Mode & Beauty alle pijlers

highlights te licht

11-06-2020 13:16 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, mijn kappersavontuur kort samengevat:
Ik heb zelf donkerblond haar en wilde wat highlights zodat ik wat blonder was voor de zomer, maar wel dat mijn uitgroei nog Ietjes donkerder was.
En ik vind het mooi als je nog een beetje van je eigen haar kleur ziet zodat je 2 kleurtjes hebt.
Paar weken geleden naar de kapper geweest en niet blij met het eindresultaat, ze had mij een balayage geadviseerd maar je zag er heel weinig van, het mocht nog wat lichter dus.

Afgelopen week naar dezelfde kapper geweest om het op te lossen. Dit keer werden er highlight geadviseerd.
Eindresultaat... VEEL TE LICHT. Aanzet is nog wel netjes donker, maar oh wat zijn die punten blond. Ook zie ik niets meer van mijn eigen haarkleur erdoorheen. Ze heeft mijn haar eerst geblondeerd en daarna een toner eroverheen gedaan zodat de gele pigmenten werden geneutraliseerd.

Zijn hier toevallig mensen met kapperservaring?
Ik twijfel namelijk om donkere plukjes erin te laten zetten.. of misschien een toner wat het haar iets warmer maakt?
Maar ik ben bang als er donkere plukjes in komen dat als het haar gaat mengen je een meer donker grijze kleur krijgt.

Natuurlijk laat ik het over aan een kapsalon (dit x wel een andere) en kan ik het beste aan een kapper vragen, maar op dit moment ben ik even kapper moe en dacht misschien heeft iemand hier ervaring mee?!

Voorlopig laat ik het nog wel eventjes zo, het is ook een kwestie van wennen natuurlijk, maar ben wel heel nieuwsgierig wat de eventuele mogelijkheden zijn
anoniem_371115 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 13:19
Reden: toevoeging
5.51% gewijzigd
Ik zou je haar eerst rust geven. Niet nu verf er nog eens overheen.
ja dat sowieso. Daarom zei ik ook voorlopig laat ik het even zo
Lowlights er door heen laten zetten de volgende keer
Fijne lowlights er doorheen ,zodat het mooi blend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven