Mode & Beauty alle pijlers

Ijswater/lotion?

20-11-2010 20:41 8 berichten
Bij mijn kapper in mijn vorige woonplaats hebben ze een paar keer iets op mijn hoofd gedaan, een soort water/lotion, dat héél koud werd. Dat was errug lekker. Ik had dit spulletje vorige week graag willen hebben toen ik een beste netelroosaanval had en ook op mijn hoofd vreselijke jeuk had.

Ik heb al bij verscheidene winkels gekeken maar daar kan ik het niet vinden. Niet zo raar natuurlijk aangezien ik ook niet weet hoe het heet.

Maar ik kan het niet vinden. Ik heb gegoogled op ijswater haar en ijslotion.

Weet iemand wat ik bedoel en hoe het heet en waar ik het kan kopen?
Kan je die kapper gewoon niet bellen?
Alle reacties Link kopieren
Hier gebruiken ze wel eens mentholshampoo en lotion, misschien is het dat?
Weet je wel welk merk je kapper gebruikt voor alle andere producten?
quote:Medatative_rose schreef op 20 november 2010 @ 20:51:

Weet je wel welk merk je kapper gebruikt voor alle andere producten?Ik ga daar al in geen jaren meer heen. Na het knippen ging er spul van Fudge doorheen.
Ik heb even zitten googlen en volgens mij heb ik het gevonden :

René Furterer ASTERA Kalmerend Serum

Stilt onmiddellijk het branderige gevoel, voelt aan als een ijsblokje op de hoofdhuid.

Voelt als een ijsblokje op de hoofdhuid, -2°C onmiddellijk na het aanbrengen. Met deze verzorging kan de hoofdhuid weer zelf voor haar bescherming instaan. De hoofdhuid wordt gezuiverd en komt onmiddellijk tot rust. Het onaangenaam trekkerig gevoel verdwijnt volledig. Rene Furterer combineerde de ontstekingswerende eigenschappen van de aster, met anti irriterende, zuiverende en verfrissende koude etherische olie van munt, eucalyptus en kamfer.
http://www.christophar.com is de link

René Furterer ASTERA Kalmerend Serum naam van het product
quote:Medatative_rose schreef op 20 november 2010 @ 23:32:

http://www.christophar.com is de link

René Furterer ASTERA Kalmerend Serum naam van het productGeweldig, dank je wel voor het zoeken MR.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven