Mode & Beauty alle pijlers

Heren string nog altijd taboe Waarom

24-02-2016 15:15 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn heren strings nog altijd taboe?

Ik ben zelf een stringdragende man van 30 jaar, en vind ze heerlijk zitten.

Oké bij een paar over behaarde billen is het natuurlijk niet aantrekkelijk, gelukkig ben ik rossig en heb bijna geen lichaams beharing.

Maar ondanks lichaams beharing vind ik ze heerlijk zitten, het vrije gevoel van me billen vind ik top. Ik ben op strings overgestapt omdat ik een zittend beroep heb. Boxershorts kruipen altijd zo omhoog in m'n liezen. Dit geeft een knellend gevoel, daarnaast broeit het ook lekker wat vieze geurtjes af geeft.

Sinds ik een string draag is dit over.

Strings worden nog altijd geassocieerd met homo's maar waarom. Dit heeft er niks mee te maken. Ik ben zelf hetero en mijn vriendin vind ze ook mooi.

Ze vind de normale string van bijv emporio Armani of Bruno banani zelfs sexy en het heeft wel iets zegt ze. Maar op de ordinaire reet veter knapt zij en ik ook af.

Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.

Vrouwen verras u man er eens mee.

Kom op voor de mannen strong zou ik zeggen.

We leven inmiddels in 2016 niet in de middeleeuwen.
windring schreef:
12-06-2019 20:58
Het dragen van een string kan oorzaak zijn van het ontstaan van een haarnestcyste, als je dat eenmaal een keer gehad hebt wil je nooit meer een string, wat doet dat een pijn. Zal mede oorzaak zijn geweest van het uit de mode raken van de string denk ik.
Voor mij een broodje aap verhaal net als dat je van masturberen doof zou worden en van kattenharen kaal wordt :-D l, ik draag al twintig jaar strings en al denk ik vijfentwintig jaar scheer ik mij intiem sinds ik de draadjes heb laten doorknippen omdat we geen kinderen meer erbij wilden en ik mijn vrouw niet al die jaren de pil wilde laten slikken.
Je moest toen geschoren op de polie verschijnen met liefst een zo strak mogelijke zwembroek, wij vonden dat geschoren eigenlijk wel mooi dus vandaar dat ik het ben blijven doen.
Strakke of minder strak zittende strings het doet er niet toe ik heb beiden en ook strings om mee te zwemmen, als dat in twintig jaar geen problemen geeft lijkt dat mij bewijs genoeg.
Bij dames wil het nog wel eens als ze daar gevoelig voor zijn blaasontsteking in de hand werken maar bij elke dag verschonen neemt dat risico ook echt af tot nihil tenzij je ergens overgevoelig voor bent kunnen al deze kwalen kwaaltjes zoals hier genoemd natuurlijk niet uitgesloten worden (ik ben geen arts) maar ik persoonlijk heb er nooit last van gehad.
Aadnudist schreef:
13-06-2019 17:30
Voor mij een broodje aap verhaal net als dat je van masturberen doof zou worden en van kattenharen kaal wordt :-D l, ik draag al twintig jaar strings en al denk ik vijfentwintig jaar scheer ik mij intiem sinds ik de draadjes heb laten doorknippen omdat we geen kinderen meer erbij wilden en ik mijn vrouw niet al die jaren de pil wilde laten slikken.
Je moest toen geschoren op de polie verschijnen met liefst een zo strak mogelijke zwembroek, wij vonden dat geschoren eigenlijk wel mooi dus vandaar dat ik het ben blijven doen.
Strakke of minder strak zittende strings het doet er niet toe ik heb beiden en ook strings om mee te zwemmen, als dat in twintig jaar geen problemen geeft lijkt dat mij bewijs genoeg.
Bij dames wil het nog wel eens als ze daar gevoelig voor zijn blaasontsteking in de hand werken maar bij elke dag verschonen neemt dat risico ook echt af tot nihil tenzij je ergens overgevoelig voor bent kunnen al deze kwalen kwaaltjes zoals hier genoemd natuurlijk niet uitgesloten worden (ik ben geen arts) maar ik persoonlijk heb er nooit last van gehad.
Dermatologen vertellen geen leugens.
Dat jij geen puisten of abcessen hebt wil niet zeggen dat niemand ze heeft.
amarna schreef:
13-06-2019 18:01
Dermatologen vertellen geen leugens.
Dat jij geen puisten of abcessen hebt wil niet zeggen dat niemand ze heeft.
Klopt bijna, was ook de stelling niet, er wordt beweerd dat intiem scheren en het dragen van een string allerlei onaangename aandoeningen zou veroorzaken, ik zeg dat het NIET van het dragen van een string komt en al helemaal onzin is dit ook nog in verband te brengen met intiem scheren.
Ik zit graag in de zon en het liefst naakt, van veel in de zon zitten KUN je huidkanker krijgen, het feit dat ik dat na 40 jaar niet heb wil niet zeggen dat het niet waar is en je wel degelijk een verhoogd risico loopt om huid kanker te krijgen, dus het is best mogelijk dat het dragen van een string in combinatie met intiem scheren problemen kan geven ik zie alleen niet wat het negatieve effect van het dragen van een string kan zijn en ook niet wat het negatieve effect van het intiem scheren kan zijn behalve een enkele keer een ingegroeid haartje wat je overigens zo weer los haalt.
Veel vrouwen scheren hun benen met soms hetzelfde probleem van een ingegroeide haar maar ik heb nog nooit gehoord dat je daar puisten en abcessen van krijgt.
Ieder mens is anders en niet iedereen reageert hetzelfde dus beweren dat iets structureel problemen veroorzaakt door welke dermatoloog dan ook is in mijn ogen pertinent onjuist vandaar mijn reactie.
Mijn eierstokken krimpen ineen bij de gedachte alleen al.
Alleen bij Sacha Baron Cohen wil ik het door de vingers zien.
Leekje schreef:
14-06-2019 12:25
Mijn eierstokken krimpen ineen bij de gedachte alleen al.
Waar krimpen je eierstokken van?, mannen die een string dragen of van mannen die intiem geschoren zijn, ik scheer mij intiem en ook mijn billen , benen, borst- en rug haar en draag alleen strings als ondergoed, als ik je dus ooit tegen kom en het ligt aan de string kan ik die uittrekken want ik wil niet de veroorzaker van krimpende eierstokken zijn.
Star² schreef:
14-06-2019 12:30
Alleen bij Sacha Baron Cohen wil ik het door de vingers zien.
Geen idee wie dat is maar als je bedoeld dat deze man bij je in de smaak valt wel intiem geschoren een string mag dragen weet je duidelijk niet dat je een goddelijk figuur zoals ik heb afwijst.
Lekker zo'n string met zo'n plak anus haar aan de achterkant en van die harige billen.
Aadnudist schreef:
19-06-2019 07:17
Waar krimpen je eierstokken van?, mannen die een string dragen of van mannen die intiem geschoren zijn, ik scheer mij intiem en ook mijn billen , benen, borst- en rug haar en draag alleen strings als ondergoed, als ik je dus ooit tegen kom en het ligt aan de string kan ik die uittrekken want ik wil niet de veroorzaker van krimpende eierstokken zijn.
Het hoofdonderwerp is toch een herenstring?
Lijkt me duidelijk dus.
Aadnudist schreef:
19-06-2019 07:20
Geen idee wie dat is maar als je bedoeld dat deze man bij je in de smaak valt wel intiem geschoren een string mag dragen weet je duidelijk niet dat je een goddelijk figuur zoals ik heb afwijst.
Een goddelijk figuur is ook zichtbaar in een boxershort of slip.

Tja, ik heb eens rondgevraagd op mn werk en alle vrouwen gaven toe dat ze lacherig worden van een stringdragende man. Allesbehalve lustopwekkend hier!
Ik vind het bij vrouwen ook niks. Dus bij mannen ook niet. Smerige reetveters.
Aadnudist schreef:
19-06-2019 07:20
Misschien moet je hem even googlen. :roll:
anoniem250420161845 schreef:
24-02-2016 15:19
Me billen??????

Verder vind ik een string bij mannen vreselijk, een keer mjjn vader in een string gezien😨😨😨😨😨😨😨😨😨

:O Dat is inderdaad niet iets wat je wil zien
amarna schreef:
19-06-2019 08:19
Een goddelijk figuur is ook zichtbaar in een boxershort of slip.

Tja, ik heb eens rondgevraagd op mn werk en alle vrouwen gaven toe dat ze lacherig worden van een stringdragende man. Allesbehalve lustopwekkend hier!
Dat is helemaal waar een boxer of slip kan ook leuk staan.
Vraag dan ook eens waarom dat taboe op een heren string en dat lacherige, als vrouw vindt je het toch leuk om mooie lingerie te dragen en dat een string aantrekkelijk of lustopwekkend kan zijn, waarom het dan gek vinden als een man graag een string draagt als die man ook nog eens vindt dat het prettiger zit en leuk vindt staan ( wat mijn vrouw ook vindt) een goed figuur heeft, waarom is dat allesbehalve lustopwekkend en staan we wel te gillen als een stel strippende mannen in string een act opvoeren, komt bij mij een beetje hypocriet over.
anoniem_255895 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 08:00
0.11% gewijzigd
staafmixer schreef:
19-06-2019 07:23
Lekker zo'n string met zo'n plak anus haar aan de achterkant en van die harige billen.
Plak anus is niet anders als bij een vrouw en een kwestie van persoonlijke hygiëne, ik scheer mij intiem en ook mijn billen en benen dus mooie gladde en gebruinde billen
Lucifer2018 schreef:
19-06-2019 08:58

Dit. Toen ik tiener/twintiger was droeg ik ze nog omdat dat zo hoorde en altijd last van blaasontstekingen, schimmelinfecties enz. Totdat ik ergens las dat dit door het dragen van een string kan komen. Per direct gestopt (vond het toch al bagger zitten) en nooit meer last gehad. Het zou voor mij een enorme afknapper zijn als een man zo’n ding draagt, vind het gewoon totaal niet mannelijk.
Leekje schreef:
19-06-2019 08:18
Het hoofdonderwerp is toch een herenstring?
Lijkt me duidelijk dus.
Het onderwerp is: heren string nog altijd TABOE waarom , dus waarom krimpen je eierstokken van een man in een string.
Lucifer2018 schreef:
19-06-2019 08:58
Goed dat is een duidelijke mening, smerige reetveters is agressie tegen een string zowel bij een vrouw als man en naar mijn mening is een string niet smeriger als een slip of boxer en is het in alle gevallen smerigheid een zaak van persoonlijke hygiëne.
Aadnudist schreef:
20-06-2019 07:55
Het onderwerp is: heren string nog altijd TABOE waarom , dus waarom krimpen je eierstokken van een man in een string.

Wat maakt dat nou uit? Als jij een string wil dragen, moet je dat doen. Ik mag een string lelijk vinden, jij mag een boxershort afschuwelijk vinden. Allemaal prima. Ik vraag me af waarom je het nodig vindt om mannen (en vrouwen) te overtuigen. Je schrijft dat je zelfverzekerd bent, maar zo kom je absoluut niet over. Een zelfverzekerde man draagt gewoon wat hij wil (of dat nou een string of een boxer is) en hoeft anderen niet te overtuigen.
Aadnudist schreef:
20-06-2019 07:37
Vraag dan ook eens waarom dat taboe op een heren string en dat lacherige, als vrouw vindt je het toch leuk om mooie lingerie te dragen en dat een string aantrekkelijk of lustopwekkend kan zijn, waarom het dan gek vinden als een man graag een string draagt als die man ook nog eens vindt dat het prettiger zit en leuk vindt staan ( wat mijn vrouw ook vindt) een goed figuur heeft, waarom is dat allesbehalve lustopwekkend en staan we wel te gillen als een stel strippende mannen in string een act opvoeren, komt bij mij een beetje hypocriet over.
een string staat alleen mooi bij perfecte billen (dus niet willekeurig welke geschoren bilpartij)
Dat soort strippers leeft in de sportschool, en heeft billen van staal (en mooi gebruind). Dan is het mooi (we zagen ze nog liever nog bloter). Maar bij de gemiddelde Nederlandse Man (m/v) is een beetje meer stof mooier. Laat iets meer aan de verbeelding over, want de realiteit is gewoon niet erg mooi.

(en wie ze wel wil dragen: be my guest, onder sommige kledingstukken staat het beter dan iets met een vpl.)
Aadnudist schreef:
20-06-2019 07:37
De meeste vrouwen vinden niets aan strippende mannen. En dus ook niets aan zo'n reetveter. We hebben niet allemaal dezelfde smaak. Waarom kun je dat niet accepteren?
Ghost79 schreef:
20-06-2019 07:51
Dit. Toen ik tiener/twintiger was droeg ik ze nog omdat dat zo hoorde en altijd last van blaasontstekingen, schimmelinfecties enz. Totdat ik ergens las dat dit door het dragen van een string kan komen. Per direct gestopt (vond het toch al bagger zitten) en nooit meer last gehad. Het zou voor mij een enorme afknapper zijn als een man zo’n ding draagt, vind het gewoon totaal niet mannelijk.
Bij vrouwen kan het dragen van een string oorzaak zijn van een blaasontsteking, oorzaak is niet de string maar hygiëne, er komen bacteriën van de anus in de vagina maar dat kan bij een gewone slip ook gebeuren en het kan ook komen door op een verkeerde wijze je billen af te vegen na de grote boodschap etc, vochtige doekjes kunnen dat probleem verhelpen.
Dat jij ze persoonlijk bagger vindt zitten kan tja dat kan, ik persoonlijk vindt het juist fijner zitten dus dat is iets persoonlijks.
Maar dat van die afknapper begrijp ik dus niet en waarom het niet mannelijk is al helemaal niet verklaar je eens nader, ik ben een borsten en billen man, dat wil zeggen als ik een vrouw zie beoordeel ik altijd eerst haar billen (als dat gaat) en haar borsten een vrouw kijkt toch ook naar de billen van een man en beoordeeld toch ook zijn lijf, ik heb vindt ik zelf een smalle taille ( niet echt een sixpack )met stevige niet helemaal platte billen, ik zon vaak naakt dus ze zijn ook nog mooi gebruind, ik begrijp niet wat daar on-mannelijk aan zou zijn.
Het mag gewoon je mening zijn maar het kan toch best zijn dat het bij een man heel leuk staat?.
nerdopviva schreef:
20-06-2019 08:10
Wat maakt dat nou uit? Als jij een string wil dragen, moet je dat doen. Ik mag een string lelijk vinden, jij mag een boxershort afschuwelijk vinden. Allemaal prima. Ik vraag me af waarom je het nodig vindt om mannen (en vrouwen) te overtuigen. Je schrijft dat je zelfverzekerd bent, maar zo kom je absoluut niet over. Een zelfverzekerde man draagt gewoon wat hij wil (of dat nou een string of een boxer is) en hoeft anderen niet te overtuigen.
Ik draag ook wel een slip of boxer, maar vindt een string prettiger en mooier.
Aadnudist schreef:
20-06-2019 08:18
Bij vrouwen kan het dragen van een string oorzaak zijn van een blaasontsteking, oorzaak is niet de string maar hygiëne, er komen bacteriën van de anus in de vagina maar dat kan bij een gewone slip ook gebeuren en het kan ook komen door op een verkeerde wijze je billen af te vegen na de grote boodschap etc, vochtige doekjes kunnen dat probleem verhelpen.
dit is onzin
want bij andere slips heb je dat probleem niet
strings zijn niet de veroorzaker (want ze veroorzaken geen bacteriën), maar wel een doorslaggevende factor van het krijgen van blaasontsteking.

(ja argumenten beginnen ondertussen te lijken op die van TATA Steel)
Aadnudist schreef:
20-06-2019 08:20
Ik draag ook wel een slip of boxer, maar vindt een string prettiger en mooier.
en dat is prima
maar waarom wil je mensen overtuigen dat het voor iedereen prettiger is om een string te dragen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven