Mode & Beauty alle pijlers

goede kapper utrecht

07-09-2011 22:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Woon nog niet zo lang in Utrecht en ben opzoek naar een goede kapper! Wil mijn haar zowel laten knippen als kleuren. Heb vrij kort, dik en krullend haar. Wie weet er een goede enigszins betaalbare kapper in utrecht?

Groetjes Judith
Ben bij kurz by jaco op de schoutenstraat geweest, en heb nu gelukkig een goede kapper in utrecht.

erg tevreden en ben inmiddels al 5x geweest! :-) blijft stabiele kwaliteit.

grtz, Clair.
gelukkig kan ik het hier even kwijt, een goede kapper in utrecht, wat een opgave zeg... er zijn er maar een paar honderd lijkt het wel.

Nou lang gezocht en veel rond gevraagd, ben ik bij kurz by jaco op de schoutenstraat ( centrum) uitgekomen, en gelukkig ze hebben er weer een paar tevreden klanten bij. Dus namens mijzelf en vriendinnen, wat ons betreft een absolute aanrader.
Als je gewoon een goede, gezellige en goedkope kapper wil, adviseer ik jullie Kapsalon Astrid. Zie www.astridkapsalon.nl voor meer info!
Ik heb speciaal een account aangemaakt omdat ik door dit bericht De Kinki kapper op de Nachtegaalstr heb geprobeerd nadat mn haar was uitgedund door Tabou Haar en Jazz op de Oudegracht, ben ik ook hier niet echt tevreden, ook deze kapper dacht mijn haar te moeten uitdunnen om het goed te laten vallen. (raar dacht dat iedereen een bos haar zou willen)

Beide kappers sturen je weg met half droog haar zodat je pas thuis een uur later weet wat voor kapsel je hebt. Kinki kappers komen zelfs met een fohn aanzetten en plakkerige gel.

Iig geval volgende keer dan maar die op het Smaragdplein proberen of zelf mijn haar knippen als het droog is, want mij is het sowieso een raadsel hoe een kapper aan nat haar kan zien hoe het opdroogt.
quote:delanokrul schreef op 06 november 2013 @ 15:28:

Ik heb speciaal een account aangemaakt omdat ik door dit bericht De Kinki kapper op de Nachtegaalstr heb geprobeerd nadat mn haar was uitgedund door Tabou Haar en Jazz op de Oudegracht, ben ik ook hier niet echt tevreden, ook deze kapper dacht mijn haar te moeten uitdunnen om het goed te laten vallen. (raar dacht dat iedereen een bos haar zou willen)

Beide kappers sturen je weg met half droog haar zodat je pas thuis een uur later weet wat voor kapsel je hebt. Kinki kappers komen zelfs met een fohn aanzetten en plakkerige gel.

Iig geval volgende keer dan maar die op het Smaragdplein proberen of zelf mijn haar knippen als het droog is, want mij is het sowieso een raadsel hoe een kapper aan nat haar kan zien hoe het opdroogt.Wat is er mis met een föhn als je haar gedroogd moet worden?
quote:MirandaGoesViva schreef op 06 november 2013 @ 23:00:

[...]

Wat is er mis met een föhn als je haar gedroogd moet worden?Aan zijn/haar naam te zien, heeft diegene krullen. Krullen fohn je nu eenmaal niet... Dat is er erg slecht voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven