Mode & Beauty alle pijlers

Help, ik heb een Harembroek!

24-05-2011 12:15 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, ik heb een harembroek gekocht. Eigenlijk vanwege praktische redenen, maar hij staat stiekum best leuk.

ik heb zaterdag een klein klimongeluk gehad en nu zijn mijn benen compleet blauw en vol met schrammen(nog meer dan normaal) Een rok of korte broek dargen gaat niet, want de rand irriteert. Dus was ik gister bij de H&M om iets langs te zoeken wat ruim valt. Deze Harembroek was toch wat het mooist stond. Hij is lichtblauw van jeansstof, maar wel heel dunne soepele stof.

Hoe kan ik deze het beste combineren? Ik heb er nu pumps onder, maar mijn collega's vonden dat niet zo mooi. Ook voor shirtjes weet ik niet zo goed wat mooi staat. Wat ik vandaag aanheb is niet zo'n hit.

Ik heb overigens maat 38, hoewel een 36 misschien beter was geweest.
Ik vind ze afschuwelijk, en ik draag ze niet. Ook niet omdat het mode is. En, ik ken ook geen man die het mooi vind. Ik heb er eentje ooit gekregen. En vanmorgen even aan gehad omdat mijn favo pyama in de was zat
quote:lughnasadh schreef op 24 mei 2011 @ 12:33:

[...]

Haha, fashionista

Allesbehalve. Die broek heb ik al een hele tijd en is in de alternatieve kringen waar ik me beweeg al jaren "in". Zelfs de heren dragen ze. Met Birckenstocks , maar meestal gewoon op blote voeten. Ik denk niet dat ik me over 10 jaar diep ga schamen over iets wat ik dan waarschijnlijk nog steeds gewoon draag. Als ik iets mooi vindt en het staat me, dan draag ik dat. Of het nu in is of niet.

En ja, als je de uitvinders standrechtelijk wil executeren ben je al heel erg lang veel te laat. De Dhoti is een traditioneel Indiaas kledingstuk en derhalve al heel erg oud.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:_minny schreef op 24 mei 2011 @ 13:23:

Met gympen?!

O, horror ja, met gympen! Want ik heb namelijk ook nog 3/4 kwart harembroeken en daar staan m'n Allstars heel leuk onder.

En om die discussie maar gelijk te stoppen: nee, ik heb geen kort rood haar, geen windjack van ANWB en ook geen klein rugzakje op m'n rug.
http://www.modestyle.be/de-harembroek/
OMG, de Google plaatjeskoningin gaat weer helemaal los X-D!
Ik zie TO trouwens niet zo snel in een harembroek en schoenen maar met blote borsten naar haar werk vertrekken. Al vinden haar collega's (de mannen iig) dat wel leuk.
quote:bbibi schreef op 24 mei 2011 @ 13:48:

Ik vind ze afschuwelijk, en ik draag ze niet. Ook niet omdat het mode is. En, ik ken ook geen man die het mooi vind. Ik heb er eentje ooit gekregen. En vanmorgen even aan gehad omdat mijn favo pyama in de was zatIk draag altijd iets, omdat ik het zelf leuk vind, niet omdat een man het al dan niet leuk zou vinden. Mijn man heeft het de hele tijd over mijn 'pipobroek' als hij het over mijn harembroek heeft. Hij vindt dat hij mij leuk staat, maar vindt ook, dat er leukere dingen bestaan. Tja, ik kleed me niet uitsluitend naar zijn smaak. Hij ook niet altijd naar de mijne.
Dankje BGB! Daar zitten echt leuke dingen tussen! Vooral die simpele tanktops vind ik mooi, maar daarvan heb ik er wel wat in mijn kast hangen. Ook die fotos meer in punkstijl vind ik wel heel leuk. Daar kan ik zeker wat mee.

Een van onder strak shirt met pofmouwtjes staat mij niet zo goed. Ik heb nogal forse bovenarmen (van het klimmen) en pofmouwtjes maken ze helemaal massaal

Iemand zie nog dat maxi jurken of lange rokken ook fijn zijn met blauwe benen. Dat klopt, maar ik heb er gister een paar aangeprobeerd en dan zie ik er echt uit als een verdwaalde hippie.

Ik ben me ervan bewust dat de titel een beetje om die discussie vraagt. Ik dacht altijd dat harembroeken alleen konden bij hele slanke vrouwen en dat ben ik dus niet, maar ik vond het best mooi staan. (en mijn collega's ook, alleen de combi klopte niet)

Ik draag altijd of een jurkje, of een opvallende rok met een effen shirt of een opvallenshirt met een simpele broek. Vandaag is het beide en de stijl past niet samen. Goed, weer wat geleerd!
anoniem_97389 wijzigde dit bericht op 24-05-2011 15:01
Reden: nog wat vergeten
% gewijzigd
Ik ken heel veel mannen die ze mooi vinden(en een aantal dragen ze ook nog zelf). Maar dat is natuurlijk helemaal ieeuwww.

Pompedom, ik ben ook niet zo heel slank. Maar ik heb wel een slanke taille en dat "breekt" goed als je die benadrukt.
ik heb dus niet zo'n slanke taille, maar wel een platte buik. Ik ben meer een rechthoekig blokje met twee borsten
quote:pompedom schreef op 24 mei 2011 @ 15:13:

ik heb dus niet zo'n slanke taille, maar wel een platte buik. Ik ben meer een rechthoekig blokje met twee borsten

Haha, dat klinkt als een legosteentje .

Zonder dollen, je 'moet' op een harembroek in ieder geval iets korts en als het even kan iets straks dragen. Dan voorkom je dat je een enorme prop wordt. Als het een lange broek is, dan kun je ook korte laarsjes doen. Lange laarzen zou ik niet zo snel op een harembroek dragen, dat wordt zo massief.
Ik ken ze ook hoor, van die leuke mannen die een harembroek leuk vinden. En laat dat nou net mijn type kerel zijn..

En anyway,

Mij staan ze in ieder geval geweldig! Haha!

Ga er vanmiddag weer eentje kopen, want ze zitten nog lekker ook!
..popcorn?
Ik heb er sinds kort ook een, maar dan niet met zo'n heel laag kruis, zo ongeveer wat Bianca aan het plakken is. Dank trouwens, brengt me op ideeen!

En de mannen bij mij in de keet vinden hem wel mooi, gezien de opmerkingen die ik af en toe krijg! (Ik mag ook op warmere dagen ivm de veiligheid niet met blote benen werken, dus dan zit zo'n broek wel fijn)
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven