Ijswater/lotion?
zaterdag 20 november 2010 om 20:41
Bij mijn kapper in mijn vorige woonplaats hebben ze een paar keer iets op mijn hoofd gedaan, een soort water/lotion, dat héél koud werd. Dat was errug lekker. Ik had dit spulletje vorige week graag willen hebben toen ik een beste netelroosaanval had en ook op mijn hoofd vreselijke jeuk had.
Ik heb al bij verscheidene winkels gekeken maar daar kan ik het niet vinden. Niet zo raar natuurlijk aangezien ik ook niet weet hoe het heet.
Maar ik kan het niet vinden. Ik heb gegoogled op ijswater haar en ijslotion.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe het heet en waar ik het kan kopen?
Ik heb al bij verscheidene winkels gekeken maar daar kan ik het niet vinden. Niet zo raar natuurlijk aangezien ik ook niet weet hoe het heet.
Maar ik kan het niet vinden. Ik heb gegoogled op ijswater haar en ijslotion.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe het heet en waar ik het kan kopen?
zaterdag 20 november 2010 om 23:31
Ik heb even zitten googlen en volgens mij heb ik het gevonden :
René Furterer ASTERA Kalmerend Serum
Stilt onmiddellijk het branderige gevoel, voelt aan als een ijsblokje op de hoofdhuid.
Voelt als een ijsblokje op de hoofdhuid, -2°C onmiddellijk na het aanbrengen. Met deze verzorging kan de hoofdhuid weer zelf voor haar bescherming instaan. De hoofdhuid wordt gezuiverd en komt onmiddellijk tot rust. Het onaangenaam trekkerig gevoel verdwijnt volledig. Rene Furterer combineerde de ontstekingswerende eigenschappen van de aster, met anti irriterende, zuiverende en verfrissende koude etherische olie van munt, eucalyptus en kamfer.
René Furterer ASTERA Kalmerend Serum
Stilt onmiddellijk het branderige gevoel, voelt aan als een ijsblokje op de hoofdhuid.
Voelt als een ijsblokje op de hoofdhuid, -2°C onmiddellijk na het aanbrengen. Met deze verzorging kan de hoofdhuid weer zelf voor haar bescherming instaan. De hoofdhuid wordt gezuiverd en komt onmiddellijk tot rust. Het onaangenaam trekkerig gevoel verdwijnt volledig. Rene Furterer combineerde de ontstekingswerende eigenschappen van de aster, met anti irriterende, zuiverende en verfrissende koude etherische olie van munt, eucalyptus en kamfer.
zaterdag 20 november 2010 om 23:32
zondag 21 november 2010 om 20:57
quote:Medatative_rose schreef op 20 november 2010 @ 23:32:
http://www.christophar.com is de link
René Furterer ASTERA Kalmerend Serum naam van het productGeweldig, dank je wel voor het zoeken MR.
http://www.christophar.com is de link
René Furterer ASTERA Kalmerend Serum naam van het productGeweldig, dank je wel voor het zoeken MR.