Heren string nog altijd taboe Waarom
woensdag 24 februari 2016 om 15:15
Waarom zijn heren strings nog altijd taboe?
Ik ben zelf een stringdragende man van 30 jaar, en vind ze heerlijk zitten.
Oké bij een paar over behaarde billen is het natuurlijk niet aantrekkelijk, gelukkig ben ik rossig en heb bijna geen lichaams beharing.
Maar ondanks lichaams beharing vind ik ze heerlijk zitten, het vrije gevoel van me billen vind ik top. Ik ben op strings overgestapt omdat ik een zittend beroep heb. Boxershorts kruipen altijd zo omhoog in m'n liezen. Dit geeft een knellend gevoel, daarnaast broeit het ook lekker wat vieze geurtjes af geeft.
Sinds ik een string draag is dit over.
Strings worden nog altijd geassocieerd met homo's maar waarom. Dit heeft er niks mee te maken. Ik ben zelf hetero en mijn vriendin vind ze ook mooi.
Ze vind de normale string van bijv emporio Armani of Bruno banani zelfs sexy en het heeft wel iets zegt ze. Maar op de ordinaire reet veter knapt zij en ik ook af.
Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.
Vrouwen verras u man er eens mee.
Kom op voor de mannen strong zou ik zeggen.
We leven inmiddels in 2016 niet in de middeleeuwen.
Ik ben zelf een stringdragende man van 30 jaar, en vind ze heerlijk zitten.
Oké bij een paar over behaarde billen is het natuurlijk niet aantrekkelijk, gelukkig ben ik rossig en heb bijna geen lichaams beharing.
Maar ondanks lichaams beharing vind ik ze heerlijk zitten, het vrije gevoel van me billen vind ik top. Ik ben op strings overgestapt omdat ik een zittend beroep heb. Boxershorts kruipen altijd zo omhoog in m'n liezen. Dit geeft een knellend gevoel, daarnaast broeit het ook lekker wat vieze geurtjes af geeft.
Sinds ik een string draag is dit over.
Strings worden nog altijd geassocieerd met homo's maar waarom. Dit heeft er niks mee te maken. Ik ben zelf hetero en mijn vriendin vind ze ook mooi.
Ze vind de normale string van bijv emporio Armani of Bruno banani zelfs sexy en het heeft wel iets zegt ze. Maar op de ordinaire reet veter knapt zij en ik ook af.
Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.
Vrouwen verras u man er eens mee.
Kom op voor de mannen strong zou ik zeggen.
We leven inmiddels in 2016 niet in de middeleeuwen.
dinsdag 28 november 2017 om 03:02
Dat kan ik hiervandaan niet beoordelen, het is ook niet toegestaan om diagnoses te stellen dus vwb wel of niet gestoord moet je echt even langs de huisarts en evt. een psych.
Ik, vrouw, vind niet alles onder de navel vies, absoluut niet maar er zijn wel dingen waar ik onpasselijk van word en met mijn eigen ogen heb gezien bij heren die ik wat nader heb leren kennen dan gebruikelijk. Of zo.
- mooie mannenbillen in een kapotte tot op de draad versleten Hema-onderbroek, zo'n witte maar dan voor mannen, en als je dan zegt koop ff wat nieuws zeggen ze: dat doet mijn moeder liever zelf, mijn onderbroeken kopen. boven de 18 jaar is dat echt triest, laat staan boven de 40.
- het allergoorste ooit: hele lange dikke, gele schimmelige brokkelige teennagels, staken echt een centimeter boven de grote teen uit en, en...

desgevraagd geen tijd voor de pedicur en zelf doen?

- eeltige voeten, maar dan echt alsof meneer net het hele Pieterpad zonder pauze's heeft gelopen.
- alles wat stinkt beneden de navel en voorkomen kan worden met douchen (elke dag svp) schoon ondergoed en sokken;
Het allergoorste hou ik voor me, dat kan ik hier niet opschrijven maar het kan nog erger dan een string als het over goor gaat. Echt.
Al heb ik nog nooit een man ontmoet die bij nadere inspectie een string bleek te dragen.
Het is in 2017 toch nog steeds een beetje taboe denk ik weleens

anoniem_348934 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 03:22
0.14% gewijzigd
dinsdag 28 november 2017 om 03:31
Sirius schreef: ↑28-11-2017 03:02Dat kan ik hiervandaan niet beoordelen, het is ook niet toegestaan om diagnoses te stellen dus vwb wel of niet gestoord moet je echt even langs de huisarts en evt. een psych.
Ik, vrouw, vind niet alles onder de navel vies, absoluut niet maar er zijn wel dingen waar ik onpasselijk van word en met mijn eigen ogen heb gezien bij heren die ik wat nader heb leren kennen dan gebruikelijk. Of zo.
- mooie mannenbillen in een kapotte tot op de draad versleten Hema-onderbroek, zo'n witte maar dan voor mannen, en als je dan zegt koop ff wat nieuws zeggen ze: dat doet mijn moeder liever zelf, mijn onderbroeken kopen. boven de 18 jaar is dat echt triest, laat staan boven de 40.
- het allergoorste ooit: hele lange dikke, gele schimmelige brokkelige teennagels, staken echt een centimeter boven de grote teen uit en, en...![]()
desgevraagd geen tijd voor de pedicur en zelf doen?goor goor goor! daar was ik het wel mee eens
![]()
- eeltige voeten, maar dan echt alsof meneer net het hele Pieterpad zonder pauze's heeft gelopen.
- alles wat stinkt beneden de navel en voorkomen kan worden met douchen (elke dag svp) schoon ondergoed en sokken;
Het allergoorste hou ik voor me, dat kan ik hier niet opschrijven maar het kan nog erger dan een string als het over goor gaat. Echt.
Al heb ik nog nooit een man ontmoet die bij nadere inspectie een string bleek te dragen.
Het is in 2017 toch nog steeds een beetje taboe denk ik weleens![]()

Hahaha herkenbaar.

Maar een string op een vies iemand is vies. Een string op een mooi schoon iemand; meh is een mooie schoon iemand. Staat toch alles bij.
Bij een string denk ik niet aan meteen aan een ongewassen iemand met een 1000x gewassen string die nog net bij elkaar gehouden wordt door een draadje en vol met pisvlekken

Ik ga uit van, welke onderbroek ook, dat het een fris iemand is... anders hoef ik hun, welke vorm ook, ondebroeken nooit meer te zien

vrijdag 1 december 2017 om 13:36
Ik associeer een string dragende man absoluut niet met homoseksualiteit, maar ik vind een herenstring gewoon verre van sexy. Een mooie boxer vind ik zelf veel fijner om te zien! Dat een string lekker zit zal ik zeker beamen, maar in het geval van een man vraag ik me af: Voelt dat niet vervelend bij je ballen? haha... Daar ben ik wel benieuwd naar
Je leeft maar 1 keer
dinsdag 24 juli 2018 om 09:06
Lekker klein dun stringetje aan vandaag 32 graden hoor !.
Ik snap niet hoe sommige mannen het uithouden !.
Zo,n boxer aan nu als ik het zie krijg ik het al bloedheet !.
Dus mannen uit die dingen nu en hup een string aan !!.
Als je het eenmaal gewend ben wil je nooit meer anders !!!.
En vrouwen verras je vent koop een string voor hem
je zult er geen spijt van krijgen
!.
Iets leuks om naar te kijken en het blijft lekker fris !.
Je moet wel jezelf een beetje verzorgen net als bij de dames overtollig haar verwijderen en een beetje een lekker kleurtje is ook niet verkeerd.
Maar dat moet wel lukken met dit strandweer !.
Gr M
Ik snap niet hoe sommige mannen het uithouden !.
Zo,n boxer aan nu als ik het zie krijg ik het al bloedheet !.
Dus mannen uit die dingen nu en hup een string aan !!.
Als je het eenmaal gewend ben wil je nooit meer anders !!!.
En vrouwen verras je vent koop een string voor hem

Iets leuks om naar te kijken en het blijft lekker fris !.
Je moet wel jezelf een beetje verzorgen net als bij de dames overtollig haar verwijderen en een beetje een lekker kleurtje is ook niet verkeerd.
Maar dat moet wel lukken met dit strandweer !.
Gr M
donderdag 9 augustus 2018 om 08:06
Nee. Absoluut niet. Wat dat betreft lijkt het aan de voorkant gewoon op het draag comfort van een strakke boxer. En het blijft een gevoel dus dat zal per persoon verschillen. Er zijn natuurlijk ook vrouwen die het voor hen zelf ook niet lekker vinden zitten.Lust schreef: ↑01-12-2017 13:36Ik associeer een string dragende man absoluut niet met homoseksualiteit, maar ik vind een herenstring gewoon verre van sexy. Een mooie boxer vind ik zelf veel fijner om te zien! Dat een string lekker zit zal ik zeker beamen, maar in het geval van een man vraag ik me af: Voelt dat niet vervelend bij je ballen? haha... Daar ben ik wel benieuwd naar
Volgens mij kun je je ook afvragen wie van de mannen nog een wijde bocer draagt

donderdag 23 augustus 2018 om 10:46
Omdat ik al vele jaren strings draag (mannenstrings welteverstaan) maar nooit zo heb nagedacht over wat anderen er van vinden ben ik na een negatieve opmerking van iemand over het dragen van strings door mannen eens gaan kijken op het net of hier iets over te vinden is. Uit nieuwsgierigheid eigenlijk.
Dat viel eigenlijk tegen....op enkele forums wordt er ingegaan op het dragen van strings door mannen. Ik lees dan overwegend negatieve reacties van met name vrouwen maar ook van mannen. natuurlijk ook wel wat positieve.
Ik ben zelf ooit begonnen met het dragen van strings omdat er toen een modetrend was van strakke witte jeans broeken. Ben, al zeg ik het zelf, een behoorlijk mannelijk persoon en nu zou ik die broeken niet meer aantrekken maar toen was het gewoon in. Nadeel was...alle soorten ondergoed zag je eronder. Mijn toenmalige vriendin had de oplossing.....een string van haar. Ik vroeg of ze wel goed bij haar hoofd was haha. maar uiteindelijk toch een aangedaan en dat was de oplossing inderdaad. Niks te zien....!
maar het zat voor geen meter....aan de voorkant te klein uiteraard en dat stof tussen mijn billen vond ik ook niks.
Maar uiteindelijk heeft dit er wel toe geleid dat ik enkele jaren later toen we een behoorlijk warme zomer hadden ik besloot om te kijken of er ook strings voor mannen te krijgen waren. Uiteraard waren die er en heb toen mijn eerst simpele katoenen string gekocht. Weer wennen aan de stof tussen mijn billen maar de voorzijde zat prima...gewoon als een herenslip.
Na de gewenning aan de stof aan de achterzijde vond en vind ik het gewoon comfortabel en vooral in de zomer heerlijk dragen onder een jeansbermuda.
Estetisch gezien ben ik het wel eens met de meesten hier....ik vind een string niet mooi staan bij mezelf en mijn vrouw al helemaal niet. Dat is persoonlijk maar denk dat de meesten die mening wel delen hier. Ik draag ze dan ook puur omdat ik het in de zomer een stuk prettiger en "luchtiger" dragen vind dan strakke boxers. Mijn vrouw vindt het verder prima...zit toch onder de kleding dus al jij het comfortabel vindt dan heb ik er 0 problemen mee heeft ze altijd gezegd.
Die strakke boxers draag ik wel in de winter....dan is dat toch weer een stuk aangenamer met de kou haha. Zoals (hopelijk) de meesten douch ik even in de avond en daarna trek ik gewoon een strakke boxer aan voor in bed. Dat vind mijn vrouw ook wel fijn.
Mannen die strings dragen.....ik ben er dus een van maar niet voor de opwinding ofzo....puur omdat ik het fijn vind in de zomer!
Gr. Mav
Dat viel eigenlijk tegen....op enkele forums wordt er ingegaan op het dragen van strings door mannen. Ik lees dan overwegend negatieve reacties van met name vrouwen maar ook van mannen. natuurlijk ook wel wat positieve.
Ik ben zelf ooit begonnen met het dragen van strings omdat er toen een modetrend was van strakke witte jeans broeken. Ben, al zeg ik het zelf, een behoorlijk mannelijk persoon en nu zou ik die broeken niet meer aantrekken maar toen was het gewoon in. Nadeel was...alle soorten ondergoed zag je eronder. Mijn toenmalige vriendin had de oplossing.....een string van haar. Ik vroeg of ze wel goed bij haar hoofd was haha. maar uiteindelijk toch een aangedaan en dat was de oplossing inderdaad. Niks te zien....!
maar het zat voor geen meter....aan de voorkant te klein uiteraard en dat stof tussen mijn billen vond ik ook niks.
Maar uiteindelijk heeft dit er wel toe geleid dat ik enkele jaren later toen we een behoorlijk warme zomer hadden ik besloot om te kijken of er ook strings voor mannen te krijgen waren. Uiteraard waren die er en heb toen mijn eerst simpele katoenen string gekocht. Weer wennen aan de stof tussen mijn billen maar de voorzijde zat prima...gewoon als een herenslip.
Na de gewenning aan de stof aan de achterzijde vond en vind ik het gewoon comfortabel en vooral in de zomer heerlijk dragen onder een jeansbermuda.
Estetisch gezien ben ik het wel eens met de meesten hier....ik vind een string niet mooi staan bij mezelf en mijn vrouw al helemaal niet. Dat is persoonlijk maar denk dat de meesten die mening wel delen hier. Ik draag ze dan ook puur omdat ik het in de zomer een stuk prettiger en "luchtiger" dragen vind dan strakke boxers. Mijn vrouw vindt het verder prima...zit toch onder de kleding dus al jij het comfortabel vindt dan heb ik er 0 problemen mee heeft ze altijd gezegd.
Die strakke boxers draag ik wel in de winter....dan is dat toch weer een stuk aangenamer met de kou haha. Zoals (hopelijk) de meesten douch ik even in de avond en daarna trek ik gewoon een strakke boxer aan voor in bed. Dat vind mijn vrouw ook wel fijn.
Mannen die strings dragen.....ik ben er dus een van maar niet voor de opwinding ofzo....puur omdat ik het fijn vind in de zomer!
Gr. Mav
zaterdag 25 augustus 2018 om 15:24
Ik draag al jaren strings. Toen ik 16 was een keer bij wehkamp 2 herenstrings van Fila besteld omdat ik nieuwsgierig was hoe het zou zitten. Nou die zaten fantastisch! MAAR: wehkamp verkocht ze na een tijdje niet meer en heb in de 15 jaar daarna eigenlijk nooit meer een fijn zittende mannenstring kunnen vinden. Ze zaten of gewoon niet lekker of ze zagen er naar mijn gevoel te “gay” uit.
Ik heb nooit boxers gedragen. Het woord boxer alleen al geeft me koude rillingen, verschrikkelijk vind ik het. Ik heb voornamelijk altijd slips gedragen. Toen die eerste strings versleten waren en geen fijne nieuwe kon vinden heb ik ook diverse dames strings en slips gedragen met wisselende tevredenheid. Tot een klein jaar geleden ik op Ali express een ontzettend fijne herenstring vond! Ze kosten vrijwel niks, zitten heerlijk, zijn er in diverse kleuren, ogen mannelijk en zijn kwalitatief goed! Nu heb ik er gelukkig weer een stuk of 20 in mijn ondergoed lade. Ik wissel ze af met heren slips van anni rolfi en dames slips sloggi basic.
Zowel ik als mijn vrouw zijn daar erg tevreden mee!
Ik heb nooit boxers gedragen. Het woord boxer alleen al geeft me koude rillingen, verschrikkelijk vind ik het. Ik heb voornamelijk altijd slips gedragen. Toen die eerste strings versleten waren en geen fijne nieuwe kon vinden heb ik ook diverse dames strings en slips gedragen met wisselende tevredenheid. Tot een klein jaar geleden ik op Ali express een ontzettend fijne herenstring vond! Ze kosten vrijwel niks, zitten heerlijk, zijn er in diverse kleuren, ogen mannelijk en zijn kwalitatief goed! Nu heb ik er gelukkig weer een stuk of 20 in mijn ondergoed lade. Ik wissel ze af met heren slips van anni rolfi en dames slips sloggi basic.
Zowel ik als mijn vrouw zijn daar erg tevreden mee!
dinsdag 28 augustus 2018 om 10:46
Hallo Marianne,
Ieder zijn keuze dat is ook prima.
Ik vind het alleen wel jammer dat herenstrings zo vaak geassocieerd worden met homoseksualiteit.
gr. Mav.

dinsdag 28 augustus 2018 om 11:57
Daar doet het mij ook wel aan denken omdat ik een string bij een man totaal niet mannelijk vind. eerlijk gezegd vind ik een string net zo'n grote afknapper als een broek met remsporen.Maverick55 schreef: ↑28-08-2018 10:46Hallo Marianne,
Ik vind het alleen wel jammer dat herenstrings zo vaak geassocieerd worden met homoseksualiteit.
gr. Mav.
dinsdag 28 augustus 2018 om 14:44
Nee hoor, die associatie heb ik niet. Ik vind strings niet flatteus. Zowel bij mannen als bij vrouwen.Maverick55 schreef: ↑28-08-2018 10:46Hallo Marianne,
gr. Mav.
donderdag 30 augustus 2018 om 23:04
Maar dan toch g geen los flabberend los ding of " grappige" vrolijke kleurige? Dat is voor mij zo ongeveer het tegenovergestelde van een string....SweetFirefly schreef: ↑28-08-2018 14:46O, oud topic. Maar dan nog, mannenstrings? Zou ik enorm op afknappen. Een man hoort in een mooie boxer.
Vertel- wat vinden vrouwen eigenlijk zo mooi aan een boxer?
Of is het meer iets van " het minst slecht" of is het eigenlijk helemaal niet zo belangrijk?
vrijdag 31 augustus 2018 om 11:24
Met alle respect....echt "hokjesdenken".....vind ik dat.Blondie456 schreef: ↑28-08-2018 11:57Daar doet het mij ook wel aan denken omdat ik een string bij een man totaal niet mannelijk vind. eerlijk gezegd vind ik een string net zo'n grote afknapper als een broek met remsporen.
Eens dat het voor het oog veel vrouwen niet kan bekoren maar associeren met homoseksualiteit....raar!
Mav.
woensdag 12 juni 2019 om 09:04
Ik wil toch nog een keer reageren omdat ik mij afvroeg of dit topic nog leeft, en of er inmiddels anders gedacht wordt.
Die doorsnee boxer of slip die iedereen draagt omdat de mening over een string dragende man vaak negatief is vindt ik dus afschuwelijk.
Ik ben gek van mooie billen en of die mannelijk of vrouwelijk zijn maakt mij niet uit, een vrouw met mooie billen en een leuk lingerie setje met string is in mijn ogen prachtig om te zien, een man met mooie strakke stevige onbehaarde (geschoren) billen is net zo leuk.
Als man kan ik best opgewonden worden van een aantrekkelijke vrouw in string dus waarom een vrouw het niet opwindend vind bij een string dragende man met een mooi kontje maar liever zo`n boxer tent ziet.
Ik vindt persoonlijk een goed passende string of een strakke mini slip prettiger zitten als een boxer.
Ik draag in het dagelijks leven altijd een string,op het textiel strand ook meestal een zwemstring en in het zwembad een speedo omdat het veel mooier staat als zo`n bermuda of zwemshort waar ze vaak ook nog een onderbroek onder aan hebben omdat ze bang zijn dat een vrouw of meisje de aftekening van hun ballen en penis (bobbel)kunnen zien, of omdat ze bang zijn een stijve te krijgen, alsof je dat niet ziet bij een zwemshort ziet.
Volgens mij is het hoofdzakelijk de trend achterna lopen en als je er anders over denk en anders doet wordt je negatief beoordeeld, een man die string`s draagt blijft gewoon een man maar dan een die wat zelfverzekerder is over zijn uiterlijk en eigen lijf.
Ik zou zeggen kom op mannen toon dat je ballen hebt en doe je eigen ding zonder af te gaan op de mening van anderen.
Die doorsnee boxer of slip die iedereen draagt omdat de mening over een string dragende man vaak negatief is vindt ik dus afschuwelijk.
Ik ben gek van mooie billen en of die mannelijk of vrouwelijk zijn maakt mij niet uit, een vrouw met mooie billen en een leuk lingerie setje met string is in mijn ogen prachtig om te zien, een man met mooie strakke stevige onbehaarde (geschoren) billen is net zo leuk.
Als man kan ik best opgewonden worden van een aantrekkelijke vrouw in string dus waarom een vrouw het niet opwindend vind bij een string dragende man met een mooi kontje maar liever zo`n boxer tent ziet.
Ik vindt persoonlijk een goed passende string of een strakke mini slip prettiger zitten als een boxer.
Ik draag in het dagelijks leven altijd een string,op het textiel strand ook meestal een zwemstring en in het zwembad een speedo omdat het veel mooier staat als zo`n bermuda of zwemshort waar ze vaak ook nog een onderbroek onder aan hebben omdat ze bang zijn dat een vrouw of meisje de aftekening van hun ballen en penis (bobbel)kunnen zien, of omdat ze bang zijn een stijve te krijgen, alsof je dat niet ziet bij een zwemshort ziet.
Volgens mij is het hoofdzakelijk de trend achterna lopen en als je er anders over denk en anders doet wordt je negatief beoordeeld, een man die string`s draagt blijft gewoon een man maar dan een die wat zelfverzekerder is over zijn uiterlijk en eigen lijf.
Ik zou zeggen kom op mannen toon dat je ballen hebt en doe je eigen ding zonder af te gaan op de mening van anderen.

woensdag 12 juni 2019 om 20:43
Hahahaha. Dat zou wel weer een heel nieuw type zwemkleding worden!
woensdag 12 juni 2019 om 20:58
Het dragen van een string kan oorzaak zijn van het ontstaan van een haarnestcyste, als je dat eenmaal een keer gehad hebt wil je nooit meer een string, wat doet dat een pijn. Zal mede oorzaak zijn geweest van het uit de mode raken van de string denk ik.
woensdag 12 juni 2019 om 21:10
Inderdaad. Ik heb van een dermatoloog gehoord dat met modefenomeen van strings en ontharen het ontstaan van steenpuisten, hydradenitis en cysten explosief is toegenomen.

woensdag 12 juni 2019 om 22:04
Daar wil ik toch even op reageren: door het dragen van een te KLEINE string is de kans groot op dat soort narigheid, de goede maat -dus niet te strak, mag nergens knellen- levert geen problemen op (aldus een dermatoloog die ik sprak).
Je kunt heel vaak strings in 1 maat kopen; die zijn meestal niet groot genoeg voor een doodnormale maat 40. Als je de juiste maat koopt en je een string niet voelt zitten, laat staan knellen is er niks aan de hand.
Ontharen kan ook geen kwaad als je niet alleen gaat ontharen als je op vakantie gaat maar het altijd doet, dan raakt je huid eraan gewend.
donderdag 13 juni 2019 om 17:16
Ja inderdaad, ik lees hier dat veel vrouwen in dit geval de onderbroek uitkiezen voor hun man en zelfs de kleur bepalen, mijn vrouw is het in beginsel ook niet altijd met mijn keuze eens maar ik ook niet met wat zij voor zichzelf koopt.
Dus heb ik het standpunt dat ik mijn eigen keuze maak in dit geval voor een string, een ander voor een slip of een boxer, maar ik bepaal dat zelf wat iemand anders er ook van vindt, laatst in een lingerie winkel nog drie strings van HOM gekocht de mevrouw die me hielp deed er heel gewoon over en ik mocht zelfs passen maar omdat ik mijn eigen maat wel weet hoefde dat dus niet.
donderdag 13 juni 2019 om 17:25
Dat is niet fris dat je de string mocht passen, kan het mij niet voorstellen.