Mode & Beauty alle pijlers

Help, ik heb een Harembroek!

24-05-2011 12:15 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, ik heb een harembroek gekocht. Eigenlijk vanwege praktische redenen, maar hij staat stiekum best leuk.

ik heb zaterdag een klein klimongeluk gehad en nu zijn mijn benen compleet blauw en vol met schrammen(nog meer dan normaal) Een rok of korte broek dargen gaat niet, want de rand irriteert. Dus was ik gister bij de H&M om iets langs te zoeken wat ruim valt. Deze Harembroek was toch wat het mooist stond. Hij is lichtblauw van jeansstof, maar wel heel dunne soepele stof.

Hoe kan ik deze het beste combineren? Ik heb er nu pumps onder, maar mijn collega's vonden dat niet zo mooi. Ook voor shirtjes weet ik niet zo goed wat mooi staat. Wat ik vandaag aanheb is niet zo'n hit.

Ik heb overigens maat 38, hoewel een 36 misschien beter was geweest.
Dat is prima toch? Jouw mening. Maar vindt jij dan ook dat de uitvinder postuum standrechtelijk geexecuteerd moet worden?

Je kunt ook simpelweg volstaan met "ik vind het een lilluk ding en zal 'm nooit kopen of dragen". De manier waarop de poster haar mening uitte was ook niet erg vriendelijk.
Die was niet vriendelijk naar een kledingstuk, niet naar iemand persoonlijk met een naar oordeel over het uiterlijk. Kom zeg...dat verschil zie jij toch wel?!
quote:wifra98 schreef op 24 mei 2011 @ 12:28:

Ieeeuw, nog zo'n fashionista die zich over tien jaar diep schaamt voor zo'n broek. Wie die broek heeft uitgevonden mag van mij standrechtelijk geexecuteerd worden. bah

Mwah, vind ik best persoonlijk. En niet aardig. Vooral die "bah".

Maar het zal me jeuken wat Wifra vindt. Ik zal 'm er geen dag minder om dragen.
On topic: ik draag harembroeken altijd met een strak en kort shirt en ballerina's, slippers of gympen.

Off topic: waarom moet er bij dit soort onderwerpen toch altijd weer een discussie komen over 'het is spuuglelijk' versus 'het is mooi/leuk/lekker om te dragen'? Misschien dat in dit geval de topictitel er een beetje om vraagt, maar who cares of iemand een harembroek mooi of lelijk vindt? Het is een vraag om advies, geen vraag om een waardeoordeel.
Ooh leuk helemaal bohemian kun je de stijl afmaken met een mooi strak shirtje, topje, strapless, als het maar strak zit, en mooi schoenen eronder.

Helemaal leuk met stijlvol maar losjes opgestoken haar en wat mooie oorbellen, en armbanden, wordt het supervrouwelijk van.

Mannen vinden het vaak ook charmant, zo'n bohemian look. Daarom is het juist wel supervrouwlijk.
..popcorn?
Vind harembroeken leuk, maar heb het perfecte exemplaar nog niet gevonden. Iemand de ultieme tip voor vrouwen met spillepoten heel lange, dunne benen? Heb namelijk het idee dat ik de broek niet genoeg 'opvul', waardoor het er nogal sneu uitziet.
Op het Vivaforum moet je altijd je mening geven. Anders wordt het zo saai en loopt het helemaal leeg
Met gympen?!

Overigens heb ik 10 jaar geleden ook gedacht leuke kleding te dragen waar ik nu met afschuw naar kijk. Dus alsnog vind ik die opmerking minder naar dan een uithaal maken naar iemands lijf.
Geen wonder dat mannen het leuk vinden, jullie weten toch wel wat een harem is neem ik aan?
quote:heelveelkleurig schreef op 24 mei 2011 @ 12:36:

Hoe kunnen mensen zoiets nou onvrouwelijk noemen??

Omdat de gemiddelde nederlandse vrouw er een kont in krijgt alsof ze een volgepoepte pamper er onder aan heeft!

quote:Elynn schreef op 24 mei 2011 @ 13:23:

Vind harembroeken leuk, maar heb het perfecte exemplaar nog niet gevonden. Iemand de ultieme tip voor vrouwen met spillepoten heel lange, dunne benen? Heb namelijk het idee dat ik de broek niet genoeg 'opvul', waardoor het er nogal sneu uitziet.Dan zou ik er eentje kopen van een enigszins stevige stof met een heel laag kruis. Dan zie je er wat "gevulder" uit.
quote:pompedom schreef op 24 mei 2011 @ 12:55:

Oh wat veel reacties al! ik moet nu even weg, maar al heel erg bedankt voor de tips! Ga vanavond even in mijn kast kijken wat er beter bij staat, hoef ik maar 1 dag voor gek te lopen (met dank aan jullie!)

Helaas doet een leuk shirtje daar niets aan af

Ik vind ze ook erg lelijk hoor, maar als jij t leuk vind is het toch prima
quote:Elynn schreef op 24 mei 2011 @ 13:23:

Vind harembroeken leuk, maar heb het perfecte exemplaar nog niet gevonden. Iemand de ultieme tip voor vrouwen met spillepoten heel lange, dunne benen? Heb namelijk het idee dat ik de broek niet genoeg 'opvul', waardoor het er nogal sneu uitziet.Dan kan je, als je ervan houdt, ook eens een Chino proberen ipv een harembroek. Dat zit misschien net wat beter dan.
quote:heleen1234 schreef op 24 mei 2011 @ 13:24:

[...]

Omdat de gemiddelde nederlandse vrouw er een kont in krijgt alsof ze een volgepoepte pamper er onder aan heeft!

[afbeelding]Man, die broek van mij is zo wijd en het kruis zo laag dat je het nog niet zou zien als ik 4 pampers over elkaar heen had .
even ontopic tussen het geblaat van minny door...

Pompedom, ik zou het simpel en casual houden. Mooie slippertjes en een strak shirtje erop, meer niet.
quote:lughnasadh schreef op 24 mei 2011 @ 13:25:

[...]

Dan zou ik er eentje kopen van een enigszins stevige stof met een heel laag kruis. Dan zie je er wat "gevulder" uit.

Dank je. Heb je misschien nog tips voor winkels waar ik zou kunnen kijken? Kom eigenlijk alleen maar harembroeken van dun, soepel materiaal tegen.
Zoals ik al schreef aan Zuigstengel; ik weet dat De Dansende Jak in Breda ze verkoopt en er zijn nog wat tips voorbij gekomen in het topic. Maar ik moet nu weg, met kind naar de huisarts...
quote:heelveelkleurig schreef op 24 mei 2011 @ 13:26:

[...]

Dan kan je, als je ervan houdt, ook eens een Chino proberen ipv een harembroek. Dat zit misschien net wat beter dan.

Thanx. Das inderdaad ook een idee.
veel mensen kennen duidelijk het verschil niet tussen een mening en een feit.

als jij iets lelijk vind = dat een mening

dat betekent dus niet dat de rest van de wereld het met je eens moet zijn.

on topic

ik zou op een harembroek een strakke vrouwelijke top dragen ter compensatie van het feit dat de broek baggy is. zo creeër je meer balans. misschien nog een paar leuke enkellaarsjes er onder.
quote:nola schreef op 24 mei 2011 @ 13:23:

Ooh leuk helemaal bohemian kun je de stijl afmaken met een mooi strak shirtje, topje, strapless, als het maar strak zit, en mooi schoenen eronder.

Helemaal leuk met stijlvol maar losjes opgestoken haar en wat mooie oorbellen, en armbanden, wordt het supervrouwelijk van.

Mannen vinden het vaak ook charmant, zo'n bohemian look. Daarom is het juist wel supervrouwlijk.Ik ken werkelijk geen man die het mooi vindt..
Ja en veel mensen schijnen niet te begrijpen dat iets niet mooi vinden ook gewoon een kwestie van smaak kan zijn.
quote:lasvegas84 schreef op 24 mei 2011 @ 13:31:

[...]

Ik ken werkelijk geen man die het mooi vindt..Ik ken er ook weinig
Ik heb een witte van vorig jaar van de h&m, hele dunne stof,met een wit singlet&slippers ziet het toch echt heel leuk uit.
quote:sisisi schreef op 24 mei 2011 @ 13:27:

even ontopic tussen het geblaat van minny door...

Pompedom, ik zou het simpel en casual houden. Mooie slippertjes en een strak shirtje erop, meer niet.Iemand er op wijzen dat een nare opmerking over iemand figuur niet bijzonder aardig is...dat is geblaat? Goh, nou veel plezier met je uber intelligente hoogstaande conversatie over...kleding (?!) dan maar he?
Als dit topic je intellectueel gezien te min is, dan ga je toch lekker elders je mening ventileren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven