Mode & Beauty alle pijlers

Help! Blond haar verpest!

25-08-2010 14:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Badankt voor alle reacties, het is inmiddels opgelost met highlights!
Terug naar je kapper. Of naar een goede kapper en de rekening presenteren bij de kapper die je haar verprutst heeft.
Ik heb niks hoeven te betalen bij de kapper voor drie keer verven. Maar de kappers weten ook niet wat ze ermee aan moeten.. Ze zeggen allemaal iets anders!
Oh wat een ramp! En dan ga je naar de kapper omdat je denkt dat die na jarenlange ervaring wel in kan schatten hoe jou haar is. Verschrikkelijk he. Ik heb van mezelf ook middenblond haar. Toen heb ik het een keer donker geverfd maar na een paar maanden wilde ik toch weer terug naar lichtblond. Nou het was een verschrikking. Ook bij mij kwam er een rode/oranje gloed op. De thuiskapster erbij geroepen en ontkleurd met waterstof, maar na 6 keer in een weekend zijn we er maar mee gestopt. Ik ben toen ook mijn haar gaan wassen met zilvershampoo maar ik vond het resultaat nou ook niet echt super. Het was inmiddels niet meer rood, wel blond met met een oranje gloed er over. Helaas moest het bij mij gewoon slijten en heb ik echt nog een tijd met die oranje gloed gelopen.

Nu kijk ik wel uit en zeg bij elke kapper dat ik veel roodpigment in mijn haar heb dus gebruiken ze alleen nog maar astinten.
Ai! Wat verschrikkelijk balen (understatement....!)

Inderdaad toch terug naar de kapper (en als ik jou was zou dat NIET dezelfde zijn als de kapper die het 3x weet te verprutsen).

Denk dat een lichte kleur op dit moment geen optie is, maar wie weet.. En een stuk afknippen vrees ik, gezien je breekbare haar en veel te veel verfbeurten in 1x...
Annabella,

Mijn vraag: toen jij het had ontkleurt.. Had je het daarna geverfd weer? Zo ja hoe pakte dat uit? Werd dat ook rood? En hoe pakte die zelfde kleur weer op jou (niet-ontkleurde) uitgroei??

Sorry, ik weet niet hoe ik moet citeren. Ik ben nieuw hier!
Wij hebben het toen ontkleurd met waterstof volgens mij een astint blond er op. De askleur ontrekt het rode. Het is al een paar jaar terug dus moet even goed nadenken. Mijn haar heeft er wel een opdonder door gekregen hoor, ik heb het gelukkig niet hoeven knippen. Af en toe een verzorgend masker of gewoon lekker ff in de sla of olijfolie zetten.

Nu kleur ik het ook gewoon weer lichtblond en wil binnenkort terug naar mijn eigen kleur (middenblond) met highlights....scheelt in onderhoud denk ik. Maar eerlijk gezegd is het bij mij 1 keer mis gegaan en vervolgens gelukkig goeie kapsters gehad.

Als ik jou was zou ik één deze dagen naar een andere kapper gaan en het zo goed mogelijk laten herstellen Succes!!!
Misschien kun je beter even bij een andere kapsalon wat advies gaan inwinnen.Ik ben zelf kapster maar vind het moeilijk advies te geven als ik het niet heb gezien.Succes in ieder geval..
naar een goede kapper gaan en de rekening aan de prutser geven.
Gewist.

Het modereerbeleid van1Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven