Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lang ben jij?

17-12-2009 11:59 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien past dit topic beter of Lijf & Lijn, maar het is een luchtige topic en dat vind ik dan weer beter bij M&B passen.

In ieder geval....het valt me hier wel eens op dat ik veel mensen "tegen kom" van mijn eigen lengte 1.60 of kleiner terwijl dat in het "normale leven" helemaal niet zo veel voorkomt. Dus ben ik benieuwd wat de gemiddelde lengte is van de forumsters hier.

En nu we toch bezig zijn ben ik benieuwd wat je van je lengte vind. Ik vind mezelf vrij klein met 1.60m, maar ik zit er niet meer. Maar (ja, toch die maar) als ik zomaar 10cm erbij zou kunnen krijgen zou ik geen nee zeggen.

[edit] elke keer als ik de poll bekijk staan de opties in een andere volgorde!? Beetje onhandig, maar niks aan te doen. Oh...de optie met de meeste stemmen staat bovenaan geloof ik, maar ook gelijk voor mensen die niet gestemd hebben. Lekker overzichtelijk

Hoe lang ben jij? (in meters ;-) )

Totaal aantal stemmen: 436

< 1.50 (0%)
1.50 - 1.54 (2%)
1.55 - 1.59 (8%)
1.60 - 1.64 (8%)
1.65 - 1.69 (18%)
1.70 - 1.74 (22%)
1.75 - 1.79 (23%)
1.80 - 1.84 (14%)
1.85 - 1.90 (5%)
>1.90 (0%)
1.82

Volgens mij zijn alle lange vrouwen nu aan het forummen!
grappig om te zien dat ik hier bij de meerderheid hoor met mijn 1.75.

Jullie zullen 't vast niet geloven, maar ik heb me altijd een boom gevoelt, bijna al mijn vriendinnen zijn zo rond de 1.65 of kleiner.

Misschien is het regio gebonden, als ik in Amsterdam kom, is echt iedereen langer! Ik draag dus nooit hakken, want dan voel ik me zo'n slungel. Heeft ook met m'n postuur te maken ( maat 34/36)
Ben 1.52 meter wil graag 1.65 meter zijn, helaas groeien doe je niet meer als je 30 jaar of ouder bent.....

Lengte maat 30 van broeken past perfect! Zal ik dan in verhouding te lange benen hebben?
quote:Mevrouwdekees schreef op 17 december 2009 @ 12:19:

Lengtemaat 32 moet bij mij echt ingekort worden, die loop ik ook met hakken aan stuk. Ik oog op een of andere manier niet heel klein, brede schouders en dikke tieten denk ik

Ter compensatie heb ik een lange kerel aangeschaft, 1.90 issie en met lange benen.

Kijk, compensatie dan voor de niet zo dikke tieten bij mij

Hier ook en kerel van 1.88
1.68 en vind het prima!

Heb een vent van 2 meter en dat is in huis wel echt handig Heb eigenlijk altijd lange vriendjes gehad...hou ook niet zo van korte mannen...
Zelf 1.90 en niet de langste dus ! Vriend is 2.03!
quote:DeKenau schreef op 17 december 2009 @ 12:55:

grappig om te zien dat ik hier bij de meerderheid hoor met mijn 1.75.

Jullie zullen 't vast niet geloven, maar ik heb me altijd een boom gevoelt, bijna al mijn vriendinnen zijn zo rond de 1.65 of kleiner.

Misschien is het regio gebonden, als ik in Amsterdam kom, is echt iedereen langer! Ik draag dus nooit hakken, want dan voel ik me zo'n slungel. Heeft ook met m'n postuur te maken ( maat 34/36)Ik ben met mn 1.73m hier ook erg gemiddeld maar voel me in mn omgeving ook altid reusachtig!
quote:queenfan25 schreef op 17 december 2009 @ 12:28:

163 ( @ Vrolijk :en een lengte broek maat van 30)En ook een compensatievent?
quote:Daantje98 schreef op 17 december 2009 @ 12:58:

Zelf 1.90 en niet de langste dus ! Vriend is 2.03!
1.71m en ik ben er tevreden mee.
1,72 m

vind het prima!

man is 1,85 m
quote:vrolijk schreef op 17 december 2009 @ 12:59:

[...]

En ook een compensatievent? 1.85 maar liefst
1.64 m. en lengtemaat 30

Heb idd ook een compensatievent (van 1.95), dus bij de bovenste plank komen lukt wel ;)

Heb er idd ook een hekel aan, mvK, als mijn vriend mij schattig vindt (en dat dan nog zegt ook :-S)
1.73. Vind ik prima.

Vriend is 1.83 (geloof ik...)
1.71
1.82, schoon aan de haak.
Nog een lange vrouw hier! 1.84

Wat leuk om te zien dat er zoveel lange vrouwen zijn hier. Ik voel me, ondanks dat ik blij ben met mijn lengte, soms wel een reuzin
1.85

Vriend precies even lang volgens paspoort.

Maar ik loop dus dus nooit op (hoge) hakken als ik met hem ben (wel naar m'n werk), want ik vind het zelf niet leuk om boven hem uit te steken.

Had wel graag 10 cm korter geweest. Nu valt het wel mee, maar vroeger (ben 29) was ik altijd de langste. Zou juist graag een keer 'schattig' gevonden worden. Iedereen gaat er altijd maar vanuit dat ik sterk en verantwoordelijk ben. Ik wil ook wel eens op sleeptouw meegenomen worden zogezegd.

*hmmm klinkt gefrustreerder dan is hoor*
1.75
1.68
Ik wil ook een motto
1.78 zonder hakken!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
:D zullen we een dagje ruilen odi?

Bij mij is het precies andersom, was altijd de kleinste (ben daar ook wel mee gepest) en wilde altijd een stukje langer zijn.

Vooral ook omdat ik het idee had dat ik dan pas voor 'vol' werd aangezien. Altijd was er wel iemand die zij 'dat doe ik wel even' waarop ik altijd heel verontwaardigd was (en nog wel ben) dat kan ik zelf ook wel

Heb er inmiddels wel vrede mee, maar soms.....
quote:odi schreef op 17 december 2009 @ 13:10:

Had wel graag 10 cm korter geweest. Nu valt het wel mee, maar vroeger (ben 29) was ik altijd de langste. Zou juist graag een keer 'schattig' gevonden worden. Iedereen gaat er altijd maar vanuit dat ik sterk en verantwoordelijk ben. Ik wil ook wel eens op sleeptouw meegenomen worden zogezegd.

*hmmm klinkt gefrustreerder dan is hoor*Dit klinkt wel herkenbaar
Ik ben 1.78 lang. Ik lees dat er best een aantal dames langer zouden willen zijn! Ik zou juist wat kleiner willen zijn.. echt zn dametje! Lijkt me heerlijk als mannen bijna altijd wat groter zouden zijn als mij, vaak ben ik de langste
Kan ik ook eens hakken als als ik uit ga! (vaak willen mijn vriendjes dat niet.. haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven