Mode & Beauty alle pijlers

ik wordt lelijk

25-11-2012 16:23 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wie dit ook ervaart.

Ben nu midden 20,en merk dat ik dikker begin te worden,ik sport wel maar het werkt niet,de rondingen blijven groeien,ook merk ik dat mijn huid ouder wordt.

Vanaf welke leeftijd treed het verval in?? midden 20 al???
Kijk eens in fotoalbums naar hoe je ouders zich hebben ontwikkeld, dat is meestal een goede indicatie van jouw ontwikkeling.
Voor een vrouw vanaf haar 17de.

Dus succes met aftakelen enzo.

Maar wat bedoel je nu eigenlijk te zeggen beste TO? (ik moet een beetje invoelend reageren want anders heeft Paloma weer commentaar hihi)
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:23:

Ben nu midden 20,en merk dat ik dikker begin te worden,ik sport wel maar het werkt niet,de rondingen blijven groeien,ook merk ik dat mijn huid ouder wordt.

Vanaf welke leeftijd treed het verval in?? midden 20 al???Als je dikker wordt moet je niet alleen gaan sporten maar ook je eetpatroon aanpassen. Als je nog steeds die zak chips naar binnen propt kun je sporten wat je wil maar helpt het vrij weinig.
Mensch... ik word (zonder -t) volgende maand 54... met grijs haar en rimpels... deal with it... helpt maar een ding tegen... jong doodgaan (ook geen optie)
Het hangt heel erg van de genen af volgens mij... Mijn moeder is bijna 57 maar word altijd rond de 45 geschat. Mijn zusje en ik worden ook vaak jonger geschat.

Ik ken ook mensen die er op hun 25e al uitzien als bijna 40. Het is zo verschillend. Wat vinden andere mensen? Is het een idee dat alleen in jouw hoofd zit of vinden anderen dit ook?
quote:Cateautje schreef op 25 november 2012 @ 16:28:

Ik lach om het intreden van verval midden twintig
Hmm. op je 25e heb je over het algemeen nog geen last van aankomen door leeftijd, vrijwel geen rimpels en zo kan ik nog wel even doorgaan. Enige wat je kunt doen: zo gezond mogelijk leven, veel plezier maken (lachrimpels maken je mooier) en accepteren dat je er niets aan kunt doen, dat iedereen het doormaakt en dat de meeste mensen niet gelijk in lelijke heksen veranderen.

Sowieso is dé tip om je te richten op leuke dingen in je leven, mooie dingen aan je uiterlijk blijven benoemen en accepteren wat je toch niet tegen kunt houden. Succes

Oh.. en als je lelijk wórdt, dan ben je het dus nog niet, geniet van hoe je er nu uitziet, over 10 jaar kijk je terug op foto's en baal je dat je je druk maakte om niets.
Later is nu
Als ik peuken ga halen vragen ze mijn id,anderen zien het dus nog niet,maar ik zeker wel.
oH.. stoppen met roken is al een stap naar het uitstellen van rimpels. Van roken word je inderdaad lelijker sneller lelijk.

Maar jezelf druk maken is wel de grootste killer, denk ik.
Later is nu
quote:Star schreef op 25 november 2012 @ 16:33:

[...]

Ik lach om het intreden van verval midden twintig *ernstig opgelucht*
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:23:

Vanaf welke leeftijd treed het verval in?? midden 20 al???Zo halverwege de 20 gaat de wet van de zwaartekracht terrein winnen. Wen er maar vast aan.
Stoppen met roken; je huid wordt sneller ouder door het roken.
This is not kosher!
Je kan beter op je spelling letten dan op je uiterlijk.
Roken is sleeeeeecht, dan gaat het verval twee keer zo snel TO. Voor je het weet lijk je op Donatella Versace.
Ik word trouwens weer knapper richting de 30, dus wellicht is er voor jou ook nog hoop.
This is not kosher!
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:36:

Als ik peuken ga halen vragen ze mijn id,anderen zien het dus nog niet,maar ik zeker wel.

Stoppen met roken zou ik zeggen, dat scheelt ookal.

Maar zolang ze vragen naar je ID zit het dus goed volgens jou?
Inderdaad, stoppen met roken, je hebt geen idee wat dat met je huid kan doen.

De veroudering gaat met roken echt veel sneller!
Bij de een gaat het nu eenmaal sneller dan een ander. Gezond eten,creme smeren, sporten, uit de zon blijven, niet roken, alcohol of drugs en voldoende slaap kunnen het proces misschien een beetje vertragen maar uiteindelijk ontkomt niemand eraan. En of je leven dan nog zo leuk is als alles maar in het teken van antiveroudering moet staan is ook maar de vraag.

Bij mij is het verval ook allang ingetreden en weiger me er druk om te maken. Maar eerlijk is eerlijk ik ben ook niet meer blij als ik mezelf op foto's of in de spiegel zie. Ik vermijd gewoon die spiegels en camera's en probeerme op andere dingen te richten. Ik weiger gewoon om een slaaf van mn uiterlijk te worden er zijn zoveel belangrijkere dingen in het leven.
hahahhaha nou liever knap,dan dat ik foutloos schrijf hoor damn.

Ja ik drink ,rook,en pak de zonnebank,als ik geen zonnebank pak ben ik echt lelijk wit.

Ik eet minder dan vroeger,wordt toch dikker.
Ik dacht een topic van lelijk86.

En ik ben 24 en merk er niks van. Aankomen heeft echt te maken met hoeveel je eet. Genoeg oudere mensen die slank zijn. En rimpels zou je ook nog niet moeten hebben.
quote:maZZelen schreef op 25 november 2012 @ 16:37:

[...]

Zo halverwege de 20 gaat de wet van de zwaartekracht terrein winnen. Wen er maar vast aan.Mwah, ik heb al bijna een roze strippenkaart, maar hier maakt het potlood anders nog geen schijn van kans.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En ouder worden staat niet gelijk aan lelijk worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven