Mode & Beauty alle pijlers

ik wordt lelijk

25-11-2012 16:23 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wie dit ook ervaart.

Ben nu midden 20,en merk dat ik dikker begin te worden,ik sport wel maar het werkt niet,de rondingen blijven groeien,ook merk ik dat mijn huid ouder wordt.

Vanaf welke leeftijd treed het verval in?? midden 20 al???
Euh..nee. Meestal schrijf je eerst een sollicitatiebrief. Ik weet niet op wat voor functies jij solliciteert natuurlijk. Maar goed, ik heb gelukkig een leuk uiterlijk, schrijf foutloos wat voor mijn werk als freelancer goed uitkomt, én ben al 38.
Ik zit op een rare leeftijd. Ben 24 en moet soms nog mijn ID laten zien omdat ik een jong gezicht heb, maar mijn moeder vond laatst wel 2 witte haren bij me.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:46:

hahahhaha nou liever knap,dan dat ik foutloos schrijf hoor damn.

Ja ik drink ,rook,en pak de zonnebank,als ik geen zonnebank pak ben ik echt lelijk wit.

Ik eet minder dan vroeger,wordt toch dikker.

Dat komt van al het gezuip en de zonnebank dat je lelijk en dik wordt.

Roken ook natuurlijk. Stress ook.

Kortom door alles waarover je een topic opent wordt je versneld lelijk en oud.

42 jaar.

43 jaar..

Tja..
quote:Dreamer schreef op 25 november 2012 @ 17:02:

[...]

Bij een sollicitatie is het je brief en CV. Met schrijffouten kom je niet eens binnen, hoe mooi je ook bent.

Maar goed.. als jij uiterlijk het allerbelangrijkste vindt, dan zie ik de toekomst helaas somber voor je in. Het wordt alleen maar erger. En het enige wat je kunt doen is genieten hoe je er nu uitziet, want over 10 jaar kun je dit niet meer terugdraaien.

Tuurlijk kan je dat terugdraaien.

Gaat vanzelf over ste
Snoepje Dirk haf op 20-jarige leeftijd een relatie met een vrouw van 40. Het is dus maar net hoe de jaarringen zich bij je ontvouwen.

Oe dom en lelijk, het zit je niet mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
en...

Dirk biechtte eerder al op dat hij een keer seks heeft gehad op een begrafenis. ''Ik werkte in de catering en toen moesten wij een begrafenis cateren. Toen heb ik seks gehad op die begrafenis. En in die andere kamer lag de vrouw opgebaard.''

quote:Cateautje schreef op 25 november 2012 @ 17:04:

[...]

Tuurlijk kan je dat terugdraaien.

[afbeelding]Haha, ja, zo kun je ook rond gaan lopen ja.. Maar daar heb je wel geld voor nodig en dus een baan óf een rijke vent. Succes maar weer TO
Later is nu
@VC: die roze strippenkaart is inmiddels waardeloos hoor
quote:brandy38 schreef op 25 november 2012 @ 17:04:

[...]

Dat komt van al het gezuip en de zonnebank dat je lelijk en dik wordt.

Roken ook natuurlijk. Stress ook.

Kortom door alles waarover je een topic opent wordt je versneld lelijk en oud.

[afbeelding]

42 jaar.

[afbeelding] 43 jaar..

Tja..

Weet je hoeveel geld dat

onderste gekost heeft?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
OHhhhhh ik vind Ragel Hazes zo ver-schrik-ke-lijk lekker!
Kijk, dat is akelig oud worden...Misschien iets voor onze Dirk.

Moraal, lekker seksen, daar blijf je jong bij.

quote:Nouschi schreef op 25 november 2012 @ 17:07:

[...]

Weet je hoeveel geld dat om

onderste gekost heeft?

Ik denk minder dan aan stroom voor de zonnebank van Raggel.

En mevrouw Lopez heeft een gezonde levenstijl..dat helpt ook.
Lopez ziet er over 10 jaar zo uit.

Verbaasd me dat er hier niemand is die uiterlijk ook heel belangrijk vind,kan het me ook niet voorstellen,het is een forum hoor hier hoeft niemand meelopertje te spelen.

Maar ik snap dat sommige van jullie ook in real life afspreken en daarom o zo volwassen spelen,valt me wel vaker op.
Lopez zonder make up, potjandorie ze lijkt wel midden 20! Bah!

quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 17:10:

Verbaasd me dat er hier niemand is die uiterlijk ook heel belangrijk vind,kan het me ook niet voorstellen,het is een forum hoor hier hoeft niemand meelopertje te spelen.

Maar ik snap dat sommige van jullie ook in real life afspreken en daarom o zo volwassen spelen,valt me wel vaker op.Ik ben gewoon mooi, nergens moeite mee hoor
quote:FullHouse schreef op 25 november 2012 @ 17:07:

@VC: die roze strippenkaart is inmiddels waardeloos hoor Ah, nu snap ik dat arrestatieteam elke keer wanneer ik de bus in stap.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ja zoals die laatste foto van jlo is mijn huid ook,je ziet duidelijk een uitgeleefde huid.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 16:59:

Hertje als ik jou tegenkom op straat ,weet ik echt niet dat jij foutloos schrijft hoor,eerste indruk is uiterlijk,ook bij sollicitaties,ook bij evt partner etc.JA bij sollicitaties word jij niet eens uitgenodig op basis van je brief. en als jij een partner kiest op basis van alleen uiterlijk. Tja, dan zal je nooit die facelift en boobjob vangen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Very__Cherry schreef op 25 november 2012 @ 17:13:

[...]

Ah, nu snap ik dat arrestatieteam elke keer wanneer ik de bus in stap.In Rotjeknor mag je gratis reizen als je zo ver bent. Ik weet nu al dat ik er alles uit zal halen dat er in zit.
quote:Very__Cherry schreef op 25 november 2012 @ 17:13:

[...]

Ah, nu snap ik dat arrestatieteam elke keer wanneer ik de bus in stap.
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 17:14:

ja zoals die laatste foto van jlo is mijn huid ook,je ziet duidelijk een uitgeleefde huid.Dan heb JIJ gewoon slecht voor jezelf gezorgd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:staceyno3 schreef op 25 november 2012 @ 17:10:

Maar ik snap dat sommige van jullie ook in real life afspreken en daarom o zo volwassen spelen,valt me wel vaker op.

Lieve meid. De mensen die hier posten ken ik niet irl. Ik ben zelf 45. Heb m'n uiterlijk nooit zo belangrijk gevonden. Dat geloof je als je me ziet. Nu ben ik ook niet lelijk, is me diverse malen verteld. Ook als ik er bijliep als een sloeber, had ik sjans. Omdat ik het naar m'n zin had als sloeber. Soms, wanneer ik opgedirkt was, had ik zelfs minder sjans.

Misschien lopen we niet mee, maar hebben we gewoon dezelfde mening. Mensen die wat ouder zijn, kunnen wel heel veel moeite doen en belangstelling hebben voor hun uiterlijk, maar hoe goed je jezelf ook verzorgt, rimpels krijg je. En accepteren is dan beter dan je hier continue druk over maken. Die denkrimpels zit je ook niet op te wachten, toch?

Verder gooi goede adviezen gelijk weer over tafel. De zonnebank wil je niet zonder en roken ook niet. Nou, wat dan nog?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven