Mode & Beauty alle pijlers

ik wordt lelijk

25-11-2012 16:23 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wie dit ook ervaart.

Ben nu midden 20,en merk dat ik dikker begin te worden,ik sport wel maar het werkt niet,de rondingen blijven groeien,ook merk ik dat mijn huid ouder wordt.

Vanaf welke leeftijd treed het verval in?? midden 20 al???
Het verval treed in vanaf je geboorte: als je niet oud wil worden moet je je jong opknopen...
Eens een spetter, altijd een spetter, da's mijn motto.
Ik schrijf liever zoveel mogelijk foutloos (lukt me zelden) en mijn uiterlijk daar ben ik heel erg weinig mee bezig. Ieder zijn ding.
wil wel stoppen met roken,maar dan wordt ik nog dikker.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:46:

Ik eet minder dan vroeger,wordt toch dikker.Dat kan het ook zijn. Minder eten kan er ook voor zorgen dat je dikker wordt. Vraag eens advies van een goede diëtist.
Stacey, dit soort stormachtige zondagmiddagen zijn IDEAAL om lekker te tutten in de badkamer met maskertjes, zalfjes, lotions, scheren, epileren, een bad nemen enzovoort

Voel je je járen jonger door !
Midden 20 hoor je op je mooist te zijn toch? Nog lang geen leeftijd om " bergafwaarts" te gaan lijkt mij. Ik ben inmiddels de 30 voorbij, maar zie er nog hetzelfde uit als toen ik midden 20 was. Misschien speelt de erfelijke factor een rol?

O btw dit is echt niet lullig bedoeld ofzo
Als je dikker bent, zie je minder rimpels. Elk nadeel..
Later is nu
"Liever knap dan dat ik foutloos schrijf" zeg je. Dat wijst al op een niet al te hoog intellectueel niveau, net als je keuze voor veel zonnebank en slechte voeding. Ik zie een verband.
Rimpels heb ik nog niet,wel een drogere huid.
quote:neve81 schreef op 25 november 2012 @ 16:31:

Het hangt heel erg van de genen af volgens mij... Mijn moeder is bijna 57 maar word altijd rond de 45 geschat. Mijn zusje en ik worden ook vaak jonger geschat.

Ik ken ook mensen die er op hun 25e al uitzien als bijna 40. Het is zo verschillend. Wat vinden andere mensen? Is het een idee dat alleen in jouw hoofd zit of vinden anderen dit ook?

Ik ken dus werkelijk waar geen mensen die er op hun 25ste al uitzien als 40!

Maar TO: rook je, eet je ongezond, ga je te veel onder de zonnebank? Allemaal oorzaken dat je huid sneller veroudert.
Ik eet 3 stuks fruit,groente en wat brood dusss.

Sja hoe je het went of keert met een leukl uiterlijk kom je verder dan met foutloos schrijven.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:46:

hahahhaha nou liever knap,dan dat ik foutloos schrijf hoor damn.

Ja ik drink ,rook,en pak de zonnebank,als ik geen zonnebank pak ben ik echt lelijk wit.

Ik eet minder dan vroeger,wordt toch dikker.Stoppen met die zonnebank. Beter wit dan gerimpeld en gelooid.
quote:Beauke schreef op 25 november 2012 @ 16:52:

[...]

Ik ken dus werkelijk waar geen mensen die er op hun 25ste al uitzien als 40!

Maar TO: rook je, eet je ongezond, ga je te veel onder de zonnebank? Allemaal oorzaken dat je huid sneller veroudert.Zuurstof is een killer, letterlijk, daarom puf ik mijn sigaretje en zorg er voor dat ik niet teveel van die troep binnen krijg.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:53:

Sja hoe je het went of keert met een leukl uiterlijk kom je verder dan met foutloos schrijven.Nee hoor, waar haal je dat vandaan?
Misschien in jouw kringen.
Goh, er werd vanochtend ook al een prima tip gegeven voor grotere borsten Misschien is dát wel goed voor je ego !
[quote]staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:53:

Sja hoe je het went of keert met een leukl uiterlijk kom je verder dan met foutloos schrijven.[/quote]

Dat ligt er natuurlijk aan in welke branche je carriere wilt maken.

Sja hoe je het went of keert met een leukl uiterlijk kom je verder dan met foutloos schrijven.En het is natuurlijk het één of het ander.
ja dan begint het. Maar niet getreurd hoor, over 10 jaar is het veel erger.

Gelukkig geldt dat voor alle leeftijdgenoten

Sja hoe je het went of keert met een leukl uiterlijk kom je verder dan met foutloos schrijven.

Is dat echt alles wat je eet? Dan eet je veel te weinig, dusssss

En verder.. dat ligt er maar aan waar je wilt komen he.. Als schrijfster, secretaresse, lerares en vele andere banen heb je veel aan een leuk uiterlijk, meer aan foutloos schrijven.
Later is nu
Hertje als ik jou tegenkom op straat ,weet ik echt niet dat jij foutloos schrijft hoor,eerste indruk is uiterlijk,ook bij sollicitaties,ook bij evt partner etc.
Het is

"wendt of keert"
quote:Very__Cherry schreef op 25 november 2012 @ 16:47:

[...]

Mwah, ik heb al bijna een roze strippenkaart, maar hier maakt het potlood anders nog geen schijn van kans.Bij mij ook niet (FV). Ik ben wel een plank met een hangbuik. Dat is trouwens de schuld van de laatste. Toen ging alles net iets minder snel weg.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:59:

Hertje als ik jou tegenkom op straat ,weet ik echt niet dat jij foutloos schrijft hoor,eerste indruk is uiterlijk,ook bij sollicitaties,ook bij evt partner etc.

Bij een sollicitatie is het je brief en CV. Met schrijffouten kom je niet eens binnen, hoe mooi je ook bent.

Maar goed.. als jij uiterlijk het allerbelangrijkste vindt, dan zie ik de toekomst helaas somber voor je in. Het wordt alleen maar erger. En het enige wat je kunt doen is genieten hoe je er nu uitziet, want over 10 jaar kun je dit niet meer terugdraaien.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven