Hold ups ook in de winter?
donderdag 12 november 2009 om 19:56
Zijn er dames die hun hold ups de hele winter (ook als het echt koud is) door dragen? Ikzelf ben (na een goed advies in een speciaalzaak) dit jaar defitief over van panty's naar hold ups; wat een verademing! Ik draag ze ivm mijn werk zowat dagelijks.
Andere vraag, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ikzelf ben 28 en heb verder geen vriendinnen die ook hold ups dragen, zij dragen meestal gewoon panty's. Zijn er nog meer jonge hold ups draagsters?
Andere vraag, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ikzelf ben 28 en heb verder geen vriendinnen die ook hold ups dragen, zij dragen meestal gewoon panty's. Zijn er nog meer jonge hold ups draagsters?
donderdag 12 november 2009 om 22:39
@Aletta, ben je bevallen lees ik? Gefeliciteerd en heel veel geluk!
Ik heb wel eens hold ups gedragen, maar ze blijven bij mij echt niet zitten. Heb ik dan de verkeerde, of te lange benen of te dikke benen? Lees iedereen hier zo enthousiast, maar voor mij werkt het op de een of andere manier niet. Help!
Ik heb wel eens hold ups gedragen, maar ze blijven bij mij echt niet zitten. Heb ik dan de verkeerde, of te lange benen of te dikke benen? Lees iedereen hier zo enthousiast, maar voor mij werkt het op de een of andere manier niet. Help!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
zondag 15 november 2009 om 02:08
donderdag 19 november 2009 om 11:26
vrijdag 20 november 2009 om 01:42
quote:Bonny82 schreef op 12 november 2009 @ 22:39:
Ik heb wel eens hold ups gedragen, maar ze blijven bij mij echt niet zitten. Heb ik dan de verkeerde, of te lange benen of te dikke benen? Lees iedereen hier zo enthousiast, maar voor mij werkt het op de een of andere manier niet. Help!Als je ze in de wasmachine gooit voordat je ze aantrekt werkt die 'plakrand' beter. Misschien helpt dat?
Ik heb wel eens hold ups gedragen, maar ze blijven bij mij echt niet zitten. Heb ik dan de verkeerde, of te lange benen of te dikke benen? Lees iedereen hier zo enthousiast, maar voor mij werkt het op de een of andere manier niet. Help!Als je ze in de wasmachine gooit voordat je ze aantrekt werkt die 'plakrand' beter. Misschien helpt dat?
pluk de dag
vrijdag 20 november 2009 om 20:00
quote:RemboEnRembo schreef op 12 november 2009 @ 23:29:
Yesssssss vrouwen naar mijn hart... hold-ups.
Wat voor imbeciel heeft dan ook de panty uitgevonden, het is toch wel het meest a-sexuele kledingstuk (naast Pantykousjes BARFFF) dat er bestaat.... !!!Wat is er mis met een pantykousje? Als ik een mooi open schoentje aandoe onder een broek en het is net ietsjes te fris dan vind ik ze ideaal.
Yesssssss vrouwen naar mijn hart... hold-ups.
Wat voor imbeciel heeft dan ook de panty uitgevonden, het is toch wel het meest a-sexuele kledingstuk (naast Pantykousjes BARFFF) dat er bestaat.... !!!Wat is er mis met een pantykousje? Als ik een mooi open schoentje aandoe onder een broek en het is net ietsjes te fris dan vind ik ze ideaal.
vrijdag 20 november 2009 om 21:09
Ik ben 30 en draag ook al jaren hold-ups in plaats van panty's. Ik draag ze ook hartje winter, dat gaat prima (mits je geen dagelijkse ellenlange wandelingen bij temperaturen onder vriespunt doet). Ik draag vaak rokjes en jurkjes, ook in de winter. Hema heeft inderdaad hele fijne hold-ups, zowel bruin als zwart. De plakrand blijft ook plakken na meerdere keren wassen en da's toch niet onbelangrijk.
Ik draag eigenlijk nooit meer panty's. Vindt ze ook zo vreselijk on-sexy, ik voel er me meteen heel erg belegen in
Ik draag eigenlijk nooit meer panty's. Vindt ze ook zo vreselijk on-sexy, ik voel er me meteen heel erg belegen in
zaterdag 21 november 2009 om 15:40
Ik vind die van Oroblu toch mooier dan de Hema. Ze blijven allebei wel goed plakken, maar je kunt het verschil tussen een duurdere en goedkopere panty vaak wel goed zien.
Ik draag in de winter niet zo vaak holdups, eerder mailloits of 50 denier panties. Minder comfortabel maar wel stukken warmer! Als je toch holdups wilt dragen zou ik even kijken naar je ondergoed. Een string zal niet echt warm zijn...
Ik draag in de winter niet zo vaak holdups, eerder mailloits of 50 denier panties. Minder comfortabel maar wel stukken warmer! Als je toch holdups wilt dragen zou ik even kijken naar je ondergoed. Een string zal niet echt warm zijn...
zaterdag 21 november 2009 om 19:24
zaterdag 21 november 2009 om 19:32
Wat knap van jullie dat die krengen aan je bovenbenen blijven plakken. Is me al meer dan eens overkomen dat zo'n Hema hold up helemaal niet up ging, maar down, en natuurlijk niet als ik gewoon thuis ff naar de keuken loop. Nee, in een ramvol cafe ofzo, of op een vergadering. Dus pantys hier, met 8 reserve-exemplaren in de handtas en draag nog het liefst een lekkere maillot.Nou ja, het liefst een camping smoking maar dat is ook weer zo wat.
zondag 22 november 2009 om 09:22
zondag 22 november 2009 om 09:24
Ik vind het ook zo jammer dat ze dingen alleen in heel dun materiaal verkopen.. Ik heb 1 paar dikke holdups van Wolford, maar kousen heb je bijv. dus alleen in 20 denier ofzo.. waardeloos.. Ik houd van zo veel denier mogelijk...
anoniem_67000 wijzigde dit bericht op 22-11-2009 09:25
Reden: nog niet geheel wakker
Reden: nog niet geheel wakker
% gewijzigd
zondag 22 november 2009 om 17:55
maandag 23 november 2009 om 10:50
quote:jacobsbenen schreef op 22 november 2009 @ 17:55:
Hier een hele ouwe holdups draagster (ver over de 40) met een vraag: ik krijg na de 2e dag holdups dragen pukkels op mijn dijen. Dan draag ik ze een paar dagen niet en dan kan het wel weer. Dat ligt aan mijn huid? Maakt trouwens niet uit; ik heb het zowel bij Hema als Oroblue.
Ik denk dat je allergisch bent voor de siliconen plakrand.
Niets aan te doen.
Hier een hele ouwe holdups draagster (ver over de 40) met een vraag: ik krijg na de 2e dag holdups dragen pukkels op mijn dijen. Dan draag ik ze een paar dagen niet en dan kan het wel weer. Dat ligt aan mijn huid? Maakt trouwens niet uit; ik heb het zowel bij Hema als Oroblue.
Ik denk dat je allergisch bent voor de siliconen plakrand.
Niets aan te doen.
maandag 23 november 2009 om 17:09
quote:Metatron schreef op 22 november 2009 @ 09:24:
Ik vind het ook zo jammer dat ze dingen alleen in heel dun materiaal verkopen.. Ik heb 1 paar dikke holdups van Wolford, maar kousen heb je bijv. dus alleen in 20 denier ofzo.. waardeloos.. Ik houd van zo veel denier mogelijk...
Hier als trouwe holdups drager een tipje:
Veel denier holdups
Hier als trouwe holdups drager een tipje:
Veel denier holdups