Hulp gevraagd haar verven
zondag 8 november 2009 om 12:43
zondag 8 november 2009 om 12:47
zondag 8 november 2009 om 13:54
Blijft lastig volgens mij. De lichte plukken zullen namelijk lichter bruin worden dan de donkere plukken in je haar. Wil je zekerheid... gewoon naar de kapper, die kan je precies vertellen wat kan en niet kan. Ga je zelf aan de slag, dan heb je kans dat het niet word wat je had gehoopt. Al denk ik dat het wel mee zal vallen bij de kleur die je wilt. Bij blonderen is het wel riskant om zelf te gaan verven. Maar bruin... gaat bij mij persoonlijk altijd goed. Al kan het dus zijn dat er in jouw geval wat verschillende nuances bruin zullen ontstaan. Wat opzich best speels is denk ik.
zondag 8 november 2009 om 14:27
je hoeft toch niet te ontkleuren als je je haar in het bruin wil verven als je haar al bruin is? Je kunt de haarverf gewoon erin doen en niet te langen erin houden, zodat de kleur niet te donker uitvalt.
Ik moet zo direct zelf aan de slag. Mijn haar heeft momenteel de volgende nuances/kleuren: rood/mahonie/bruin/lichtbruin/goudblond
Het is echt verschrikkelijk! Ik ga zo twee kleuren mengen, bruin en caramel en dan hoop ik dat ik gewoon een mooi geheel krijg. Want dit ziet er zo vreselijk uit.
Nadeel vind ik meestal dat een donkere kleur je ouder doet lijken. Hebben jullie dat ook?
Heeft iemand hier een bruikbare tip voor?
Ik moet zo direct zelf aan de slag. Mijn haar heeft momenteel de volgende nuances/kleuren: rood/mahonie/bruin/lichtbruin/goudblond
Het is echt verschrikkelijk! Ik ga zo twee kleuren mengen, bruin en caramel en dan hoop ik dat ik gewoon een mooi geheel krijg. Want dit ziet er zo vreselijk uit.
Nadeel vind ik meestal dat een donkere kleur je ouder doet lijken. Hebben jullie dat ook?
Heeft iemand hier een bruikbare tip voor?
zondag 8 november 2009 om 14:54
quote:suzy_q007 schreef op 08 november 2009 @ 14:27:
Heeft iemand hier een bruikbare tip voor?Niet kiezen voor een harde donkere kleur zoals zwart. Sommige kleuren bruin kunnen ook erg kil zijn. Wat ik doe is meestal de staaltjes in de winkel op mijn hand leggen. Dan kijk ik welke kleur mijn huid het meest ophaalt. Ik heb bijna nooit problemen ermee, krijg altijd complimenten over de warme teint in mijn haar. En ik koop nooit dezelfde kleur. Kies altijd maar gewoon iets.
Heeft iemand hier een bruikbare tip voor?Niet kiezen voor een harde donkere kleur zoals zwart. Sommige kleuren bruin kunnen ook erg kil zijn. Wat ik doe is meestal de staaltjes in de winkel op mijn hand leggen. Dan kijk ik welke kleur mijn huid het meest ophaalt. Ik heb bijna nooit problemen ermee, krijg altijd complimenten over de warme teint in mijn haar. En ik koop nooit dezelfde kleur. Kies altijd maar gewoon iets.