Mode & Beauty alle pijlers

ibiza laars

30-06-2010 08:44 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze! Ben er echt super blij mee.

Na lang twijfelen heb ik ze toch maar gekocht, ik vond ze super maar ik moest toch ff denken om 249euro af te rekenen.

Ik heb dan wel de echte LdiR ( L'artigianno di Riccione) in een licht camel kleur gekocht.

Ze staan echt super stoer onder een licht blauwe of witte skinny jeans,of een kort (spijker)rokje.Het zijn net pantoffeltjes ze lopen super lekker.

Ik krijg helaas geen plaatje gepost.

Zijn er nog meer fans hier van die laarzen?

Merel
quote:Cateautje schreef op 30 juni 2010 @ 11:31:

Ik vraag me af wanneer die verkreukelde zooi uit de jaren 80 weer terug komt.

Ik hoop dat ik dat snel in de gaten krijg, anders kan ik minstens een jaar geen kleding meer kopen.

Oh ja... samen met enorme schoudervullingen, broeken tot in je taille opgetrokken, dunne gevlochten riempjes rond je middel, Dolly-Dots getoupeerd haar en oranje lippenstift!

Zucht... nostalgie
De enorme schoudervullingen zijn al terug, maar dan in de nieuwe versie van Balmain. De dunne riempjes ook.
Ik vind het altijd leuk als er mensen die echt van iets kunnen genieten en daar erg blij van worden. Dan is er op straat tenminste nog wat te bekijken en zolang het geen verplichting wordt.....vind ik het prima. Maar die prijs is wel erg hoog.
quote:xDoortjex schreef op 30 juni 2010 @ 08:50:

Ik ook niet, maar heb google even geraadpleegd:

[afbeelding]

Sorry, vind ze echt niet mooi en 250 euro Heel Veel Geld voor zulke laarzen.Ik vind ze echt schitterend!
quote:Evidenza schreef op 30 juni 2010 @ 12:04:

De enorme schoudervullingen zijn al terug, maar dan in de nieuwe versie van Balmain. De dunne riempjes ook.

Is dat echt zo?? OMG....

Kweet niet of ik dat nou wel zo leuk vind.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2010 @ 09:05:

[afbeelding]

O, kijk, da's handig; zó moet 't.Deze laarzen vind ik ook echt prachtig!
Deze vind ik ook heel erg mooi. Ik vind de kleur mooi, de studs en het model.

Dinges te paard, die zijn lelijk zeg! In nog geen 250 jaar. Achterbuurtlaarzen.
Ik zag vorige week in, ik geloof de Grazia ( maar weet het niet zeker), dat je deze Ibiza laarzen voor 69 euro ofzo bij een abonnement kreeg.
Oh, het was de Beau Monde. Roze Ibizalaars voor bijbetaling van 75 euro. Jaarabo voor 69 euro, dus totaal 144, 90. Zonder studs overigens, maar volgens mij zijn ze verder hetzelfde als Merelin postte.
*note to self* Geen abbo op Grazia nemen
Evidenza, ik heb het even opgezocht en de laarzen zijn roze of zandkleurig. En met studs, precies zoals ik ze plakte. Leuk!
quote:Merelin schreef op 30 juni 2010 @ 12:31:

Evidenza, ik heb het even opgezocht en de laarzen zijn roze of zandkleurig. En met studs, precies zoals ik ze plakte. Leuk!Heeft de Beau Monde er een klant bij?
Kunnen we geen fashionrule instellen dat die dingen alleen gedragen worden op het eiland waar de naam vandaan komt? Lijkt me geweldig!
.
ik had de neppers gekocht, maar jezus wat een lelijke dingen

afzaklaars en je loop plat op de grond
quote:misschicken schreef op 30 juni 2010 @ 12:38:

Kunnen we geen fashionrule instellen dat die dingen alleen gedragen worden op het eiland waar de naam vandaan komt? Lijkt me geweldig!Dan moeten we snel een Birkenstock- en Crocs eiland invoeren. Bij voorkeur ergens in de stille zuidzee.
quote:shoppen schreef op 30 juni 2010 @ 12:39:

ik had de neppers gekocht, maar jezus wat een lelijke dingen

afzaklaars en je loop plat op de grondEn je had ze gekocht omdat ze zo lekker lelijk afzakten en je plat op de grond liep?
quote:Evidenza schreef op 30 juni 2010 @ 12:40:

[...]

Dan moeten we snel een Birkenstock- en Crocs eiland invoeren. Bij voorkeur ergens in de stille zuidzee.*belt baas voor vakantieuren en pakt haar crocs vast in*
quote:Evidenza schreef op 30 juni 2010 @ 12:33:

[...]

Heeft de Beau Monde er een klant bij?
quote:lindy schreef op 30 juni 2010 @ 12:39:

[...]

Daar moet je wel Samanta of Deveny voor heten, hoor.Komt dat even goed uit, dat zijn mijn twee namen! Ik heet Samantha-Deveny.
.
Of Tamara ..

Die roze vind ik ook fout
quote:lindy schreef op 30 juni 2010 @ 12:49:

[...]

Dan zijn ze voor jou gemaakt.Ik neem aan dat het een grapje was
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven