Mode & Beauty alle pijlers

Help, ik heb een Harembroek!

24-05-2011 12:15 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, ik heb een harembroek gekocht. Eigenlijk vanwege praktische redenen, maar hij staat stiekum best leuk.

ik heb zaterdag een klein klimongeluk gehad en nu zijn mijn benen compleet blauw en vol met schrammen(nog meer dan normaal) Een rok of korte broek dargen gaat niet, want de rand irriteert. Dus was ik gister bij de H&M om iets langs te zoeken wat ruim valt. Deze Harembroek was toch wat het mooist stond. Hij is lichtblauw van jeansstof, maar wel heel dunne soepele stof.

Hoe kan ik deze het beste combineren? Ik heb er nu pumps onder, maar mijn collega's vonden dat niet zo mooi. Ook voor shirtjes weet ik niet zo goed wat mooi staat. Wat ik vandaag aanheb is niet zo'n hit.

Ik heb overigens maat 38, hoewel een 36 misschien beter was geweest.
.
quote:wifra98 schreef op 24 mei 2011 @ 12:28:

Ieeeuw, nog zo'n fashionista die zich over tien jaar diep schaamt voor zo'n broek. Wie die broek heeft uitgevonden mag van mij standrechtelijk geexecuteerd worden. bahLaat me raden: jij hebt er het figuur zeker niet voor.
Zuigstengel, ze zitten aan de Torenstraat in Breda.
quote:lughnasadh schreef op 24 mei 2011 @ 12:41:

Zuigstengel, ze zitten aan de Torenstraat in Breda.Ah, oke, bedankt.
Een harembroek hebben is erg, maar een harembroek kopen als ze al uit de mode raken... Dat is pas erg
quote:heelveelkleurig schreef op 24 mei 2011 @ 12:41:

[...]

Laat me raden: jij hebt er het figuur zeker niet voor.Wat een goedkoop repliek zeg.
quote:lughnasadh schreef op 24 mei 2011 @ 12:41:

Zuigstengel, ze zitten aan de Torenstraat in Breda.Gevonden, vlak bij de Havermarkt..
quote:MEFS schreef op 24 mei 2011 @ 12:43:

Een harembroek hebben is erg, maar een harembroek kopen als ze al uit de mode raken... Dat is pas erg

Maar het állerergste vind ik toch wel: jezelf tot slaaf van de mode-industrie maken.

Laat iedereen toch lekker dragen waar ze zich goed in voelt... Dan laten we de kledingpolitie over aan streng islamitische landen. Oke?
quote:_minny schreef op 24 mei 2011 @ 12:45:

[...]

Wat een goedkoop repliek zeg.Ja, goed hè. Gelijke munt, heet dat.
Ik heb er ook eentje. Pas één keer aangehad, maar ik vind het wel leuk staan. Gedragen met pumps, strak hemdje en daarover korte top.
quote:heelveelkleurig schreef op 24 mei 2011 @ 12:47:

[...]

Ja, goed hè. Gelijke munt, heet dat. Vind je? Een kledingstuk niet mooi vinden is toch iets heel anders als meteen maar een rotopmerking over iemands lijf maken.

Ik heb er wel het figuur voor en alsnog vind ik het een spuuglelijk kledingstuk dat samen met de legging en Crocs ritueel verbrand mogen worden.

En nu? Welke nare opmerking wou je nu maken?
Ik heb er geen omdat het niet mijn smaak is. Maar tip voor andere kleding die kan bij bont en blauwe benen die openliggen: een maxijurk of lange rok. Ook niet iedereen zijn smaak, maar ik vind het heerlijk om te dragen en ben blij dat ze in zijn.
quote:heelveelkleurig schreef op 24 mei 2011 @ 12:47:

[...]

Maar het állerergste vind ik toch wel: jezelf tot slaaf van de mode-industrie maken.

Laat iedereen toch lekker dragen waar ze zich goed in voelt... Dan laten we de kledingpolitie over aan streng islamitische landen. Oke?Ik de kledingpolite ? Ik hou van mode, maar doe maar MIJN mode, die soms een beetje appart is.
quote:_minny schreef op 24 mei 2011 @ 12:50:

[...]

Vind je? Een kledingstuk niet mooi vinden is toch iets heel anders als meteen maar een rotopmerking over iemands lijf maken.

Ik heb er wel het figuur voor en alsnog vind ik het een spuuglelijk kledingstuk dat samen met de legging en Crocs ritueel verbrand mogen worden.

En nu? Welke nare opmerking wou je nu maken?Geen. Hier sta ik boven.
quote:_minny schreef op 24 mei 2011 @ 12:50:

[...]

Vind je? Een kledingstuk niet mooi vinden is toch iets heel anders als meteen maar een rotopmerking over iemands lijf maken.

En nu? Welke nare opmerking wou je nu maken?
Oh wat veel reacties al! ik moet nu even weg, maar al heel erg bedankt voor de tips! Ga vanavond even in mijn kast kijken wat er beter bij staat, hoef ik maar 1 dag voor gek te lopen (met dank aan jullie!)
quote:heelveelkleurig schreef op 24 mei 2011 @ 12:36:

Hoe kunnen mensen zoiets nou onvrouwelijk noemen??

[afbeelding]

Ik vind ze juist supervrouwelijk en supersexy, ben erg blij dat ze weer terug in de mode zijn. Ik draag ze hetzelfde als Flowerspowers, met iets straks erop en evt. een kort jasje of vestje eroverheen.

[afbeelding]Ehm, omdat het lijkt alsof al die vrouwen er een luier (of 2) onder aan hebben?? Ik vind er ook niets vrouwelijks aan..
quote:heelveelkleurig schreef op 24 mei 2011 @ 12:52:

[...]

Geen. Hier sta ik boven.Is het werkelijk? Met die nare opmerking naar een andere forumster toe heb je anders iets heel anders laten zien.
iets met een sleehak is mooi.

Pumps kunnen ook heel goed hoor!

wat ook leuk is als je het juiste lichaam ervoor hebt is zo'n dun bloesje met gesmockte/elastische brede onderrand en 3/4 mouwtjes ofzo. En een kort strak shirtje is natuurlijk altijd goed.
quote:_minny schreef op 24 mei 2011 @ 12:56:

[...]

Is het werkelijk? Met die nare opmerking naar een andere forumster toe heb je anders iets heel anders laten zien.'t is maar een broek, hoor.
quote:_minny schreef op 24 mei 2011 @ 12:56:

[...]

Is het werkelijk? Met die nare opmerking naar een andere forumster toe heb je anders iets heel anders laten zien.Doe toch niet zo mal. Zij maakte een nare opmerking (en jij vervolgens ook). Ergens het figuur niet voor hebben is toch helemaal geen nare opmerking. Hoe onzeker moet je zijn om dat zo op te vatten, zeg.
quote:heelveelkleurig schreef op 24 mei 2011 @ 13:01:

[...]

Doe toch niet zo mal. Zij maakte een nare opmerking (en jij vervolgens ook). Ergens het figuur niet voor hebben is toch helemaal geen nare opmerking. Hoe onzeker moet je zijn om dat zo op te vatten, zeg.En hoe kortzichtig moet je zijn om er meteen maar van uit te gaan dat iemand ergens het figuur niet voor heeft als ze iets niet mooi vindt? Bovendien is er wel degelijk verschil tussen een kledingstuk niet mooi vinden en meteen maar een oordeel te vellen over (het figuur van) de persoon zelf. In het eerste geval is het een kwestie van smaak, in het tweede een kwestie van iemand persoonlijk willen raken. Kan me voorstellen dat je niet nog lager wou gaan, dan had je een kuil moeten graven.
Het zal me worst wezen wat een ander van mijn harembroek vindt.

Maar ik vind een opmerking als "de uitvinder moet standrechtelijk geexecuteerd worden" erg onaardig en getuigen van extreme domheid. Het model broek is al eeuwen oud en wordt al die eeuwen al gedragen. Wat nou fashionista's?
Ja het wordt al eeuwen gedragen inderdaad, en het is naar mijn mening ook al eeuwen spuuglelijk.
Lekker boeien wat een ander ervan vindt.....Ik draag wat IK leuk vind en daarmee basta!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven