Mode & Beauty alle pijlers

Heren string nog altijd taboe Waarom

24-02-2016 15:15 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn heren strings nog altijd taboe?



Ik ben zelf een stringdragende man van 30 jaar, en vind ze heerlijk zitten.



Oké bij een paar over behaarde billen is het natuurlijk niet aantrekkelijk, gelukkig ben ik rossig en heb bijna geen lichaams beharing.

Maar ondanks lichaams beharing vind ik ze heerlijk zitten, het vrije gevoel van me billen vind ik top. Ik ben op strings overgestapt omdat ik een zittend beroep heb. Boxershorts kruipen altijd zo omhoog in m'n liezen. Dit geeft een knellend gevoel, daarnaast broeit het ook lekker wat vieze geurtjes af geeft.

Sinds ik een string draag is dit over.



Strings worden nog altijd geassocieerd met homo's maar waarom. Dit heeft er niks mee te maken. Ik ben zelf hetero en mijn vriendin vind ze ook mooi.

Ze vind de normale string van bijv emporio Armani of Bruno banani zelfs sexy en het heeft wel iets zegt ze. Maar op de ordinaire reet veter knapt zij en ik ook af.



Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.



Vrouwen verras u man er eens mee.



Kom op voor de mannen strong zou ik zeggen.

We leven inmiddels in 2016 niet in de middeleeuwen.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
01-07-2019 09:54
Jeans zijn sowieso warm. Linnen of dunne katoen is veel luchtiger als het warm is.
Bovendien is iets groter katoenen ondergoed absorberend. Alles wat bloot is, plakt aan meubilair en bovenkleding.
Ok. Ok.
Goede mening. Aan de andere kant - denk in laagjes. Trek een laagje uit wanneer het warm is of trek laagje aan wanneer het koud is 😁

Is linnen en optie voor mannen?
Alle reacties Link kopieren
Peroxidetim schreef:
01-07-2019 10:02


Is linnen en optie voor mannen?
jazeker

Ik vind trouwens juist op een warme dag, wat meer katoen prettig.
Een string neemt weinig zweterigheid op
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
01-07-2019 10:47
jazeker

Ik vind trouwens juist op een warme dag, wat meer katoen prettig.
Een string neemt weinig zweterigheid op
Ja. Afgezien van model is stof belangrijk.

Alles komt weer eens terug in de mode haha. Ooit eens heel hard kunnen broek weggegooid omdat het geen porum was hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet op mijn werk brandwerende werkkleding aan (verplicht) dat spul is dik, stug en lelijk en ben dan best blij dat ik alles er onder moet uittrekken inclusief string.
Alle reacties Link kopieren
Een mannenstring is niet taboe. Een mannenstring is lelijk, onpraktisch en oncomfortabel.

Daarnaast mowt de eerste man die zo'n sing echt staat, nog geboren worden.

Mannen in een string zijn 9 van die 10 keer, gefrustreerde, aandachtsgeile mannetjes met een minderwaardigheidscomplex, een klein pikkie en eeb slecht huwelijk. De string staat bij hen symbool voor aandacht....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
27-07-2019 09:48
Een mannenstring is niet taboe. Een mannenstring is lelijk, onpraktisch en oncomfortabel.[/

En Jij weet als vrouw dat een mannenstring oncomfortabel is???

Daarnaast mowt de eerste man die zo'n sing echt staat, nog geboren worden.

En jij hebt alle mannen van de wereld al gezien????, ik weet zeker dat je mij niet gezien hebt. 8-)

Mannen in een string zijn 9 van die 10 keer, gefrustreerde, aandachtsgeile mannetjes met een minderwaardigheidscomplex, een klein pikkie en eeb slecht huwelijk. De string staat bij hen symbool voor aandacht....



Gefrustreerd neen, geil Ja,minderwaardigheidscomplex Neen maar wel zelfverzekerd 18 cm (stijf) is niet echt klein en 9 cm (slap)is ook niet verkeerdslecht huwelijk ??? neen symbool??? voor aandacht, aandacht krijg ik alleen in mijn zwemstring op het strand of als ik naakt op het naaktstrand loop.

Ja ik ben een fervente stringdrager en ja mijn vrouw is er bij als we er een of meer kopen en ja dat doet ze omdat ze het leuk en sexy/ geil vindt staan en ik vindt dat een string comfortabeler zit als een slip of boxer, mijn vrouw draagt trouwens dames string`s. :-D
Maar ja sommige gefrustreerde oude vrijsters of mannen haatsters kunnen het gewoon niet hebben dat er mannen met een goed sportief figuur zijn die een string prima ook op het strand kunnen hebben, dat jij het niks vindt is duidelijk, ga jij maar lekker met zo`n vent in onderbroek met short op het strand zitten, zo`n vent die bang is dat iemand zijn bobbel ziet of die bang is een stijve te krijgen, nee dat zijn de helden van het strand :yes:
Borat werd er wereldberoemd mee.'Die film vond ik anders vreselijk.
Maar ik zie wel liever geen rauw vlees of vette blubbers.
Maar geen probleem van maken. Een film kan ik uitzetten.
Zolang ik een aan en uit knop kan gebruiken. Zo lang word ik niet beperkt.

Maar op hun eigen terrein moeten iedereen wel vrij kunnen zijn.
Niet gedwongen te worden het te moeten zien.
Sommige mannen moeten even iets doen en zijn in een flits weer weg.

Op een handdoekje zitten is wel zo fris. Hygiënische boven alles.
Nico1985 schreef:
24-02-2016 15:15
Waarom zijn heren strings nog altijd taboe?
Omdat het niet lekker zit. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
29-07-2019 07:56
Gefrustreerd neen, geil Ja,minderwaardigheidscomplex Neen maar wel zelfverzekerd 18 cm (stijf) is niet echt klein en 9 cm (slap)is ook niet verkeerdslecht huwelijk ??? neen symbool??? voor aandacht, aandacht krijg ik alleen in mijn zwemstring op het strand of als ik naakt op het naaktstrand loop.

Ja ik ben een fervente stringdrager en ja mijn vrouw is er bij als we er een of meer kopen en ja dat doet ze omdat ze het leuk en sexy/ geil vindt staan en ik vindt dat een string comfortabeler zit als een slip of boxer, mijn vrouw draagt trouwens dames string`s. :-D
Maar ja sommige gefrustreerde oude vrijsters of mannen haatsters kunnen het gewoon niet hebben dat er mannen met een goed sportief figuur zijn die een string prima ook op het strand kunnen hebben, dat jij het niks vindt is duidelijk, ga jij maar lekker met zo`n vent in onderbroek met short op het strand zitten, zo`n vent die bang is dat iemand zijn bobbel ziet of die bang is een stijve te krijgen, nee dat zijn de helden van het strand :yes:
Het dringt niet tot je door dat vrouwen die een string niet mooi vinden geen gefrusteerde oude vrijsters of mannenhaatsters (één woord) zijn.
Smaken verschillen, zo simpel is het!
Waar maak je je trouwens druk om? Waarom moeten wij allemaal in aanbidding liggen voor jouw billen in een string?
Is het niet voldoende voor je dat je vrouw jou en je string sexy vindt?
Alle reacties Link kopieren
Jawel maar de reacties zijn zo leuk :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
30-07-2019 12:04
Jawel maar de reacties zijn zo leuk :hyper:
Je uitingen dragen nou niet echt bij aan wat tot en bepaald moment nog een normale discussie das. 🤔.
Van mij mag je wel gewoon stoppen met reageren, danku!
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
30-07-2019 12:04
Jawel maar de reacties zijn zo leuk :hyper:
Je uitingen dragen nou niet echt bij aan wat tot en bepaald moment nog een normale discussie was. 🤔.
Van mij mag je wel gewoon stoppen met reageren, danku!
Alle reacties Link kopieren
Deze wens is geheel wederzijds maar voorlopig maak ik zelf wel uit of ik reageer of niet.

Met vriendelijke groet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven