Goede kapper Den Haag centrum
donderdag 15 juli 2021 om 11:14
Volgende week neem ik een familielid mee voor een verwendagje.
Ik ben van plan naar Den Haag te gaan om gezellig te shoppen.
Omdat ze een rottijd achter de rug heeft wil ik haar trakteren op een bezoek aan de kapper. Ze roept al weken dat ze nodig naar de kapper moet voor een nieuwe coupe.
Het idee is, dat ik morgen een afspraak maak bij een goede kapper en wij allebei ons laten knippen en föhnen.
Het is natuurlijk het handigst wanneer de kapper in het centrum zit, zodat we na de kapper gelijk kunnen gaan winkelen.
Ik ben van plan naar Den Haag te gaan om gezellig te shoppen.
Omdat ze een rottijd achter de rug heeft wil ik haar trakteren op een bezoek aan de kapper. Ze roept al weken dat ze nodig naar de kapper moet voor een nieuwe coupe.
Het idee is, dat ik morgen een afspraak maak bij een goede kapper en wij allebei ons laten knippen en föhnen.
Het is natuurlijk het handigst wanneer de kapper in het centrum zit, zodat we na de kapper gelijk kunnen gaan winkelen.
vrijdag 16 juli 2021 om 17:07
Ja Haagse Kopjes heeft een geweldige sfeer. Vind het al jaren en jaren een uitje en nog geweldig geknipt bovendienMiss_Travel schreef: ↑16-07-2021 11:46Christie's haarmode op het Noordeinde. Haagse kopjes ook goed maar wel heel andere sfeer.