Mode & Beauty alle pijlers

Heren string nog altijd taboe Waarom

24-02-2016 15:15 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn heren strings nog altijd taboe?

Ik ben zelf een stringdragende man van 30 jaar, en vind ze heerlijk zitten.

Oké bij een paar over behaarde billen is het natuurlijk niet aantrekkelijk, gelukkig ben ik rossig en heb bijna geen lichaams beharing.

Maar ondanks lichaams beharing vind ik ze heerlijk zitten, het vrije gevoel van me billen vind ik top. Ik ben op strings overgestapt omdat ik een zittend beroep heb. Boxershorts kruipen altijd zo omhoog in m'n liezen. Dit geeft een knellend gevoel, daarnaast broeit het ook lekker wat vieze geurtjes af geeft.

Sinds ik een string draag is dit over.

Strings worden nog altijd geassocieerd met homo's maar waarom. Dit heeft er niks mee te maken. Ik ben zelf hetero en mijn vriendin vind ze ook mooi.

Ze vind de normale string van bijv emporio Armani of Bruno banani zelfs sexy en het heeft wel iets zegt ze. Maar op de ordinaire reet veter knapt zij en ik ook af.

Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.

Vrouwen verras u man er eens mee.

Kom op voor de mannen strong zou ik zeggen.

We leven inmiddels in 2016 niet in de middeleeuwen.
amarna schreef:
20-06-2019 08:18
De meeste vrouwen vinden niets aan strippende mannen. En dus ook niets aan zo'n reetveter. We hebben niet allemaal dezelfde smaak. Waarom kun je dat niet accepteren?
Waar haal je de wetenschap vandaan dat DE MEESTE vrouwen niets vinden aan strippende mannen ik hoor heel andere geluiden en ik accepteer wel dat er mensen zijn met een andere smaak alleen hebben anderen er moeite mee dat mijn voorkeur het dragen van een string is en die hebben moeite met het accepteren van mijn smaak.
lilalinda schreef:
20-06-2019 08:21
en dat is prima
maar waarom wil je mensen overtuigen dat het voor iedereen prettiger is om een string te dragen??
Ik wil niemand overtuigen dat het prettiger is om een string te dragen maar wil graag weten waarom het dragen van een string door een man (min of meer) een taboe is, iedereen moet doen wat hij of zij prettig vindt.
Aadnudist schreef:
20-06-2019 08:25
Waar haal je de wetenschap vandaan dat DE MEESTE vrouwen niets vinden aan strippende mannen ik hoor heel andere geluiden en ik accepteer wel dat er mensen zijn met een andere smaak alleen hebben anderen er moeite mee dat mijn voorkeur het dragen van een string is en die hebben moeite met het accepteren van mijn smaak.
Ik denk echt dat er maar heel weinig mensen zijn die moeite hebben met jouw voorkeur voor ondergoed. Het zal mij echt op geen enkel vlak kunnen boeien wat jij draagt. Ik hoef het niet te weten. Maar dat hoef ik ook niet van wie dan ook. Al ga je commando in je spijkerbroek.. veel plezier en succes ermee maar hou het lekker voor jezelf. Net als dat het niemand zal interesseren wat ik voor ondergoed draag.

Zolang je iedere dag een schone aantrekt vind ik alles prima.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Aadnudist schreef:
Bij vrouwen kan het dragen van een string oorzaak zijn van een blaasontsteking, oorzaak is niet de string maar hygiëne, er komen bacteriën van de anus in de vagina maar dat kan bij een gewone slip ook gebeuren en het kan ook komen door op een verkeerde wijze je billen af te vegen na de grote boodschap etc, vochtige doekjes kunnen dat probleem verhelpen.

Mansplaining op een vrouwenforum. Je durft wel ;-D
lilalinda schreef:
20-06-2019 08:21
dit is onzin
want bij andere slips heb je dat probleem niet
strings zijn niet de veroorzaker (want ze veroorzaken geen bacteriën), maar wel een doorslaggevende factor van het krijgen van blaasontsteking.

(ja argumenten beginnen ondertussen te lijken op die van TATA Steel)
Een blaasontsteking wordt door bacteriën veroorzaakt. Vaak is de E-coli-bacterie de grote boosdoener. Deze zit normaal gesproken in uw darm, maar kan via uw ontlasting ook in blaas terecht komen. Dit gebeurt bijvoorbeeld als u verkeerd afveegt: van achteren naar voren in plaats van voor naar achteren. Op die manier brengt u de bacteriën dicht bij uw urinebuis. De E-coli-bacterie vermenigvuldigt zich daar en zoekt vervolgens een plekje in de blaas: hij nestelt zich in het slijmvlies. Het slijmvlies raak geïnfecteerd. U heeft een blaasontsteking.

Onzin?, dit komt uit een wetenschappelijk artikel (2015), een string is niet genoemd als veroorzaker of doorslaggevende factor, dus wie verteld er onzin?
Aadnudist schreef:
20-06-2019 08:25
Ok, ok. De meeste vrouwen in mijn omgeving dan.
Het interesseert me helemaal niet wat voor ondergoed iemand draagt. Heb het me nog nooit afgevraagd bij het zien van een leuke man.

Zo'n show met strippende mannen vind ik eveneens totaal niet interessant. En dan nog gillen ook....belachelijk.
Geef mij maar een man met een leuke lach en gevoel voor humor met wie ik een goed gesprek kan voeren. Daar val ik op. En dan hoeft hij echt geen adonis te zijn. Als hij maar fris en schoon is.
amarna wijzigde dit bericht op 20-06-2019 08:59
21.26% gewijzigd
Aadnudist schreef:
20-06-2019 08:36
Een blaasontsteking wordt door bacteriën veroorzaakt. Vaak is de E-coli-bacterie de grote boosdoener. Deze zit normaal gesproken in uw darm, maar kan via uw ontlasting ook in blaas terecht komen. Dit gebeurt bijvoorbeeld als u verkeerd afveegt: van achteren naar voren in plaats van voor naar achteren. Op die manier brengt u de bacteriën dicht bij uw urinebuis. De E-coli-bacterie vermenigvuldigt zich daar en zoekt vervolgens een plekje in de blaas: hij nestelt zich in het slijmvlies. Het slijmvlies raak geïnfecteerd. U heeft een blaasontsteking.

Onzin?, dit komt uit een wetenschappelijk artikel (2015), een string is niet genoemd als veroorzaker of doorslaggevende factor, dus wie verteld er onzin?
https://www.ukmeds.co.uk/womens-health/cystitis
https://www.hollandandbarrett.com/the-h ... void-utis/
https://www.libelle.nl/lekker-in-je-vel ... ezondheid/
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zi ... eking.html

vrouwen weten echt wel, dat strings de kans op blaasontsteking vergroten
Nogmaals, als jij ze wil dragen, joh, als draag je er tien over elkaar, geen probleem
Maar doe niet net, of het voor Iedereen Altijd de beste keus is.
En stop met mansplaining, je houding is behoorlijk onaangenaam
Aadnudist schreef:
20-06-2019 08:28
Ik wil niemand overtuigen dat het prettiger is om een string te dragen maar wil graag weten waarom het dragen van een string door een man (min of meer) een taboe is, iedereen moet doen wat hij of zij prettig vindt.
op dit forum is het dragen van mannenstrings geen enkel taboe
voornamelijk omdat het niemand een hol interesseert wat jij draagt
Ik wist het niet, maar draag al 20 jaar vrijwel alleen maar strings en ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad. Ik blijf ze dus lekker dragen.

Maar goed, ik vind strings eigenlijk alleen maar mooi bij goedgevormde vrouwenbillen. Dat is gewoon een kwestie van smaak. Eigenlijk vind ik die van mezelf ook niet mooi genoeg daarvoor, maar mijn man vindt het mooi (als ik iets anders draag, een hipstertje of zo, vindt hij het een oma-onderbroek) en ik vind het wel fijn dat je ze niet ziet zitten onder een broek, dus ik draag ze gewoon. Vind ze ook lekker zitten.

Bij de meeste vrouwen vind ik ze dus niet mooi en bij mannen ook niet. Ik zou erop afknappen als ik een leuke man zou tegenkomen en hij blijkt een string te dragen. Maar als iemand het zelf mooi vindt, moet hij het zeker niet laten.
Aadnudist schreef:
20-06-2019 07:37
Dat is helemaal waar een boxer of slip kan ook leuk staan.
Vraag dan ook eens waarom dat taboe op een heren string en dat lacherige, als vrouw vindt je het toch leuk om mooie lingerie te dragen en dat een string aantrekkelijk of lustopwekkend kan zijn, waarom het dan gek vinden als een man graag een string draagt als die man ook nog eens vindt dat het prettiger zit en leuk vindt staan ( wat mijn vrouw ook vindt) een goed figuur heeft, waarom is dat allesbehalve lustopwekkend en staan we wel te gillen als een stel strippende mannen in string een act opvoeren, komt bij mij een beetje hypocriet over.

Een handjevol sneue wijven bedoel je.
pamelacourson schreef:
20-06-2019 08:52
Ik wist het niet, maar draag al 20 jaar vrijwel alleen maar strings en ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad. Ik blijf ze dus lekker dragen.

het vergroot de kans op, het is gelukkig geen garantie :)
Draag ze ook geregeld, maar vooral omdat sommige broeken mooier zijn zonder vpl.
Er zijn ook dagen dat ik ze heel bewust niet draag en heel bewust voor katoen kies
Het is dus denk ik een taboe omdat vrijwel iedereen het er niet uit vindt zien.
pamelacourson schreef:
20-06-2019 08:55

Het is geen taboe, het interesseert me alleen geen hol.
pamelacourson schreef:
Volgens mij is de Witte omaslip, dan ook taboe
en voor mannen de lichtblauwe hema-onderbroek

en laten we weer eens een topic openen over:
crocs, witte leggings, driekwartbroeken of jumpsuits
allemaal geen taboe, maar allemaal: Weet je zeker, dat het je staat schat??
Weer iets wat ik niet begrijp, als het je ( voor diegene die zo reageren) niks kan schelen of geen hol interesseert waarom ? reageer je dan ???
En ja maak je niet ongerust ik draag lekker wat ik zelf wil.
Een string doet niets voor de mannebibs. Je kan beter jockstraps dragen.
Aadnudist schreef:
20-06-2019 09:27
Weer iets wat ik niet begrijp, als het je ( voor diegene die zo reageren) niks kan schelen of geen hol interesseert waarom ? reageer je dan ???

Omdat ik heel slecht tegen bullshit kan. Er staat dat het een taboe is. Is gewoon bullshit.
Aadnudist schreef:
Bij vrouwen kan het dragen van een string oorzaak zijn van een blaasontsteking, oorzaak is niet de string maar hygiëne, er komen bacteriën van de anus in de vagina maar dat kan bij een gewone slip ook gebeuren en het kan ook komen door op een verkeerde wijze je billen af te vegen na de grote boodschap etc, vochtige doekjes kunnen dat probleem verhelpen.
Dat jij ze persoonlijk bagger vindt zitten kan tja dat kan, ik persoonlijk vindt het juist fijner zitten dus dat is iets persoonlijks.
Maar dat van die afknapper begrijp ik dus niet en waarom het niet mannelijk is al helemaal niet verklaar je eens nader, ik ben een borsten en billen man, dat wil zeggen als ik een vrouw zie beoordeel ik altijd eerst haar billen (als dat gaat) en haar borsten een vrouw kijkt toch ook naar de billen van een man en beoordeeld toch ook zijn lijf, ik heb vindt ik zelf een smalle taille ( niet echt een sixpack )met stevige niet helemaal platte billen, ik zon vaak naakt dus ze zijn ook nog mooi gebruind, ik begrijp niet wat daar on-mannelijk aan zou zijn.
Het mag gewoon je mening zijn maar het kan toch best zijn dat het bij een man heel leuk staat?.
Het kwam bij mij echt wel door die strings, want mijn hygiëne is onveranderd. Doordat dat ding tussen je billen zit en heen en weer schuift, komen die bacteriën daar terecht. Was ook de verklaring van de huisarts destijds. En van voor naar achteren vegen leert elk meisje zodra ze het zelf kan.

Ik weet ook niet wat het onmannelijk maakt, maar ik ken niemand die het wel mooi/aantrekkelijk bij mannen vindt. Het zijn nou eenmaal bepaalde mannen die het dragen en dat is niet het type waar ik voor warm loop. Dat kan toch?
Aadnudist schreef:
Dat jij ze persoonlijk bagger vindt zitten kan tja dat kan, ik persoonlijk vindt het juist fijner zitten dus dat is iets persoonlijks.
Maar dat van die afknapper begrijp ik dus niet en waarom het niet mannelijk is al helemaal niet verklaar je eens nader, ik ben een borsten en billen man, dat wil zeggen als ik een vrouw zie beoordeel ik altijd eerst haar billen (als dat gaat) en haar borsten een vrouw kijkt toch ook naar de billen van een man en beoordeeld toch ook zijn lijf, ik heb vindt ik zelf een smalle taille ( niet echt een sixpack )met stevige niet helemaal platte billen, ik zon vaak naakt dus ze zijn ook nog mooi gebruind, ik begrijp niet wat daar on-mannelijk aan zou zijn.
Het mag gewoon je mening zijn maar het kan toch best zijn dat het bij een man heel leuk staat?.
Het kwam bij mij echt wel door die strings, want mijn hygiëne is onveranderd. Doordat dat ding tussen je billen zit en heen en weer schuift, komen die bacteriën daar terecht. Was ook de verklaring van de huisarts destijds. En van voor naar achteren vegen leert elk meisje zodra ze het zelf kan.

Ik weet ook niet wat het onmannelijk maakt, maar ik ken niemand die het wel mooi/aantrekkelijk bij mannen vindt. Het zijn nou eenmaal bepaalde mannen die het dragen en dat is niet het type waar ik voor warm loop. Dat kan toch? Ik hou ook niet van gladgeschoren mannen. Dat is gewoon mijn smaak.
Aadnudist schreef:
20-06-2019 09:27
om jou gerust te stellen, zo zijn wij. Echte lieverds
Echt Aad: het is geen taboe, en het interesseert niemand wat jij draagt
Waarom is het zo belangrijk voor je wat andere vrouwen dan je eigen partner van jouw string vinden?
pamelacourson schreef:
Dat denk ik namelijk niet , ik denk eerder een vooroordeel, maar wat vindt je er zelf van?
Aadnudist schreef:
20-06-2019 10:26
Dat denk ik namelijk niet , ik denk eerder een vooroordeel, maar wat vindt je er zelf van?
zo is het acceptabel:
zie foto: https://www.purmerendleeft.nl/hittegolf ... de-string/

zo, realiteit bij meeste mensen:
http://whisper.sh/whisper/04db700136a8f ... string-lol
https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... string.jpg
http://umdlaborcenter.org/fat-guy-in-a-thong.php
Aadnudist schreef:
20-06-2019 07:55
Het onderwerp is: heren string nog altijd TABOE waarom , dus waarom krimpen je eierstokken van een man in een string.
Ja het onderwerp gaat dus uit van een hypothese: dat de herenstring taboe zou zijn. Jij gaat daar klakkeloos in mee, waarom?
En nee, een anekdote over een stel mutsen die lacherig doen over een stripact is geen onderbouwing van het taboe.
En ook dat men niet massaal warm loopt voor mannen in een string, maakt de herenstring nog geen taboe.

Er is tot dusver geen enkele reden om aan te nemen dat het taboe zou zijn.
amarna schreef:
De meeste vrouwen vinden niets aan strippende mannen.
Jij hebt Magic Mike niet gezien? :-P)

Maar als je het hebt over de Chippendales dan heb je gelijk, die bakten er niks van en konden niet dansen.

Maar er is tegenwoordig echt wel wat veranderd op dat gebied, de heren kunnen echt goed dansen, sexy ook en niet meer zo lelijk gespierd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven