Goed corrigerend ondergoed.
maandag 31 december 2018 om 21:47
Wie heeft er tips voor goed corrigerend ondergoed?
Welke merken zijn goed en waar kan ik die kopen of bestellen?
Prijs maakt me niet uit, wil er best wat in investeren.
Mijn probleemzones zijn; een vetschort (je), een dikke maag en geen taille.
Romp maat 44/46, boezem 90/95 D en kont en benen 38/40.
Liefst iets wat een beetje ademt en niet te warm is, want het is bedoeld voor de zomer wanneer het te warm is voor een vestje over mijn kleding.
Bedankt vast en groetjes!
Welke merken zijn goed en waar kan ik die kopen of bestellen?
Prijs maakt me niet uit, wil er best wat in investeren.
Mijn probleemzones zijn; een vetschort (je), een dikke maag en geen taille.
Romp maat 44/46, boezem 90/95 D en kont en benen 38/40.
Liefst iets wat een beetje ademt en niet te warm is, want het is bedoeld voor de zomer wanneer het te warm is voor een vestje over mijn kleding.
dinsdag 1 januari 2019 om 01:11
Vroeger droeg ik alleen Trinny and Susanah shapewear (Cette) maar nu ben ik erg tevreden over de Maidenform bij Zalando. Een body met knoopjes in het kruis, vanboven open dus gewoon met je eigen beha maar vanachter hoog genoeg over je beha om daar bultjes van je behabandjes te verdoezelen. Blijft ook heel lang goed, ondanks veelvuldig wassen en drogen in de droogkast.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
dinsdag 1 januari 2019 om 01:14
https://www.zalando.be/maidenform-corri ... d-802.html
Deze dus...
Deze dus...
dinsdag 1 januari 2019 om 12:28
Dit! Ze hebben ze niet in elke zeeman maar wel online. Met broekmaat 42 (brede heupen en stevige benen/billen) draag ik maat XL. Wel een smalle taille en platte buik, dus misschien 'n paar maten bestellen en overige dan terug brengen..?Het-groepje schreef: ↑01-01-2019 01:38Ik ben al erg tevreden met zeeman, van die high waist shorts. Zijn mooi glad en zitten hoog, onder je bh.
https://www.zeeman.com/nl/dames-figuurc ... 03383.html
dinsdag 1 januari 2019 om 12:34
Heupbroeken komen soms tot onder je 'vetschort' en als je smalle heupen/billen hebt kan dat dus prima.
Voorbeeld van een man: https://goo.gl/images/ukzczA
Ik wil hier trouwens totaal niet mee zeggen dat ik denk dat jij er zo uit ziet, TO
dinsdag 1 januari 2019 om 16:30
Bedankt voor de tips!
Ga ze uitproberen.
@ Karin;
Dit om aan te geven dat mijn kont niet hoeft gecorrigeerd. High waist broeken moet ik dus idd 42 kopen omdat anders de knoop niet dicht kan. Stretch, panty`s of leggings pas ik wel in 38/40.
Met mijn romp zou ik ook wel in 42/44 passen, maar omdat mijn romp nogal dik is ten opzichte van de rest, kleedt wijde bovenkleding en slank vallende beenkleding mij het meeste af.
En dat kan hoor, echt!
Ga ze uitproberen.
@ Karin;
Dit om aan te geven dat mijn kont niet hoeft gecorrigeerd. High waist broeken moet ik dus idd 42 kopen omdat anders de knoop niet dicht kan. Stretch, panty`s of leggings pas ik wel in 38/40.
Met mijn romp zou ik ook wel in 42/44 passen, maar omdat mijn romp nogal dik is ten opzichte van de rest, kleedt wijde bovenkleding en slank vallende beenkleding mij het meeste af.
En dat kan hoor, echt!
dinsdag 1 januari 2019 om 16:38
Vreemd.
Ik geloof best hoor, dat je een slanke kont en dito benen hebt, maar dat maakt toch voor de maatvoering niks uit?
Die panty's en leggings moeten toch ook over je romp heen?
En voor een goed corrigerend ondergoed kun je het best naar een speciaalzaak gaan om e.e.a. te passen.
dinsdag 1 januari 2019 om 19:11
Ja, en daarom vraag ik hier dus met welke zaken en merken anderen met een vergelijkbaar figuur goede ervaringen hebben.karin6789 schreef: ↑01-01-2019 16:38Vreemd.
Ik geloof best hoor, dat je een slanke kont en dito benen hebt, maar dat maakt toch voor de maatvoering niks uit?
Die panty's en leggings moeten toch ook over je romp heen?
Ja hoor, maatvoering is zeer afhankelijk van je bouw en van de stof en het model van het kledingstuk.
En voor een goed corrigerend ondergoed kun je het best naar een speciaalzaak gaan om e.e.a. te passen.
dinsdag 1 januari 2019 om 19:20
Dit (Maidenform) is wel waar ik in mijn geval het meeste aan zal hebben, denk ik.MrsNiceGuy schreef: ↑01-01-2019 01:11Vroeger droeg ik alleen Trinny and Susanah shapewear (Cette) maar nu ben ik erg tevreden over de Maidenform bij Zalando. Een body met knoopjes in het kruis, vanboven open dus gewoon met je eigen beha maar vanachter hoog genoeg over je beha om daar bultjes van je behabandjes te verdoezelen. Blijft ook heel lang goed, ondanks veelvuldig wassen en drogen in de droogkast.
Maar er staan nogal wat verschillende body`s op de site allemaal met eigen bh.
Ik zie op het eerste gezicht en in de omschrijving niet meteen verschillen, heb je misschien tips waar ik op moet letten of heb je een specifiek model wat jou goed bevalt?
woensdag 2 januari 2019 om 00:02
De body die je ziet in de link die ik vorige nacht geplaatst heb, is degene die ik altijd draag. Die heeft brede bandjes die geen pijn doen.februari schreef: ↑01-01-2019 19:20Dit (Maidenform) is wel waar ik in mijn geval het meeste aan zal hebben, denk ik.
Maar er staan nogal wat verschillende body`s op de site allemaal met eigen bh.
Ik zie op het eerste gezicht en in de omschrijving niet meteen verschillen, heb je misschien tips waar ik op moet letten of heb je een specifiek model wat jou goed bevalt?