Primer verschilt per merk maar bij de meesten wel.

Ik zou sowieso alles van 1 merk kopen. Niet alle merken kunnen met elkaar.

Mooi krijgen is een kwestie van oefenen, net als nagels lakken.
Dank je wel.

Ik ga het merk Quida maar eens proberen, is nog betaalbaar om het uit te testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven