Mode & Beauty alle pijlers

ibiza laars

30-06-2010 08:44 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze! Ben er echt super blij mee.

Na lang twijfelen heb ik ze toch maar gekocht, ik vond ze super maar ik moest toch ff denken om 249euro af te rekenen.

Ik heb dan wel de echte LdiR ( L'artigianno di Riccione) in een licht camel kleur gekocht.

Ze staan echt super stoer onder een licht blauwe of witte skinny jeans,of een kort (spijker)rokje.Het zijn net pantoffeltjes ze lopen super lekker.

Ik krijg helaas geen plaatje gepost.

Zijn er nog meer fans hier van die laarzen?

Merel
o die lelijke laarzen

Dat is ook hip zeker

*kruipt weer terug onder haar steen*
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
.
maar zouden er dan echt mensen zijn die het alleen maar aantrekken omdat het hip is. Ik kan daar dus echt met mijn hoofd niet bij. Ik koop en trek aan wat ik mooi vind.
Klinkt schattig.
.
.
ik heb een hele tijd de minnetonka's tamagotchi's genoemd. De leerlinge bij mij op het werk was me daar niet dankbaar voor, ik moest eens weten hoe duur die krengen waren geweest
quote:Star schreef op 30 juni 2010 @ 11:15:

[...]

En ik beweerde dat die eenheidsworst van jou wel goedkoop is, want massaproductie in China enzo.

Dat ben ik dan ook hartgrondig met je eens. De meeste eenheidsworst is goedkoop.

Vandaar ook misschien wel dat ik die laarzen waar het topic over gaat buitensporig duur vind. Half Italië loopt op die dingen vertelde de modesite die we gelinkt kregen hier en dan nog 249 euro? Vind ik veel geld hoor.

quote:Als je er zelf maar in gelooft is het ook echt zo Leo Had ik maar zoveel zelfvertrouwen Star!
quote:lindy schreef op 30 juni 2010 @ 11:20:

[...]

Dat vind ik ook! En mén, wat zou je daar fijn de bankrekening mee kunnen spekken. Kun jij niks leuks bedenken?

Dat is het probleem! Ik bedenk inderdaad alleen leuk en mooi. Ik moet lelijk gaan denken.

Ik denk dat ik gewoon een waanzinnig duf product neem en dat nieuw leven in ga blazen. Als Birkenstocks opeens kunnen, kan 4711 Cologne ook hip worden.
quote:Evidenza schreef op 30 juni 2010 @ 11:19:

[...]

Voorbeelden van waanzinnige PR en marketing. Want werkelijk, bij al deze merken lijkt het toch alsof er een ontwerper achter zijn tekentafel is gaan zitten en tegen zichzelf zei "zo, nu ga ik het lelijkste schoeisel ever ontwerpen". En dan vraag ik Kate Moss om het aan te trekken en dan is het cool.

Ik blijf het briljant vinden om zo'n blinde vlek te kunnen creeeren.

Ik ook.

Ik denk al jaren na over een gat in de markt maar ik zou niet op zoveel lelijks kunnen komen, schoengewijs bij voorbeeld. Wás ik maar zo inventief, ik ken tenslotte heel veel Bekende Nederlanders die ik mijn spullen kan laten aanprijzen!

*slaat zich voor het hoofd*
4711 Cologne, jeugdsentiment, had mijn oma altijd, van die doekjes
.
quote:itsme26 schreef op 30 juni 2010 @ 11:20:

maar zouden er dan echt mensen zijn die het alleen maar aantrekken omdat het hip is. Ik kan daar dus echt met mijn hoofd niet bij. Ik koop en trek aan wat ik mooi vind.Je zou er nog wel over kunnen twisten waaróm je iets mooi vindt. De meeste mensen, ik denk eigenlijk iedereen, vinden iets mooi omdat ze het vaak zien. De media indoctrineert meer dan je wil. Je ontkomt er eigenlijk niet aan.
Of je maakt/haakt/breit zoveel mogelijk kleding zelf, dan ben je in ieder geval origineel (en relatief goedkoop uit ook nog!)
misschien lees ik dan wel de verkeerde boekjes . Maar zelfs bij advertenties van hippe dingen zoals bijvoorbeeld uggs en dergelijke wordt ik niet getriggerd. Dus misschien vind ik het daarom wel raar
quote:ikke merel schreef op 30 juni 2010 @ 08:44:

Ze staan echt super stoer onder een licht blauwe of witte skinny jeans,of een kort (spijker)rokje.Het zijn net pantoffeltjes

ze lopen super lekker.

Ik krijg helaas geen plaatje gepost.

Zijn er nog meer fans hier van die laarzen?

MerelSchoenen die mooi staan én lekker lopen. Dat kan niet. Het is toch echt altijd óf óf.
Ik vraag me af wanneer die verkreukelde zooi uit de jaren 80 weer terug komt.

Ik hoop dat ik dat snel in de gaten krijg, anders kan ik minstens een jaar geen kleding meer kopen.
quote:robo schreef op 30 juni 2010 @ 11:29:

Of je maakt/haakt/breit zoveel mogelijk kleding zelf, dan ben je in ieder geval origineel (en relatief goedkoop uit ook nog!) ik koop veel kleren in het buitenland op vakantie en dan in Hongarije, Tjechië en kleine plaatjes in Griekenland. Daar hebben ze leuke dingen voor niet al teveel geld en iedereen vraagt altijd waar ik iets gekocht heb omdat het zo leuk is
Tjechië?? Als ze nou ergens alleen maar meuk verkopen is het daar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
nee hoor, niet als je in de goede winkels komt. Je moet niet bij de tesco willen winkelen want ja daar heb je inderdaad niet zulke mooie dingen maar er zijn genoeg boetiekjes met erg leuke kleding
.
quote:lindy schreef op 30 juni 2010 @ 11:48:

Overigens vind ik het spugen op trends ook wel amusant: wie The Devil Wears Prada heeft gezien of gelezen heeft kunnen aanschouwen hoe het Anna Wintour-personage haarfijn uitlegt waarom haar werkneemster een spuuglelijke blauwe trui aan heeft als anti-mode statement... en daarmee onbewust wel degelijk de trend heeft gevolgd... twee jaar te laat.

Precies Lindy! Dat had ik net ook in mijn hoofd toen ik het had over goedkope laarzen in de modetrend van vorig jaar.

Heb je die tekst trouwens zo bij de hand uit de film? Wil hem wel opslaan.
Voor Evidenza:

" Stuff? Oh, okay. I see. You think this has nothing to do with you. You go to your closet, and you select, I don't know, that lumpy blue sweater because you're trying to tell the world that you take yourself too seriously to care what you put on your back. But what you don't know is that sweater is not just blue. It's not turquoise. It's not lapis. It's actually cerulean. And you're also blithely unaware of the fact that in 2002 Oscar de la Renta did a collection of cerulean gowns. And then I think it was St. Laurent, wasn't it, who showed a selection of cerulean military jackets. And then cerulean quickly showed up in collections of eight different designers. It filtered down through the department stores, and then trickled down into some tragic Casual Corner where you undoubtedly fished it out of some clearance bin. However, that blue represents millions of dollars and countless jobs. It's sort of comical how you think you've made a choice that exempts you from the fashion industry, when in fact, you're wearing a sweater that was selected for you by the people in this room... from "a pile of stuff." "
Hee Merel,waar heb je ze gekocht? of waar zijn ze te bestellen??
Ah Robo, ik had hem ook al gevonden en wilde hem net plaatsen

Dit gaat er overigens nog aan vooraf:

Miranda Priestly: [Miranda and some assistants are deciding between two similar belts for an outfit. Andy sniggers because she thinks they look exactly the same] Something funny?

Andy Sachs: No, no, nothing. Y'know, it's just that both those belts look exactly the same to me. Y'know, I'm still learning about all this stuff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven