Het parfumtopic is er weer !
woensdag 26 september 2007 om 14:11
zaterdag 22 maart 2008 om 22:24
quote:srk2007 schreef op 22 maart 2008 @ 14:14:
Taylor, wat toevallig dat je over de Indian Holi post.
Vandaag is namelijk het holi feest, het feest van kleuren en geuren. Over de hele wereld wordt het gevierd.
Is de Kenzo amour Indian Holi nog in Nederland te koop?
Groetjes.
Ik weet bijna zeker dat ik 'm 2 weken terug nog bij Douglas in de Kalverstraat (A'dam) zag staan.
Taylor, wat toevallig dat je over de Indian Holi post.
Vandaag is namelijk het holi feest, het feest van kleuren en geuren. Over de hele wereld wordt het gevierd.
Is de Kenzo amour Indian Holi nog in Nederland te koop?
Groetjes.
Ik weet bijna zeker dat ik 'm 2 weken terug nog bij Douglas in de Kalverstraat (A'dam) zag staan.
zondag 23 maart 2008 om 12:59
@vinobianco: ik hou best van waterige, bloemengeuren maar het probleem is dat ze vaak zo snel vervliegen. Ik zou zelf gaan voor Chance van Chanel, Pure White Linen van Estee of voor het eerste parfum van Sarah Jessica Parker (ben de naam even kwijt). Aqua Lilly van de Bodyshop is inderdaad ook een goede keuze.
maandag 24 maart 2008 om 11:26
Zoefie, bedoel je Lovely?
Ik kom trouwens terug op het feit dat Antiona's Flowers toch wel erg lekker is!! Gisteravond na het douchen opgedaan (heb een proefje) en zelfs manlief zei dat hij wel erg lekker rook! (toch ook niet geheel onbelangrijk). Het is echt een aparte geur!!Ik zag op de site dat er ook een EDT van is..ken jij deze variant? Die zal wel wat lichter zijn?
Groetjes!!!
Ik kom trouwens terug op het feit dat Antiona's Flowers toch wel erg lekker is!! Gisteravond na het douchen opgedaan (heb een proefje) en zelfs manlief zei dat hij wel erg lekker rook! (toch ook niet geheel onbelangrijk). Het is echt een aparte geur!!Ik zag op de site dat er ook een EDT van is..ken jij deze variant? Die zal wel wat lichter zijn?
Groetjes!!!
maandag 24 maart 2008 om 19:25
Ja, Lovely, dat is 'em ! Ik geloof dat Skins alleen de parfum verkoopt van Tiempe Passate en niet de EDT, dat is trouwens wel jammer want die is voordeliger en ook in een purse spray verkrijgbaar. Is geloof ik wel te bestellen via de site van Antonia's Flowers. Leuk dat je man hem ook lekker vindt ! Altijd leuk als je man af en toe in je nek komt ruiken
dinsdag 25 maart 2008 om 13:30
woensdag 26 maart 2008 om 13:17
Zoefje: is Antiona's Flower nou Tiempe Passate of niet? Ik ben in de war! Had een proefje gekregen van deze geur (die, zoals ik al vermelde, heerlijk is), maar op de site staan 2 verschillende dingen! Dus Antiona's Flower EN Tiempe Passate. Is het nou 1 en hetzelfde en toch 2 verschillende geuren? Mss dat ik deze geur wel aanschaf met de tijd maar dan moet ik wel de goede hebben natuurlijk
Op het proefje staat Fragrance: Antiona Flower en parfumeur: Tiempe Passate..
Op het proefje staat Fragrance: Antiona Flower en parfumeur: Tiempe Passate..
vrijdag 28 maart 2008 om 15:06
Taylor, ik heb gisteren de Tiempe Passate gekocht. Ik had overigens 15 weken lang 10 euro apart gelegd, dus kon het nu zonder blikken of blozen kopen. De verkoopster had Antonia vorig jaar ontmoet (is dus toch de naam van de maakster zelf). Het schijnt een oudere, grove vrouw te zijn. Een soort oude versie van Ellen Degeneres. Een echte bloemenvrouw, want ze heeft altijd een bloemenkraam gehad. Nou ja, ik ben er iig helemaal happy mee!