Mode & Beauty alle pijlers

Het trouwjurkentopic

24-11-2015 12:40 628 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rare afwijking: ik ben verzot op trouwjurken. Mooie, lelijke, bijzondere, ik vind het heerlijk om ernaar te kijken. Misschien zijn hier gelijkgestemden?

Plakken maar!
Ik blijf helemaal fan van de pippa jurk die ze aanhad bij de bruiloft van William en Kate.

Kate had de dure baljurk maar de bescheiden simpele jurk van pippa was de winnaar.

Ze stal echt de show! Als ik ooit ga trouwen wil ik zo'n jurk als haar.
OMG
Ik vond die van Kate mooier
Die van de 2e prinses is grijs lijkt wel, dat vind ik dan weer niet zo mooi.
quote:Chantilly21 schreef op 24 november 2015 @ 13:41:

Dit is mijn jurk vrijdag

Wel met wat aanpassingen ( de rand van het bovenstukje bij de armen is ook afgezet met kant) en ik heb een twee in een jurk Het bovenstukje kan worden verwijderd en de jurk kan dat strapless gedragen worden. Ik had 'm aan en ik wist het

Voorkant

[img]https://suknieslubnekatowice.files.word ... 1/sukn.png[/img]

Achterkant

[img]http://www.sinceritybridal.com/image.ph ... 71_005.jpg[/img]

Vriend leest hier niet mee ( en mocht ie dat wel doen, hij heeft de jurk al gezien, ook a.d.h.v. dit plaatje )Wauww die is echt prachtig!!
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 november 2015 @ 13:58:

Ik vond die van Kate mooier Vond ik ook!
quote:AnAppleADay schreef op 24 november 2015 @ 13:29:

Oh Chantilly, dat zijn mooie jurken! Echt mijn smaak ook! (je eerste post)

Dit is mijn favoriet:

[img]http://www.praisewedding.com/community/ ... _h629).jpg[/img]

Er is ook een iets meer 'risque' variant :P

[img]http://www.pronovias.com/atelierbacksta ... ARAOLA.jpg[/img]Wow jouw favoriet is meteen ook de mijne! Welk merk is dat?
Ik spreek toch geen Chinees?!
Niet!!!! Ik blijf trouw aan pippa

Echt een mooie jurk heb je uitgekozen Chantilly.

Ik vindt het vooral heel gaaf dat ie op 2 manieren te dragen is.
OMG
Er staat pronovias in de link Tinkerbell
quote:Juno87 schreef op 24 november 2015 @ 14:07:

Niet!!!! Ik blijf trouw aan pippa

Echt een mooie jurk heb je uitgekozen Chantilly.

Ik vindt het vooral heel gaaf dat ie op 2 manieren te dragen is.Ja ik ook! Strapless was niet iets wat mij echt aansprak, maar dit is echt het beste van twee werelden Overdag de langere versie, 's avonds kan ik dan kiezen, of aan laten of toch voor strapless gaan
quote:-tinkerbell- schreef op 24 november 2015 @ 14:05:

[...]

Wow jouw favoriet is meteen ook de mijne! Welk merk is dat?Pronovias, model Carezza
quote:Zippur schreef op 24 november 2015 @ 12:46:

Ik trap af:

Deze vind ik mooi:

[afbeelding]

Minder geslaagd vind ik deze:

[afbeelding]Dat vind ik nou andersom, de 1e vind ik lelijker dan de 2e.
Leuk! Ik vergaap me momenteel ook aan alle bruidsjurken online. Volgend najaar mag ik er ook 1 aan. Ik heb al best een plaatje in mijn hoofd, maar wijkt behoorlijk af van wat hierboven gepost is. Strapless vind ik ook verschrikkelijk vooral met een voller figuur. Wit is mij te standaard dus dat wordt 'em ook niet. Ga in maart serieus dress-shoppen, erg benieuwd wat dat gaat opleveren.
Van de nieuwe collectie vind ik deze ook wel heel erg mooi!

Ik vind jurken met iets kleur ook wel erg fijn, blush, heel lichtblauw ( of grijs)..Zelf heb ik ivoor, echt wit stond me niet.

( Ladybird is wel heeel erg gewild onder bruiden volgens mij.. Tenminste, in de FB groepen waar ik vertoef is het echt HET merk! )

Sincerity

En ik was ook verliefd ( een aantal jaren geleden) op de Disney collectie van Alfred Angelo

Zouden die koninklijke bruiden hun jurk zelf mogen uitkiezen?
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Ik weet het eigenijk niet.. Ontwerper denk ik wel, tenminste, ze zullen daar wel een keuze in hebben.. Maar het ontwerp zelf zal denk ik goedgekeurd worden door de koninklijke familie.. Je ziet wel overduidelijk dat het 'bedekte' jurken zijn.

En die controle zal bij Kate wel een stukje erger zijn dan bij Sofia van Zweden gok ik zo.. Brits koningshuis staat bekend om de zeer strenge etiquette en daarnaast trouwde Sofia niet met de troonopvolger..Zal ook schelen.
Leuk trouwens dat je vrijdag gaat trouwen Chantilly!

Ik ga vrijdag als gast naar een bruiloft... zou het?

Ik denk dat er, binnen de richtlijnen van het koningshuis, zelf gekozen mag worden. Als het koningshuis zou mogen bepalen zou Prinses Sofia denk ik niet haar tattoo zichtbaar hebben gehad ;)
quote:AnAppleADay schreef op 24 november 2015 @ 15:51:

Leuk trouwens dat je vrijdag gaat trouwen Chantilly!

Ik ga vrijdag als gast naar een bruiloft... zou het?

Ik denk dat er, binnen de richtlijnen van het koningshuis, zelf gekozen mag worden. Als het koningshuis zou mogen bepalen zou Prinses Sofia denk ik niet haar tattoo zichtbaar hebben gehad ;)Haha als je in het oosten des lands moet zijn zou het best kunnen
Haha nee helaas, ik moet in het midden des lands zijn.

Zou leuk zijn geweest ;)
Ik weet met zo'n topic meteen weer waarom ik niet getrouwd ben, ik vind ze niet bij mij passen. geen een. Maar toch vind ik het wel leuk om te kijken naar jurken.
quote:Goede-Fee schreef op 24 november 2015 @ 16:15:

Ik weet met zo'n topic meteen weer waarom ik niet getrouwd ben, ik vind ze niet bij mij passen. geen een. Maar toch vind ik het wel leuk om te kijken naar jurken.Maar trouwen kan toch in elke soort kleding? Dat hoeft niet perce een trouwjurk te zijn natuurlijk. Als jij je fijn voelt in een spijkerbroek met trui, wie houdt je tegen om daarin te trouwen dan? Maar neem aan dat zo'n jurk niet het enige bezwaar is tegen trouwen. Want dat is heel makkelijk op te lossen natuurlijk
quote:Goede-Fee schreef op 24 november 2015 @ 16:15:

Ik weet met zo'n topic meteen weer waarom ik niet Getrouwd ben, ik vind ze niet bij mij passen. geen een. Maar toch vind ik het wel leuk om te kijken naar jurken.

Ik ben wel getrouwd maar niet in een lange jurk. Vind dat bij andere mensen wel mooi maar zag mezelf niet met lange rok en blote bovenkant rondwandelen. Even een plaatje van de mijne zoeken..

Ja, zoiets! Alleen wat korter (of ik ben langer): http://www.dailymail.co.u ... eet-shaped-headpiece.html
Chantilly we hebben dezelfde jurk!

In die jurk ben ik ook getrouwd, heb het kanten hesje echter niet aan gehad dat vond ik te sjiek staan.
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 november 2015 @ 16:19:

[...]

Maar trouwen kan toch in elke soort kleding? Dat hoeft niet perce een trouwjurk te zijn natuurlijk. Als jij je fijn voelt in een spijkerbroek met trui, wie houdt je tegen om daarin te trouwen dan? Maar neem aan dat zo'n jurk niet het enige bezwaar is tegen trouwen. Want dat is heel makkelijk op te lossen natuurlijk

Ow ja we zijn gaan partneren , toen was het en goedkoop en je had nog flitscheiden.

Ik zou nooit een witte jurk aan doen en man geen pak en we wilden ook geen feest.

Alleen dingen geregeld hebben.

Uiteindelijk in zwarte jurk en kisten en zwanger op stadhuis en zei de ambtenaar toch zomaar 'geacht bruidspaar'. Was ook leuk

Maar ik vind het kijken naar zulke jurken wel leuk, alleen het trouwen en de jurken past niet bij me.

Gelukkig mag ik met zus mee kijken eerdaags
Aah wat leuk zeg Noopes!

Ik vond het als herfstbruid iets te bloot, zonder dat hesje Wilde eerst een jurk met langere mouwen, maar dat stond me echt voor geen meter! Dit was liefde op het eerste gezicht!

En trouwen in iets anders dan een jurk is toch prima! Vriendin van mij is ook getrouwd zonder poespas, jurk, grote ceremonie en feest. Met familie op een moment dat zij prettig vonden. Wij worden verwacht als ze 1 jaar getrouwd zijn voor het feestje. Totaal anders dan hoe vriend en ik het aanpakken, maar ook dat heeft z'n charme.
quote:Mlle_j schreef op 24 november 2015 @ 16:20:

[...]

Ik ben wel getrouwd maar niet in een lange jurk. Vind dat bij andere mensen wel mooi maar zag mezelf niet met lange rok en blote bovenkant rondwandelen. Even een plaatje van de mijne zoeken..

Ja, zoiets! Alleen wat korter (of ik ben langer): http://www.dailymail.co.u ... eet-shaped-headpiece.htmlIk heb een kennis die is ook pas in zo'n soort jurk getrouwd en stond echt helemaal fantastisch bij haar! Ik hou er wel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven