Help! Blond haar verpest!
woensdag 25 augustus 2010 om 15:09
Oh wat een ramp! En dan ga je naar de kapper omdat je denkt dat die na jarenlange ervaring wel in kan schatten hoe jou haar is. Verschrikkelijk he. Ik heb van mezelf ook middenblond haar. Toen heb ik het een keer donker geverfd maar na een paar maanden wilde ik toch weer terug naar lichtblond. Nou het was een verschrikking. Ook bij mij kwam er een rode/oranje gloed op. De thuiskapster erbij geroepen en ontkleurd met waterstof, maar na 6 keer in een weekend zijn we er maar mee gestopt. Ik ben toen ook mijn haar gaan wassen met zilvershampoo maar ik vond het resultaat nou ook niet echt super. Het was inmiddels niet meer rood, wel blond met met een oranje gloed er over. Helaas moest het bij mij gewoon slijten en heb ik echt nog een tijd met die oranje gloed gelopen.
Nu kijk ik wel uit en zeg bij elke kapper dat ik veel roodpigment in mijn haar heb dus gebruiken ze alleen nog maar astinten.
Nu kijk ik wel uit en zeg bij elke kapper dat ik veel roodpigment in mijn haar heb dus gebruiken ze alleen nog maar astinten.
woensdag 25 augustus 2010 om 15:12
Ai! Wat verschrikkelijk balen (understatement....!)
Inderdaad toch terug naar de kapper (en als ik jou was zou dat NIET dezelfde zijn als de kapper die het 3x weet te verprutsen).
Denk dat een lichte kleur op dit moment geen optie is, maar wie weet.. En een stuk afknippen vrees ik, gezien je breekbare haar en veel te veel verfbeurten in 1x...
Inderdaad toch terug naar de kapper (en als ik jou was zou dat NIET dezelfde zijn als de kapper die het 3x weet te verprutsen).
Denk dat een lichte kleur op dit moment geen optie is, maar wie weet.. En een stuk afknippen vrees ik, gezien je breekbare haar en veel te veel verfbeurten in 1x...
woensdag 25 augustus 2010 om 15:17
woensdag 25 augustus 2010 om 15:26
Wij hebben het toen ontkleurd met waterstof volgens mij een astint blond er op. De askleur ontrekt het rode. Het is al een paar jaar terug dus moet even goed nadenken. Mijn haar heeft er wel een opdonder door gekregen hoor, ik heb het gelukkig niet hoeven knippen. Af en toe een verzorgend masker of gewoon lekker ff in de sla of olijfolie zetten.
Nu kleur ik het ook gewoon weer lichtblond en wil binnenkort terug naar mijn eigen kleur (middenblond) met highlights....scheelt in onderhoud denk ik. Maar eerlijk gezegd is het bij mij 1 keer mis gegaan en vervolgens gelukkig goeie kapsters gehad.
Als ik jou was zou ik één deze dagen naar een andere kapper gaan en het zo goed mogelijk laten herstellen Succes!!!
Nu kleur ik het ook gewoon weer lichtblond en wil binnenkort terug naar mijn eigen kleur (middenblond) met highlights....scheelt in onderhoud denk ik. Maar eerlijk gezegd is het bij mij 1 keer mis gegaan en vervolgens gelukkig goeie kapsters gehad.
Als ik jou was zou ik één deze dagen naar een andere kapper gaan en het zo goed mogelijk laten herstellen Succes!!!