Ibiza kledingparty
zondag 31 mei 2015 om 20:27
Hallo dames,
Ik wil ontzettend graag thuis een kledingparty geven met Ibiza kleding en / of gekleurde vrolijke accessoires.
Nu weet ik alleen niet precies waar ik een kledingconsulente kan vinden. Ik heb al rond gekeken op google, maar daar kom ik helaas ook niet veel verder....
Heeft één van jullie goede tips, websites, etc. ?
Groetjes Michelle
Ik wil ontzettend graag thuis een kledingparty geven met Ibiza kleding en / of gekleurde vrolijke accessoires.
Nu weet ik alleen niet precies waar ik een kledingconsulente kan vinden. Ik heb al rond gekeken op google, maar daar kom ik helaas ook niet veel verder....
Heeft één van jullie goede tips, websites, etc. ?
Groetjes Michelle
zondag 31 mei 2015 om 20:48
quote:Stormkraft schreef op 31 mei 2015 @ 20:34:
Oh ik snap m nu moeten wij gaan googelen en dan jouw business hier promoten
Jammer dat ik niet meteen geloept had, nou staffen dan maar?.volgens mij wil to niet haar spullen /business verkopen, maar iemand bij haar thuis uitnodigen die deze spullen verkoopt, zodat to en haar vriendinnen de spullen kunnen kopen. Tenminste, zo lees ik het....
Oh ik snap m nu moeten wij gaan googelen en dan jouw business hier promoten
Jammer dat ik niet meteen geloept had, nou staffen dan maar?.volgens mij wil to niet haar spullen /business verkopen, maar iemand bij haar thuis uitnodigen die deze spullen verkoopt, zodat to en haar vriendinnen de spullen kunnen kopen. Tenminste, zo lees ik het....
zondag 31 mei 2015 om 20:51
zondag 31 mei 2015 om 20:56
zondag 31 mei 2015 om 21:14
http://lmgtfy.com/?q=ibiza+party+thuis
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
zondag 31 mei 2015 om 21:56
quote:troelalaaaatje schreef op 31 mei 2015 @ 20:59:
Jeetje, ik geloof niet dat ze snode plannen heeft.
Als ik vraag hoe ik een Tupperware-party regel ben ik ook meteen een staf-potentieel??
Wel als je je er speciaal voor aanmeldt en het je eerste en enige post is ja.
@TO ik voel me prima ja, dank je
Jeetje, ik geloof niet dat ze snode plannen heeft.
Als ik vraag hoe ik een Tupperware-party regel ben ik ook meteen een staf-potentieel??
Wel als je je er speciaal voor aanmeldt en het je eerste en enige post is ja.
@TO ik voel me prima ja, dank je