Hold ups ook in de winter?
donderdag 12 november 2009 om 19:56
Zijn er dames die hun hold ups de hele winter (ook als het echt koud is) door dragen? Ikzelf ben (na een goed advies in een speciaalzaak) dit jaar defitief over van panty's naar hold ups; wat een verademing! Ik draag ze ivm mijn werk zowat dagelijks.
Andere vraag, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ikzelf ben 28 en heb verder geen vriendinnen die ook hold ups dragen, zij dragen meestal gewoon panty's. Zijn er nog meer jonge hold ups draagsters?
Andere vraag, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ikzelf ben 28 en heb verder geen vriendinnen die ook hold ups dragen, zij dragen meestal gewoon panty's. Zijn er nog meer jonge hold ups draagsters?
donderdag 12 november 2009 om 20:01
quote:Igoneh schreef op 12 november 2009 @ 19:58:
En daar maak jij speciaal een profiel plus bijbehorende avatar met 'hold up' kousen voor aan?
Tja waarom niet....
Ik draag ook ivm werk hold up, ook privé, de eerste reden is omdat je dan sneller naar de wee kan, 2e als er 1 stuk is, heb je de ander nog, 3e SEXY!!! Jammer dat er niet zoveel soorten zijn.
O en mocht je het willen weten.... bij de Hema heb je de beste!
En daar maak jij speciaal een profiel plus bijbehorende avatar met 'hold up' kousen voor aan?
Tja waarom niet....
Ik draag ook ivm werk hold up, ook privé, de eerste reden is omdat je dan sneller naar de wee kan, 2e als er 1 stuk is, heb je de ander nog, 3e SEXY!!! Jammer dat er niet zoveel soorten zijn.
O en mocht je het willen weten.... bij de Hema heb je de beste!
donderdag 12 november 2009 om 20:09
Enig hoor! Mij ontgaat denk ik de essentie van je vraag, of liever gezegd: who cares wat anderen aan hun benen dragen? Maar dat neemt uiteraard niet weg dat je die vraag mag stellen hoor.
Ik krijg veels te koude billen van kousen in de winter. Ik draag ook panties met meer denier in de winter, ik ben een koukleum. Maar als het warmer is dan vind ik kousen beter, ze blijven goed zitten en het is handiger en staat gewoon mooier (zowel aangekleed als uitgekleed). Ik vond die kousen met jarretels dan weer niet lekker zitten, maar dan zijn het eigenlijk ook geen hold ups meer.
Ik krijg veels te koude billen van kousen in de winter. Ik draag ook panties met meer denier in de winter, ik ben een koukleum. Maar als het warmer is dan vind ik kousen beter, ze blijven goed zitten en het is handiger en staat gewoon mooier (zowel aangekleed als uitgekleed). Ik vond die kousen met jarretels dan weer niet lekker zitten, maar dan zijn het eigenlijk ook geen hold ups meer.
donderdag 12 november 2009 om 20:11
donderdag 12 november 2009 om 21:18
quote:flint schreef op 12 november 2009 @ 20:19:
Ik ben ook veel te oud, maar draag ze wel. Tenzij ik een donker been wil, dan wordt het toch echt een legging of een panty, want bij hold ups heb je dat niet.
Vorig jaar heb ik nog hold ups van 50 denier gekocht, dus je kan ook wel donkere hold-ups kopen.
O ja, ik ben trouwens 30.
Ik ben ook veel te oud, maar draag ze wel. Tenzij ik een donker been wil, dan wordt het toch echt een legging of een panty, want bij hold ups heb je dat niet.
Vorig jaar heb ik nog hold ups van 50 denier gekocht, dus je kan ook wel donkere hold-ups kopen.
O ja, ik ben trouwens 30.
anoniem_85130 wijzigde dit bericht op 12-11-2009 21:19
Reden: leeftijd erbij zetten
Reden: leeftijd erbij zetten
% gewijzigd
Semper ubi sub ubi
donderdag 12 november 2009 om 21:42
Ik dacht juist dat jongeren holdups dragen en ouderen panty's. Nu vind ik vrouwen van 60+ pas oud, maar da's eigen perspectief .
Ik draag altijd 15, hooguit 20 denier. Naar mijn werk zijn dat panty's en als ik uitga, zijn dat holdups. Reden: kostenplaatje (draag altijd rokken naar mijn werk) en het idee dat ik zowat in mijn blote doos zit op mijn werk in holdups. Gaat nergens over, maar vind het een prettiger idee.
Oh ja, ben 38 jaar
Ik draag altijd 15, hooguit 20 denier. Naar mijn werk zijn dat panty's en als ik uitga, zijn dat holdups. Reden: kostenplaatje (draag altijd rokken naar mijn werk) en het idee dat ik zowat in mijn blote doos zit op mijn werk in holdups. Gaat nergens over, maar vind het een prettiger idee.
Oh ja, ben 38 jaar
bagheera wijzigde dit bericht op 12-11-2009 21:43
Reden: leeftijd vergeten te melden
Reden: leeftijd vergeten te melden
% gewijzigd
donderdag 12 november 2009 om 22:06
Deze en vorige week al een paar keer last van frisse billen gehad (en dan is het nog niet eens winter...), vandaar ook mijn vraag.quote:AlettaJacobs schreef op 12 november 2009 @ 20:10:
Niet om mooi of sexy, maar omdat panty's altijd in mijn kruis gaan hangen en het zo'n gepruts is op de wc.
Vanwege het ook bij mij altijd 'hangende kruis' ben ik, op advies dus, overgestapt. Dus misschien deze winter toch maar eens vol proberen te houden... brrr...
Qua leeftijden is het uiteraard niet mijn bedoeling om iemand te beledigen ofzo. Ik kreeg een beetje het idee dat hold ups niet echt door twintigers gedragen worden. Maar dat valt mee dus.
Niet om mooi of sexy, maar omdat panty's altijd in mijn kruis gaan hangen en het zo'n gepruts is op de wc.
Vanwege het ook bij mij altijd 'hangende kruis' ben ik, op advies dus, overgestapt. Dus misschien deze winter toch maar eens vol proberen te houden... brrr...
Qua leeftijden is het uiteraard niet mijn bedoeling om iemand te beledigen ofzo. Ik kreeg een beetje het idee dat hold ups niet echt door twintigers gedragen worden. Maar dat valt mee dus.
donderdag 12 november 2009 om 22:38
Heb ook nooit een hangend kruis. Nou ja... voordat ik die figuurcorrigerende pantys ging dragen dan wel. Ik heb dus maat 32/34 en die pantys zakten altijd af. (Heb geen heupen en voor het corrigeren hoeft het dus niet) Draag nu van de extra strakke pantys van de Hema.
Geen hangend kruis meer en geen koude kont.
Ik ben ook niet zo van de kleurtjes enzo. Zwart is prima.
Oja ben eind 20
Geen hangend kruis meer en geen koude kont.
Ik ben ook niet zo van de kleurtjes enzo. Zwart is prima.
Oja ben eind 20