Mode & Beauty alle pijlers

Hamam

02-05-2008 08:50 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden stond er in de Viva een artikel over een Hamam. In feite een mooie sauna met luxe behandelingen voor minder geld dan de reguliere sauna's. In Turkije heb ik op vakantie twee keer zo'n scrubbehandeling gehad en volledig ingesmeerd met doeken en zo'n heerlijke zeep (reactie van mijn man: "je ruikt heerlijk het lijkt wel wasverzachter!)

De Hamam in het artikel was in Amsterdam. Weet iemand welke Hamam dit was? Ik woon in Lelystad dus misschien is er iemand die hier in de buurt een goede weet?
Interessant,

Ben ik namelijk in plan een hamam in Amsterdam beginnen.En van jullie reacties heb ik echt veel, bedankt.

Als jullie nog meer tips hebben hoor ik het graag! Wensen, verwachtingen e.z.v.
quote:Ginger schreef op 20 september 2009 @ 15:09:

Heeft iemand ervaring met de hamam in Eindhoven? http://www.dunya-hamam.nl/

Ik wil er graag een keer met mijn moeder heen.Ik ben er zelf nooit geweest. Wel 2 vrouwen die ik ken en die waren erg enthousiast.
Spam
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2014 18:05
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
Joh....
Ik ben ook naar hammam amsterdam geweest en heb er juist goede ervaringen. Wij waren er op een rustige dag (vier klanten in totaal), het personeel was vriendelijk en het was er schoon. Mss ligt het er aan wanneer je gaat? Wij waren op een doordeweekse dag om een uur of twee.

Oud topic zie ik nu. Maar mss heeft iemand toch iets aan mn reactie.
Ik denk dat het zeker 6 jaar geleden is dat ze geweest is.

Zo oud is dit topic namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven