Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lang ben jij?

17-12-2009 11:59 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien past dit topic beter of Lijf & Lijn, maar het is een luchtige topic en dat vind ik dan weer beter bij M&B passen.

In ieder geval....het valt me hier wel eens op dat ik veel mensen "tegen kom" van mijn eigen lengte 1.60 of kleiner terwijl dat in het "normale leven" helemaal niet zo veel voorkomt. Dus ben ik benieuwd wat de gemiddelde lengte is van de forumsters hier.

En nu we toch bezig zijn ben ik benieuwd wat je van je lengte vind. Ik vind mezelf vrij klein met 1.60m, maar ik zit er niet meer. Maar (ja, toch die maar) als ik zomaar 10cm erbij zou kunnen krijgen zou ik geen nee zeggen.

[edit] elke keer als ik de poll bekijk staan de opties in een andere volgorde!? Beetje onhandig, maar niks aan te doen. Oh...de optie met de meeste stemmen staat bovenaan geloof ik, maar ook gelijk voor mensen die niet gestemd hebben. Lekker overzichtelijk

Hoe lang ben jij? (in meters ;-) )

Totaal aantal stemmen: 436

< 1.50 (0%)
1.50 - 1.54 (2%)
1.55 - 1.59 (8%)
1.60 - 1.64 (8%)
1.65 - 1.69 (18%)
1.70 - 1.74 (22%)
1.75 - 1.79 (23%)
1.80 - 1.84 (14%)
1.85 - 1.90 (5%)
>1.90 (0%)
Vlammende Troela, ik vind lange mensen mooi hoor. Ook vrouwen (misschien omdat ik zelf lang ben, maar ach).
Lengtemaat 32 moet bij mij echt ingekort worden, die loop ik ook met hakken aan stuk. Ik oog op een of andere manier niet heel klein, brede schouders en dikke tieten denk ik

Ter compensatie heb ik een lange kerel aangeschaft, 1.90 issie en met lange benen.
Ik had ook graag langer willen zijn. Niet per se omdat de lengte an sich zo erg is, maar gewoon het gezeur altijd. Van mensen en ook met kleding.

Bovenkleding is vaak te lang en shirtjes staan dan weer niet boven een rokje. Broeken zijn altijd te lang. Meestal gaat het niet lager dan lengtemaat 30 en ik heb 28/29. Heb in verhouding dan wel weer 'lange' benen. Verhoudingen kloppen verder wel dus ik ben op zich wel blij met m'n lichaam.

Heb alleen maar kleine vriendinnen en grote vrienden. M'n (ex)vriend is 1.88 en al m'n exen zijn eigenlijk rond de 1.85.
1.82
quote:misschicken schreef op 17 december 2009 @ 12:09:

[...]

*high five*

high fived mee!!

(1.87 dus)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hier 1.74m en ben daar erg tevreden mee!

Helaas vind ik mijn benen net iets te kort. Lengte 32 is vaak net ietsie te lang en das dan wel weer jammer.

Ex was precies 10 centimeter langer dan ik en vond dat echt perfect! Hopelijk ga ik me daar niet op blind staren bij een evt toekomstige liefde...
quote:Silvernemesis schreef op 17 december 2009 @ 12:21:

Heb alleen maar kleine vriendinnen en grote vrienden. M'n (ex)vriend is 1.88 en al m'n exen zijn eigenlijk rond de 1.85. Wat oneerlijk! Heb nog nooit een relatie gehad met iemand die langer was dan ik (ben 1.85)
Grappig, al die korte vrouwen met lange mannen. Mijn man is kleiner dan ik
1.72 m
163 ( @ Vrolijk :en een lengte broek maat van 30)
Mijn vriend is ongeveer 1/2 cm kleiner Heb eigenlijk ook nog nooit een overtuigend langer vriendje gehad
Robo: Alles voor het nageslacht! (nee hoor, onder de 1.85 vinnik gewoon niet aantrekkelijk )
Ik heb tot zover altijd langere mannen gehad hoor; maar ben blijven plakken aan een kleinere Fransoos

9 cm korter, welteverstaan.
En ik loop ook nog op hakken
1.78 en lengtemaat broek 34/36. de meeste standaardmaten zijn te kort, da's vervelend, maar verder ben ik wel tevreden met mijn lengte.

mannetje is 1.94, past prima bij elkaar dacht ik.
Ik ben 1.80m, vriend is 1.85m.
1,73 en ik zeg altijd 1,75.

Weet niet waarom, maar vind dat beter klinken.

Ben helemaal in verhouding met lange benen.
Ik stond laatst voor het eerst sinds tijden zonder schoenen naast Kees die wel schoenen aan had. Zijn reactie: aaaaagh, wat ben je toch schattig klein.

ik ben niet schattig
1.78 en dat is voor mijn generatie idd lang zoals Gussie al zei (ben 37). Ik vind mijn lengte nog niet zo erg ondanks dat ik best een cm of drie aan iemand anders had willen afstaan maar mijn schoenmaat had echt wel minder gemogen. Ik heb 42 en ondanks dat ik blij ben dat er tegenwoordig wat meer keuze is houdt het nog niet over.

Ik heb een keer heel kort een vriendje gehad die kleiner was dan ik maar dat vond ik echt niets. Het is nooit wat geworden (waarschijnlijk om andere redenen) maar anders was het wel uitgegaan vanwege de lengte :-). Voel me echt een reus en onvrouwelijk naast een kleinere man. Mijn vriend is 1.86 dus helemaal prima.
Poep, wie heeft jou gescheten?
1.82.

We kwamen er laatst achter dat mijn vriend 2 cm kleiner is dan we dachten. 1.79 ipv 1.81.
Ik ben 1.65 en daar ben ik heel tevreden mee. Loop heel graag op hakken, maar mijn vriend is 1.70, dus ik doe het meestal niet als we ergens samen naar toe gaan. Toch een beetje vreemd om dan boven hem uit te steken...
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
1.74. Prima lengte vind ik. Zou niet graag kleiner willen zijn. Eerder iets langer. Mijn man is nl. ook 1.95.
Zo, lange vrouwen hier!
1.82. met jimmy choo's 1.93
1.79m, met daarbij wel erg lange benen in verhouding. Das idd soms lastig met broeken, 36 lengtemaat is niet overal te vinden.. Verder helemaal tevreden hoor, ben niet extreem lang in mijn omgeving, heb genoeg vriendinnen die nog een stukje langer zijn.

Vriendje is 1.88, en dat vind ik een perfect verschil, moet net een beetje omhoog kijken ...
Dance like nobody\'s watching, work like you don\'t need the money and love like you\'ve never been hurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven