Mode & Beauty alle pijlers

Het algemene make-up topic

14-07-2019 21:52 3602 berichten
Alle reacties Link kopieren
:heart: Het algemene make-up topic :heart:

Afbeelding

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Afbeelding

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)

Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.


Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.



Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.

Newbies, wees welkom :cheer2:


Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een doosje van Chanel met grijstinten. Echt waardeloos qua pigmentering.
Dus duur zegt niets.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
19-01-2020 18:01
Ik heb een doosje van Chanel met grijstinten. Echt waardeloos qua pigmentering.
Dus duur zegt niets.
Ik had ook een doosje van Chanel met 4 tinten. Heb het weggegooid. Waardeloos spul, inderdaad. Oogschaduw van MAC is ook altijd een gok.

Anastasia Beverly Hills vind ik echt goed gepigmenteerde oogschaduw.
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen. Welke base coat voor nagellak raden jullie aan? Liefst met een schappelijke prijs. :-]
Alle reacties Link kopieren
Ok dus sowieso geen Chanel. Tuurlijk is duur niet altijd beter. Maar sommige merken zijn wel gekend om hun goede kwaliteit toch? En dat moet niet duur zijn, bv nyx lees ik goede dingen over.
Bedankt voor jullie tips!
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
16-01-2020 08:29
Niet schuldig voelen hoor, gewoon van genieten!!

Hier wel no-buy 3 maanden geen kleding en beautystuff en het gaat hartstikke goed!
Maar show gerust je nieuwe aanwinst, kan ik lekker zwijmelen (en jaloers zijn) aan deze kant.
Knap van je! Ik zou wel willen showen maar ik wacht al 2 weken op mijn tarte bestelling.. Er was een probleem geloof ik. Heel veel moesten lang wachten las ik op Instagram.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
19-01-2020 16:46
Zelf vind ik Catrice echt waardeloos. Voor een mascara of lippenstift, okay maar oogschaduw
Ik heb de Absolute matt en die pak ik eigenlijk best vaak.
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
19-01-2020 18:42
Ik heb de Absolute matt en die pak ik eigenlijk best vaak.
Meen je... ik heb dat palette vorige jaar gekocht nadat ik mijn makeup la goed opgeschoond had. Ik vond het echt niets. Totaal geen pigment.
Alle reacties Link kopieren
*Manon* schreef:
19-01-2020 18:25
Ok dus sowieso geen Chanel. Tuurlijk is duur niet altijd beter. Maar sommige merken zijn wel gekend om hun goede kwaliteit toch? En dat moet niet duur zijn, bv nyx lees ik goede dingen over.
Bedankt voor jullie tips!
Ik vind het The Nudes palette van Maybelline fijn. Veel pigment, goed te blenden en blijft lang zitten :)

Deze dus:
https://www.bol.com/nl/p/maybelline-the ... 043118136/
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond! Een vraag: heeft één van jullie weleens de Becca Aqua Luminous foundation geprobeerd? Ik lees er goede verhalen over, maar de Douglas heeft hier geen samples van.
Alle reacties Link kopieren
Omnivore schreef:
19-01-2020 18:17
Hi iedereen. Welke base coat voor nagellak raden jullie aan? Liefst met een schappelijke prijs. :-]
De Ridgefiller van Hema! :heart:
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
19-01-2020 18:53
De Ridgefiller van Hema! :heart:
Ik heb een paar potjes nagellak van de Hema en vind ze ook heel goed! Zeker qua prijs-kwaliteitsverhouding. Die Ridgefiller zal ik dan ook eens proberen. Bedankt voor de tip! :-D
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
19-01-2020 18:47
Meen je... ik heb dat palette vorige jaar gekocht nadat ik mijn makeup la goed opgeschoond had. Ik vond het echt niets. Totaal geen pigment.
Welk mat paletje zou jij me adviseren?
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
19-01-2020 19:47
Welk mat paletje zou jij me adviseren?
Deze heb ik ter vervanging gekocht. Niet heel spannend hoor maar mat en goed gepigmenteerd: Smashbox Cover Shot Matte.

https://www.douglas.nl/productbrand_954 ... gLcf_D_BwE
Alle reacties Link kopieren
Ziet er mooi uit. Op wishlist gezet. Thnx!
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-01-2020 18:31
Knap van je! Ik zou wel willen showen maar ik wacht al 2 weken op mijn tarte bestelling.. Er was een probleem geloof ik. Heel veel moesten lang wachten las ik op Instagram.
Dats k.t, hopelijk komt het snel aan en kan je het alsnog showen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets ontdekt, eind vorig jaar heb ik
wasbare wattenschijfjes besteld bij Alie
en afgelopen week kwam het aan.
Ik ben echt positief verrast!

Ik heb er 16 ofzo en vandaag deed ik ze in de was en ze kwamen allemaal superschoon uit!
Echt een aanrader vind ik.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Vraagje aan de make up liefhebbers. Ik ben op zoek naar een nieuwe eyeliner. Heb nu NYX omdat ik in begin niet wist of ik het 'kon' en wilde blijven gebruiken. Hij bevalt me al tijden niet en ik wil een nieuwe. Want deze blijft niet zitten en vlekt heel snel.

Make up van Yves Saint Lauren bevalt me altijd heel goed en blijft allemaal lang zitten. Maar het is wel vrij prijzig.

Hebben jullie een aanrader voor een eyeliner? Er wat meer voor betalen maakt mij niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een eyeliner van Delilah. Beste eyeliner die ik ooit gehad heb. Wel aardig aan de prijs overigens:

https://www.lookfantastic.nl/delilah-sl ... 15041.html
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
20-02-2020 21:21
Ik heb zelf een eyeliner van Delilah. Beste eyeliner die ik ooit gehad heb. Wel aardig aan de prijs overigens:

https://www.lookfantastic.nl/delilah-sl ... 15041.html
Blijft deze heel de dag zitten?
De prijs vind ik nog wel 'meevallen'. Die ik op het oog heb/had was rond de 40 euro.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
20-02-2020 21:27
Blijft deze heel de dag zitten?
De prijs vind ik nog wel 'meevallen'. Die ik op het oog heb/had was rond de 40 euro.
Ja, deze blijft bij mij de hele dag zitten.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
20-02-2020 21:28
Ja, deze blijft bij mij de hele dag zitten.
Oke bedankt!
Dan ga ik daar toch eens naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
20-02-2020 20:50
Hoi,

Vraagje aan de make up liefhebbers. Ik ben op zoek naar een nieuwe eyeliner. Heb nu NYX omdat ik in begin niet wist of ik het 'kon' en wilde blijven gebruiken. Hij bevalt me al tijden niet en ik wil een nieuwe. Want deze blijft niet zitten en vlekt heel snel.

Make up van Yves Saint Lauren bevalt me altijd heel goed en blijft allemaal lang zitten. Maar het is wel vrij prijzig.

Hebben jullie een aanrader voor een eyeliner? Er wat meer voor betalen maakt mij niet uit.
Ik heb een eyeliner van essence van het Kruidvat. Kost een paar euro, is mooi zwart, makkelijk aan te brengen want een stift en blijft bij mij echt de hele avond zitten. En dan heb ik geeneens de waterproof.

De afgelopen weken veel dure make up gekocht (heb mij op laten maken bij Dior en echt blij verrast maar natuurlijk ook goed aan de prijs) en ben met veel producten over gegaan maar de essence eyeliner blijft gewoon.

Door die opmaak sessie nu weer helemaal into make up. Deed ik altijd al wel maar het is nu echt wel profi mooi. Vind ik zelf 😁 vooral door de prachtige highlighter/bronzer/blush 💕
Alle reacties Link kopieren
Die van Essence heb ik ook maar wel van waterproof.(Door dit topic) :love:
Prrrr, mauw miawwwww.
Shiverrr schreef:
20-02-2020 20:50
Hoi,

Vraagje aan de make up liefhebbers. Ik ben op zoek naar een nieuwe eyeliner. Heb nu NYX omdat ik in begin niet wist of ik het 'kon' en wilde blijven gebruiken. Hij bevalt me al tijden niet en ik wil een nieuwe. Want deze blijft niet zitten en vlekt heel snel.

Make up van Yves Saint Lauren bevalt me altijd heel goed en blijft allemaal lang zitten. Maar het is wel vrij prijzig.

Hebben jullie een aanrader voor een eyeliner? Er wat meer voor betalen maakt mij niet uit.
Ik ben al eeuwen trouw en tevreden over rimmel liquid eyeliner.
Prima kwaliteit en ook nog eens betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
@Elizaar & Eviva: Mijn ervaring met essence of goedkopere make up is dat het toch niet zo lang blijft zitten als ik zou willen. Iig dat gaat wel op voor mn lippenstift en oogpotlood.
Blijft die eyeliner ook echt een hele dag goed zitten of moet je een keer bijwerken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven