Mode & Beauty alle pijlers

Help, ik heb een Harembroek!

24-05-2011 12:15 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, ik heb een harembroek gekocht. Eigenlijk vanwege praktische redenen, maar hij staat stiekum best leuk.

ik heb zaterdag een klein klimongeluk gehad en nu zijn mijn benen compleet blauw en vol met schrammen(nog meer dan normaal) Een rok of korte broek dargen gaat niet, want de rand irriteert. Dus was ik gister bij de H&M om iets langs te zoeken wat ruim valt. Deze Harembroek was toch wat het mooist stond. Hij is lichtblauw van jeansstof, maar wel heel dunne soepele stof.

Hoe kan ik deze het beste combineren? Ik heb er nu pumps onder, maar mijn collega's vonden dat niet zo mooi. Ook voor shirtjes weet ik niet zo goed wat mooi staat. Wat ik vandaag aanheb is niet zo'n hit.

Ik heb overigens maat 38, hoewel een 36 misschien beter was geweest.
Vandaag heb ik er een bruin shirtje boven. Strak maar emt een ruche in de hals, veel beter volgens mijn collagas. En ook geen pumps maar slippers, hoewel ik pumps ook mooi vond.

Zo'n broek met een heel laag kruis heeft mijn zusje een keer meegenomen uit thailand. Maar die heb ik tot een lange rok omgebouwd. Gewoon de voetjes eraf knippen en er een cirkelrok van maken, omzomen en klaar.
quote:pompedom schreef op 25 mei 2011 @ 15:21:

Vandaag heb ik er een bruin shirtje boven. Strak maar emt een ruche in de hals, veel beter volgens mijn collagas. En ook geen pumps maar slippers, hoewel ik pumps ook mooi vond.

Zo'n broek met een heel laag kruis heeft mijn zusje een keer meegenomen uit thailand. Maar die heb ik tot een lange rok omgebouwd. Gewoon de voetjes eraf knippen en er een cirkelrok van maken, omzomen en klaar.Owww, wat zonde!!
Oh zuigstengel, Ik vond het helemaal niet zonde. Want nu kan ik hem als lange rok of als jurk dragen. Hij heeft namelijk zo'n gesmokt bovenstuk en dat kun je dus ook om je borsten dragen. Zo'n broek met heel laag kruis en drukke print is iets wat ik niet vaak zou dragen. Maar als lange rok of jurk draag ik hem wel vaak!
Heb je al meer ideeen voor combinaties, met wat je hebt aan kleding?
Ik ben geslaagd hoor!! Ik ben in Breda ( heel toevallig ) bij DJD ( dansende Jak ) geweest, maar was niet wat ik zocht. Nu heb ik in mn woonplaats bij een leuk zaakje 2 harembroeken gekocht, ze waren ontzettend leuk en ik kon niet kiezen...dus dan alle 2
Foto Zuig! Buikdansend, graag.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very.Cherry schreef op 31 mei 2011 @ 22:48:

Foto Zuig! Buikdansend, graag.Ik zal hem vandaag of morgen wel maken en mail hem wel door. Weet veel, maar weet net hoe ik hem hier moet plaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven